Már megint valami bicskanyitogatóval rukkoltak elő a Jenner nővérek, akiket jól láthatóan egyáltalán nem zavar, ha enyveskezűnek vagy egyszerűen csak idiótának titulálnak a celebvilágban. A lányok Kendall + Kyle néven futó márkája dobta piacra azt a “vintage póló” kollekciót, amire olyan halott és élő hip-hop illetve rock ikonok fotóit nyomták rá, mint Notorious BIG, Tupac Shakur, a The Doors vagy Ozzy Osbourne.

 

 

 

Ez a húzás pedig több szempontból nevetséges, kezdve azzal, hogy a Kardashian-Jenner klán miatt lett ciki alteros pólóban járni, bár ebben az esetben nemcsak a zenészek híressé vált fotóit nyomták a 125 dollárra, kb.33 ezer forintra beárazott pólókra, hanem a saját Insta-képeiket is, amivel végképp nem értjük, hogy mi lehetett a céljuk. 

 

 

 

Biggie Smalls (Notorious BIG álneve) anyja, Voletta Wallace pedig egyenesen tiszteletlennek, undorítónak és kizsákmányolónak nevezte az esetet Instagram oldalán. De Ozzy Osbourne felesége, sem ment el szó nélkül a kollekció mellett: “Csajok, még nincs jogotok zenei ikonok arcát felhasználni. Maradjatok annál amihez értetek...a szájfényeknél” - tanácsolta Sharon Osbourne. A kommentelők se kegyelmeztek a lányoknak, többen nem értették, hogy mi vintage van az ikonikus képek lenyúlásában, míg mások abszurdnak és sértőnek találták, hogy a lányok a fekete kultúrából akarnak hasznot húzni.

 

A nővérek a nyomás hatására a közösségi oldalukon kiadtak egy nyilatkozatot, amiben elismerték, hogy a pólókoncepció nem volt jól átgondolt és a tanultak a hibákból. Június 29-én már le is vették a webshopból a pólókat. “Nincs olyan, hogy rossz reklám és sajnos ez az eset tökéletes példa erre... Gondolj csak bele, hogy más vállalkozásoknak mennyit kellene fizetniük egy ilyen jellegű média és PR megjelenésért” - mondta a CCN riporterrének a celebmárka-stratégiákra specializálódott Phil Pallen, aki szerint csak átmeneti károsodást okozhat az új baklövés a Jenner márka életében.

 

 

 

A szakértő arra is kitér, hogy míg a Kardashian-Jenner banda legtöbb tagja agyatlan pletykáknak köszönheti vagyonát, addig a 21 éves Kendall Jenner legalább próbálkozik és nevet szerzett magának a divatiparban az elmúlt években. Sőt, nagy eséllyel kitörhet és függetlenedhet is a Kardashian-Jenner csapattól, mivel a saját neve is önálló brand lett az elmúlt években.

 

2016-ban például 10 millió dollárt kifutózott és kampányolt össze, amivel a világ harmadik legjobban kereső modellje lett a Forbes szerint. Bár Chris Gay, a President of The Society Management elnöke szerint a luxusmárkáknak sem kellett kétszer elmagyarázni, hogy miért járnak jól a több millió követővel bíró Kendall Jenner leszerződtetésével. Kendall és Kylie Jennernek összesen 44,6 millió Twitter követője és 177,7 millió (!!!) Instagram követője van, ami miatt félelmetes “hatalom” van a kezükben, gyakorlatilag bármit el lehet velük adni, de még választást is nyerhetnének ha akarnának. De talán ennél is kegyetlenebb, hogy az úgynevezett szelfigeneráció szemében Kendall Jenner egy olyan példakép, mint azok az arcok, akiket az általa “tervezett” pólókon utasított saját maga mögé.

 

forrás: www.divany.hu

 

A Csodanő férje az arcunkba dörgöli, hogy milyen jó neki

A büszke férfi ennél királyabb pólót nem is választhatott volna magának.

Az idén eddig jobbára feledhető szuperprodukciókkal állt elő Hollywood, kellemes meglepetés volt viszont a Wonder Woman, amely lelkes kritikák tömkelegét kapta, és a nézők is szeretik, ezt bizonyítja, hogy a szokásosnál sokkal kisebb mértékben esik vissza a film nézettsége az amerikai mozikban.


A csodanőt megformáló Gal Gadotból végérvényesen sztárt és példaképet csinált a szuperhősfilm. A férje, Yaron Versano is nagyon büszke a színésznőre, és ezt egy frappáns pólóval hozta a világ tudomására. Az Instagramjára posztolt fényképen egy fekete pólóban feszít a felesége mellett, amelyen két ábra látható. A női vécékből ismert rajz alatt az áll, hogy „a te feleséged”, míg Wonder Woman sziluettje alá az van írva, hogy „az én feleségem”.


A pár kilenc évvel ezelőtt házasodott össze, két közös gyermekük van (mindkettő lány), az ötéves Alma, illetve Maya, aki az idén márciusban született.


Ha még létezik olyan ember, akit a film nem győzött meg arról, hogy Gadot egy csodanő, az nézze meg a színésznő legutóbbi Instagram-bejegyzését. Apák napján tizenkét sütivel köszöntötte Versanót, amelyekre az volt angolul írva, hogy „a legjobb apának!”

És ha még ez sem lenne elég, menjen vissza néhány képet Gadot Instagramján. A kétgyermekes anyuka álmatlan éjszakájáról, majd korai ébredéséről ír a bejegyzésben. Neki a kávé segített, míg az idősebbik lányát egy mesefilmmel foglalta le. „Mindig le tud nyűgözni, hogy a legegyszerűbb dolgok tesznek minket a legboldogabbá” – olvasható a reggel készített fotó mellett.


Wonder Woman nem csak a saját gyerekeire van nagy hatással. Patty Jenkins rendező posztolt egy összefoglalót arról a Twitteren, hogy egy hét leforgása alatt, mekkora felfordulást keltett a csodanő egy óvodában.

„Amikor felnövök, én is sok száz nyelvet akarok beszélni, mint Diana” – mondta az egyik kislány, egy másik pedig még a Jégvarázs-nál is jobbnak találta a Wonder Woman-t. A film megnézése után azt játszották a lányok az óvodában, hogy amazonok, és még egy Vasember-rajongó kisfiút is meggyőzött a Wonder Woman. Azt mondta, hogy csodanős ebéddobozt akar magának.

Nagy mellek nélkül is mindenben szupererős

Amikor Gal Gadot-t kiválasztották Wonder Woman szerepére, a rajongók felháborodtak, mondván, a színésznőnek kicsi a melle, egyáltalán nem olyan alakja van, mint a szuperhősnek. Azóta eltelt három év, bemutatták a Batman Superman ellen: Az igazság hajnalát, és hiába nem szerepel a címben, az uralkodó vélemény szerint a Csodanő elhomályosítja a két másik szuperhőst. Ki ez a vékony, de annál keményebb nő?

forrás: www.origo.huA Csodanő férje az arcunkba dörgöli, hogy milyen jó neki
 
A büszke férfi ennél királyabb pólót nem is választhatott volna magának.
 
Az idén eddig jobbára feledhető szuperprodukciókkal állt elő Hollywood, kellemes meglepetés volt viszont a Wonder Woman, amely lelkes kritikák tömkelegét kapta, és a nézők is szeretik, ezt bizonyítja, hogy a szokásosnál sokkal kisebb mértékben esik vissza a film nézettsége az amerikai mozikban.
 
 
A csodanőt megformáló Gal Gadotból végérvényesen sztárt és példaképet csinált a szuperhősfilm. A férje, Yaron Versano is nagyon büszke a színésznőre, és ezt egy frappáns pólóval hozta a világ tudomására. Az Instagramjára posztolt fényképen egy fekete pólóban feszít a felesége mellett, amelyen két ábra látható. A női vécékből ismert rajz alatt az áll, hogy „a te feleséged”, míg Wonder Woman sziluettje alá az van írva, hogy „az én feleségem”.
 
 
A pár kilenc évvel ezelőtt házasodott össze, két közös gyermekük van (mindkettő lány), az ötéves Alma, illetve Maya, aki az idén márciusban született.
 
 
Ha még létezik olyan ember, akit a film nem győzött meg arról, hogy Gadot egy csodanő, az nézze meg a színésznő legutóbbi Instagram-bejegyzését. Apák napján tizenkét sütivel köszöntötte Versanót, amelyekre az volt angolul írva, hogy „a legjobb apának!”
 
És ha még ez sem lenne elég, menjen vissza néhány képet Gadot Instagramján. A kétgyermekes anyuka álmatlan éjszakájáról, majd korai ébredéséről ír a bejegyzésben. Neki a kávé segített, míg az idősebbik lányát egy mesefilmmel foglalta le. „Mindig le tud nyűgözni, hogy a legegyszerűbb dolgok tesznek minket a legboldogabbá” – olvasható a reggel készített fotó mellett.
 
 
Wonder Woman nem csak a saját gyerekeire van nagy hatással. Patty Jenkins rendező posztolt egy összefoglalót arról a Twitteren, hogy egy hét leforgása alatt, mekkora felfordulást keltett a csodanő egy óvodában.
 
„Amikor felnövök, én is sok száz nyelvet akarok beszélni, mint Diana” – mondta az egyik kislány, egy másik pedig még a Jégvarázs-nál is jobbnak találta a Wonder Woman-t. A film megnézése után azt játszották a lányok az óvodában, hogy amazonok, és még egy Vasember-rajongó kisfiút is meggyőzött a Wonder Woman. Azt mondta, hogy csodanős ebéddobozt akar magának.
 
Nagy mellek nélkül is mindenben szupererős
 
Amikor Gal Gadot-t kiválasztották Wonder Woman szerepére, a rajongók felháborodtak, mondván, a színésznőnek kicsi a melle, egyáltalán nem olyan alakja van, mint a szuperhősnek. Azóta eltelt három év, bemutatták a Batman Superman ellen: Az igazság hajnalát, és hiába nem szerepel a címben, az uralkodó vélemény szerint a Csodanő elhomályosítja a két másik szuperhőst. Ki ez a vékony, de annál keményebb nő?
 

forrás: www.origo.hu

Ide velük, de azonnal! - Álomtáskák, magyar tervezőktől (1.rész)
 
Ha kiválaszthatnád álmaid táskáját, mi lenne az? Egy klasszikus kis Chanel? Egy stílusos Hermés? Egy trendi Furla? Idén tavasszal ne csak világmárkákban gondolkodj, hiszen itthon is készülnek csodás darabok. Meg is kérdeztünk néhány hazai tervezőt, mivel készülnek idén tavasszal, és megmutatjuk kedvenc táskáinkat is.
 
KOMOD - Praktikum és játékosság
 
A Komod-lányok rajonganak az extrém anyagokért, de szem előtt tartják a praktikumot is - táskáik tökéletesek a mai modern nőknek, akik nem félnek az újdonságoktól.
 
 
Forrás: KOMOD
 
Mi volt a fő irányvonal a tavaszi darabok elkészítésekor?
 
A FlashHERO kollekció táskáira a kényelem, a praktikum és a játékosság a legjellemzőbb. Egyszerűbb formákat párosítottunk extrém anyagokkal és felületekkel, színek tekintetében a szürkék különböző árnyalatai dominálnak, némi ezüst bőrrel és fényvisszaverős mintával, ami a fényviszonyok változásának megfelelően változtatja meg a táskák hangulatát.
 
 
Ti mire esküsztök, ha szóba kerül a táskavásárlás?
 
Számunkra a praktikum elengedhetetlen egy táska megtervezése során. Fontosnak tartjuk, hogy az eredetisége mellett a tárgy, amit készítünk, használható legyen, és így teljes mértékben beépülhessen az emberek mindennapi ruhatárába. Ám szeretünk extrém felületekkel és részletekkel dolgozni, ami kiemeli táskáinkat a szürke mindennapokból. A mostani kollekcióból nagy kedvencünk az ezüst bőrfedeles hátizsák, ami a fényvisszaverős mintával párosítva egész nap ragyog az ember hátán. A másik pedig az övtáska, ami reméljük, mások szívébe is belopja magát.
 
Mennyire vevők a magyar nők a hazai tervezésű darabokra?
 
Tapasztalatunk szerint a mi táskáinkat nagyon szeretik itthon és külföldön is. Nagyon büszkék vagyunk rá, amikor meglátunk a tömegben egy KOMOD táskát, és ez szerencsére egyre gyakoribb. Úgy gondoljuk, egyre nő azon nők száma, akik igenis igényt tartanak az egyedi, magyar designer termékekre.
 
 
Mi szerintetek a legcikibb táskabaki?
 
Sajnos elég sok van, de amit ízléstől függetlenül sosem értettünk, azok az olcsó utánzatok. Bár legalább néha jön velünk szembe egy-egy egészen mókás példány is, de mindig kiderül, hogy ezen csak mi nevetünk, ám a viselője egészen komolyan veszi. Szomorú.
 
THE BÉTA VERSION - Harmónia és minőség
 
Letisztult, mégis nagyon egyedi, abszolút minden alkalomra bevethető, ez pedig a színeknek is köszönhető - a Béta táska rövid idő alatt hatalmas népszerűségre tett szert.
 
 
Forrás: TheBétaVersion team
 
Mire helyezitek a hangsúlyt idén tavasszal?
 
 
Növényi cserzésű bőrrel dolgoztunk, ezt az anyagot nagyon szeretjük. Most is - ahogy az eddigi kollekcióinknál is - fontos volt a forma, a minta és az anyagok harmóniája. Idén először hátizsákokat is terveztünk, aminél szempont volt az is, hogy ez az új fazon egyszerre legyen praktikus, de a hátizsák műfaján belül elegáns is.
 
A legújabb darabjaink fő inspirációs forrása Katharina Roters Hungarian Cubes című fotósorozata volt. Ő egy Magyarországon élő képzőművész, aki a Kádár-kor kockaházait fotózta, méghozzá olyan házakat, amelyeket a lakók úgy tettek egyedivé, hogy különböző mintákat festettek a homlokzatra. Izgalmasnak találtuk, ahogy a környezet díszítésének természetes igénye az adott kontextusban - ebben az esetben a szocializmus időszakában - szinte lázadásnak hat. Emellett a házak mai szemmel nézve szuperül néznek ki: élénk színeik, nagy léptékű geometrikus mintáik köszönnek vissza a táskákon.
 
Van abszolút kedvenc darabotok az új kollekcióból?
 
Az Ezra hátizsákba szerelmesek vagyunk. A növényi cserzésű bőr és a világos pasztell kombinációja igazán vidám, tavaszias, a forma pedig letisztult és kecses.
 
Sok világsztár választ magyar tervezők ruhái közül. Ti melyik hírességen tudnátok elképzelni a táskáitokat? 
 
Annak nagyon örülnénk, ha egyszer Michelle Williamst látnánk meg, ahogy Budapest utcáin sétál - mert mondjuk épp itt forgat - az új kollekció Frida táskájával a vállán...
 
YKRA - Hátizsákban nagy
 
Lakatos Balázs hátizsákjai láttán egészen új értelmet nyer ennek az idén ismét hatalmas népszerűségnek örvendő kiegészítőnek a fogalma.
 
Többnyire elég színes nálad a paletta, idén tavasszal mi a irányvonal? 
 
Tavaszra a klasszikus katonai terepmintát bolondítottuk meg Pál Tamás grafikusművész segítségével. Tamás korábban már készített számunkra grafikákat pólókhoz, a saját jellegzetes színátfedős minimalista stiíusában, ami tökéletesen passzol az YKRA-hoz. Az a grafika inspirálta a tavaszi mintát, amelynek a munkacíme Úttörők LSD-n volt. Elképzeltem egy világot, ahol találkozik a mi kelet-európai szocialista gyerekkorunk a '70-es évek hippilázadásával, és ez ihlette a kollekciót. 
 
Van kedvenc darabod a kollekcióból?
 
Most Tomi zöld CAMO mintája a kedvencem, ami nagyon jól mutat a tolltartónkon is, én is ilyet használok. A saját táskám viszont egy klasszikus YKRA, egy háromszínű MATRA Mini, ami kék, piros és sárga. Már jó régóta hordom, és nagyon hozzám nőtt.
 
Egyre trendibb a hátizsák, már irodába is. Szerinted miért lett ismét nagyon népszerű?
 
Én mindig is nagy hátizsákos voltam, ez az egyik legpraktikusabb hordozóeszköz. A kezeid szabadok, tehát a buszon fogódzkodni is tudsz, meg a mobilodat nyomogatni. Szerintem abszolút praktikussági okokból jött vissza a hátizsák, hisz a laptopok kisebbek lettek, és már kényelmesebb egy hátizsákba belecsúsztatni, mint kézitáskában vagy oldaltáskában hordani, ami kényelmetlen az aszimmetrikus súlyeloszlás miatt, és sok biciklis futárnak okoz hát- és nyakfájdalmakat. Felnőtt egy generáció, amely gyerekkorában már hordott divatos hátizsákokat, és rájött, hogy ami a suliban kényelmes volt, az az irodában is tökéletes lesz.
 
Több tehetséges művésszel, többek között Tomcsányi Dórival is működtetek együtt. Van még olyan, akivel nagyon szívesen dolgoznál együtt? 
 
Számunkra elengedhetetlen, hogy újra és újra meg tudjunk újulni, és nemzetközi szinten friss és aktuális legyen, amit csinálunk. Ezért jó olyan művészekkel és alkotókkal együttműködni, akikre mi is felnézünk. Megtiszteltetés volt a dán Henrik Vibskovval való együttműködésünk, ami annyira jól sikerült, hogy idén újra összeálltunk, és most egy nagyobb táskát készítettünk, kizárólag Henrik számára. Ez nagyon sok olyan kis exkluzív boltba juttatja el a márkánkat világszerte, akik nem feltétlenül találkoznának velünk máshol. Így viszont van, hogy utána már egyenesen tőlünk rendelnek, a sima kollekciónkból.
 
Dórival imádok dolgozni! Ő a kedvenc hazai divattervezőm, és régóta barátok vagyunk. Azt gondolom, hogy a legjobb táskáink a vele való együttműködésből születtek, és ezt a nyerő szériát mindketten folytatni szeretnénk. Nagyon sok tervező és művész van, akivel szívesen együttműködnénk, mint például Barabás Zsófi vagy a most induló magyar VYF márka, de egy szezonban csak egy vagy két együttműködés fér bele, és jövő nyárig már kész vannak a kollekciók. Annyit elárulhatok, hogy a következő nagy együttműködésünk az ausztrál LF Markeyval készül, és alig várjuk a jövő nyarat, hogy bemutathassuk!
 
 
forrás: www.life.hu
Ide velük, de azonnal! - Álomtáskák, magyar tervezőktől (1.rész)
 
Ha kiválaszthatnád álmaid táskáját, mi lenne az? Egy klasszikus kis Chanel? Egy stílusos Hermés? Egy trendi Furla? Idén tavasszal ne csak világmárkákban gondolkodj, hiszen itthon is készülnek csodás darabok. Meg is kérdeztünk néhány hazai tervezőt, mivel készülnek idén tavasszal, és megmutatjuk kedvenc táskáinkat is.
 
KOMOD - Praktikum és játékosság
 
A Komod-lányok rajonganak az extrém anyagokért, de szem előtt tartják a praktikumot is - táskáik tökéletesek a mai modern nőknek, akik nem félnek az újdonságoktól.
 
 
Forrás: KOMOD
 
Mi volt a fő irányvonal a tavaszi darabok elkészítésekor?
 
A FlashHERO kollekció táskáira a kényelem, a praktikum és a játékosság a legjellemzőbb. Egyszerűbb formákat párosítottunk extrém anyagokkal és felületekkel, színek tekintetében a szürkék különböző árnyalatai dominálnak, némi ezüst bőrrel és fényvisszaverős mintával, ami a fényviszonyok változásának megfelelően változtatja meg a táskák hangulatát.
 
 
Ti mire esküsztök, ha szóba kerül a táskavásárlás?
 
Számunkra a praktikum elengedhetetlen egy táska megtervezése során. Fontosnak tartjuk, hogy az eredetisége mellett a tárgy, amit készítünk, használható legyen, és így teljes mértékben beépülhessen az emberek mindennapi ruhatárába. Ám szeretünk extrém felületekkel és részletekkel dolgozni, ami kiemeli táskáinkat a szürke mindennapokból. A mostani kollekcióból nagy kedvencünk az ezüst bőrfedeles hátizsák, ami a fényvisszaverős mintával párosítva egész nap ragyog az ember hátán. A másik pedig az övtáska, ami reméljük, mások szívébe is belopja magát.
 
Mennyire vevők a magyar nők a hazai tervezésű darabokra?
 
Tapasztalatunk szerint a mi táskáinkat nagyon szeretik itthon és külföldön is. Nagyon büszkék vagyunk rá, amikor meglátunk a tömegben egy KOMOD táskát, és ez szerencsére egyre gyakoribb. Úgy gondoljuk, egyre nő azon nők száma, akik igenis igényt tartanak az egyedi, magyar designer termékekre.
 
 
Mi szerintetek a legcikibb táskabaki?
 
Sajnos elég sok van, de amit ízléstől függetlenül sosem értettünk, azok az olcsó utánzatok. Bár legalább néha jön velünk szembe egy-egy egészen mókás példány is, de mindig kiderül, hogy ezen csak mi nevetünk, ám a viselője egészen komolyan veszi. Szomorú.
 
THE BÉTA VERSION - Harmónia és minőség
 
Letisztult, mégis nagyon egyedi, abszolút minden alkalomra bevethető, ez pedig a színeknek is köszönhető - a Béta táska rövid idő alatt hatalmas népszerűségre tett szert.
 
 
Forrás: TheBétaVersion team
 
Mire helyezitek a hangsúlyt idén tavasszal?
 
 
Növényi cserzésű bőrrel dolgoztunk, ezt az anyagot nagyon szeretjük. Most is - ahogy az eddigi kollekcióinknál is - fontos volt a forma, a minta és az anyagok harmóniája. Idén először hátizsákokat is terveztünk, aminél szempont volt az is, hogy ez az új fazon egyszerre legyen praktikus, de a hátizsák műfaján belül elegáns is.
 
A legújabb darabjaink fő inspirációs forrása Katharina Roters Hungarian Cubes című fotósorozata volt. Ő egy Magyarországon élő képzőművész, aki a Kádár-kor kockaházait fotózta, méghozzá olyan házakat, amelyeket a lakók úgy tettek egyedivé, hogy különböző mintákat festettek a homlokzatra. Izgalmasnak találtuk, ahogy a környezet díszítésének természetes igénye az adott kontextusban - ebben az esetben a szocializmus időszakában - szinte lázadásnak hat. Emellett a házak mai szemmel nézve szuperül néznek ki: élénk színeik, nagy léptékű geometrikus mintáik köszönnek vissza a táskákon.
 
Van abszolút kedvenc darabotok az új kollekcióból?
 
Az Ezra hátizsákba szerelmesek vagyunk. A növényi cserzésű bőr és a világos pasztell kombinációja igazán vidám, tavaszias, a forma pedig letisztult és kecses.
 
Sok világsztár választ magyar tervezők ruhái közül. Ti melyik hírességen tudnátok elképzelni a táskáitokat? 
 
Annak nagyon örülnénk, ha egyszer Michelle Williamst látnánk meg, ahogy Budapest utcáin sétál - mert mondjuk épp itt forgat - az új kollekció Frida táskájával a vállán...
 
YKRA - Hátizsákban nagy
 
Lakatos Balázs hátizsákjai láttán egészen új értelmet nyer ennek az idén ismét hatalmas népszerűségnek örvendő kiegészítőnek a fogalma.
 
Többnyire elég színes nálad a paletta, idén tavasszal mi a irányvonal? 
 
Tavaszra a klasszikus katonai terepmintát bolondítottuk meg Pál Tamás grafikusművész segítségével. Tamás korábban már készített számunkra grafikákat pólókhoz, a saját jellegzetes színátfedős minimalista stiíusában, ami tökéletesen passzol az YKRA-hoz. Az a grafika inspirálta a tavaszi mintát, amelynek a munkacíme Úttörők LSD-n volt. Elképzeltem egy világot, ahol találkozik a mi kelet-európai szocialista gyerekkorunk a '70-es évek hippilázadásával, és ez ihlette a kollekciót. 
 
Van kedvenc darabod a kollekcióból?
 
Most Tomi zöld CAMO mintája a kedvencem, ami nagyon jól mutat a tolltartónkon is, én is ilyet használok. A saját táskám viszont egy klasszikus YKRA, egy háromszínű MATRA Mini, ami kék, piros és sárga. Már jó régóta hordom, és nagyon hozzám nőtt.
 
Egyre trendibb a hátizsák, már irodába is. Szerinted miért lett ismét nagyon népszerű?
 
Én mindig is nagy hátizsákos voltam, ez az egyik legpraktikusabb hordozóeszköz. A kezeid szabadok, tehát a buszon fogódzkodni is tudsz, meg a mobilodat nyomogatni. Szerintem abszolút praktikussági okokból jött vissza a hátizsák, hisz a laptopok kisebbek lettek, és már kényelmesebb egy hátizsákba belecsúsztatni, mint kézitáskában vagy oldaltáskában hordani, ami kényelmetlen az aszimmetrikus súlyeloszlás miatt, és sok biciklis futárnak okoz hát- és nyakfájdalmakat. Felnőtt egy generáció, amely gyerekkorában már hordott divatos hátizsákokat, és rájött, hogy ami a suliban kényelmes volt, az az irodában is tökéletes lesz.
 
Több tehetséges művésszel, többek között Tomcsányi Dórival is működtetek együtt. Van még olyan, akivel nagyon szívesen dolgoznál együtt? 
 
Számunkra elengedhetetlen, hogy újra és újra meg tudjunk újulni, és nemzetközi szinten friss és aktuális legyen, amit csinálunk. Ezért jó olyan művészekkel és alkotókkal együttműködni, akikre mi is felnézünk. Megtiszteltetés volt a dán Henrik Vibskovval való együttműködésünk, ami annyira jól sikerült, hogy idén újra összeálltunk, és most egy nagyobb táskát készítettünk, kizárólag Henrik számára. Ez nagyon sok olyan kis exkluzív boltba juttatja el a márkánkat világszerte, akik nem feltétlenül találkoznának velünk máshol. Így viszont van, hogy utána már egyenesen tőlünk rendelnek, a sima kollekciónkból.
 
Dórival imádok dolgozni! Ő a kedvenc hazai divattervezőm, és régóta barátok vagyunk. Azt gondolom, hogy a legjobb táskáink a vele való együttműködésből születtek, és ezt a nyerő szériát mindketten folytatni szeretnénk. Nagyon sok tervező és művész van, akivel szívesen együttműködnénk, mint például Barabás Zsófi vagy a most induló magyar VYF márka, de egy szezonban csak egy vagy két együttműködés fér bele, és jövő nyárig már kész vannak a kollekciók. Annyit elárulhatok, hogy a következő nagy együttműködésünk az ausztrál LF Markeyval készül, és alig várjuk a jövő nyarat, hogy bemutathassuk!
 
 
forrás: www.life.hu
 
Egy felső, 5 viselet: így hordd idén nyáron a fehér pólót (1.rész)
 
A fehér póló egy örök klasszikus darab, mindenki szekrényében ott lapul, és amolyan jolly jokerként bármikor nyúlhatsz érte. Az, hogy mivel és hogy érdemes hordani, persze szezonról szezonra változhat – mutatjuk, hogy az idei nyári divatban hol találta meg a helyét.
 
1/5 Klasszikus, farmerrel
 
Kezdjük az alapoknál, mert az ugyebár világos, hogy a farmer+fehér póló kombináció soha nem ment, és soha nem megy ki a divatból, egyszerűen nem lehet mellélőni vele.
 
A stílus és a fazon persze változhat, idén például a normál derékmagasságú, laza farmer passzol az egyenes fazonú pólóhoz, a ’90-es években népszerű kiegészítőkkel, például a kerek napszemüveggel vagy a fehér tornacipővel.
 
Az elegáns, letisztult és egyszerű, mégis modern táska pedig finoman jelzi, hogy mégis 2017-ben járunk.
 
Ugye, hogy ha a részletekre is figyelsz, nem is olyan egyszerű ez a szett?
 
forrás: www.bien.hu
Egy felső, 5 viselet: így hordd idén nyáron a fehér pólót (1.rész)
 
A fehér póló egy örök klasszikus darab, mindenki szekrényében ott lapul, és amolyan jolly jokerként bármikor nyúlhatsz érte. Az, hogy mivel és hogy érdemes hordani, persze szezonról szezonra változhat – mutatjuk, hogy az idei nyári divatban hol találta meg a helyét.
 
1/5 Klasszikus, farmerrel
 
Kezdjük az alapoknál, mert az ugyebár világos, hogy a farmer+fehér  póló  kombináció soha nem ment, és soha nem megy ki a divatból, egyszerűen nem lehet mellélőni vele.
 
A stílus és a fazon persze változhat, idén például a normál derékmagasságú, laza farmer passzol az egyenes fazonú pólóhoz, a ’90-es években népszerű kiegészítőkkel, például a kerek napszemüveggel vagy a fehér tornacipővel.
 
Az elegáns, letisztult és egyszerű, mégis modern táska pedig finoman jelzi, hogy mégis 2017-ben járunk.
 
Ugye, hogy ha a részletekre is figyelsz, nem is olyan egyszerű ez a szett?
 
forrás: www.bien.hu
 

Unja, amit visel? Erre a pólóra minden nap mást rajzolhat


A Challky egy utcai pólómárka, mégis egyszerű, de ötletes koncepció alapján született. Krétával rajzolhatunk rá.

A póló elejére tulajdonképpen egy rajzolható felületet tapasztottak, így nap mint nap mást viselhetünk a mellkasunkon, vagy akár üresen is hagyhatjuk, ha nincs közlendőnk.A kreatív viselet egy darabja körülbelül 10 ezer forintba kerül, ami valljuk be, hogy nem annyira olcsó magyarországi viszonylatban, de ha azt vesszük alapul, hogy kaphatók ennél sokkal drágább pólók is egy belvárosi üzletben, vagy egy plázában, akkor nem vészes.

forrás: hvg.huUnja, amit visel? Erre a pólóra minden nap mást rajzolhat
 
 
A Challky egy utcai pólómárka, mégis egyszerű, de ötletes koncepció alapján született. Krétával rajzolhatunk rá.
 
A póló elejére tulajdonképpen egy rajzolható felületet tapasztottak, így nap mint nap mást viselhetünk a mellkasunkon, vagy akár üresen is hagyhatjuk, ha nincs közlendőnk.A kreatív viselet egy darabja körülbelül 10 ezer forintba kerül, ami valljuk be, hogy nem annyira olcsó magyarországi viszonylatban, de ha azt vesszük alapul, hogy kaphatók ennél sokkal drágább pólók is egy belvárosi üzletben, vagy egy plázában, akkor nem vészes.
 
forrás: hvg.hu

Most már csak az a kérdés, hogy ki ad el több pólót

Ha nagyot akarnánk mondani, akkor azt írnánk, hogy az amerikai elnökválasztás ma már csak annyiról szól, hogy melyik jelöltnek van több követője, kiről tweetelnek sűrűbben, egy szóval ki számít erősebb márkának. Még ha ez így, ebben a formában nem is igaz, azt azért el kell ismerni, nagyon sokat nyom a latba, hogy mely indulónak erősebb a self branding gépezete, magyarul ki körül van a nagyobb felhajtás.

A világ egyik legnagyobb hatalmú vezetőjének arculatát felépíteni talán a legkomolyabb kommunikációs feladatnak számít. Nem csoda hát, hogy szakemberek hada foglalkozik azzal, hogy Hillary épp milyen kifejezéseket használjon a beszédében, vagy hogy Trump melyik rendezvényen viselje a márikonikussá vált piros sapkáját.

Az arculat és a márka kiépítésének egyik klasszikus módja a merchandising, azaz a pólók, ajándéktárgyak, kitűzők, táblák forgalmazása. Bár az internet megjelenésével és a közösségi média térnyerésével jócskán átalakultak a kampányeszközök, (jóval egyszerűbb a Facebookon egyben tartani egy tábort, vagy épp közösséget teremteni) a politikai stratégák még mindig fontosnak tartják, hogy legyenek kézzelfogható tárgyak is, amelyekkel a választó ki tudja fejezni a hovatartozását.

Az elkövetkező hónapokban rengeteg dologban fogják összehasonlítani a demokrata és a republikánus elnökjelölteket, mi most annak néztünk utána, hogy ki, hogyan próbálja meg felöltöztetni a saját szavazóit.


Hillary sikkes, de Trump nagyobb poén

A két jelölt webshopját elnézve rögtön kiderül, hogy a demokraták jelöltjének csapata több erőt és kreatív energiát fektetett a ruhák, formák, szimbólumok kidolgozásába, mint Trumpék. Hillary cuccai simán, akár hétköznap is hordhatók, divatosak, de ugyanakkor látszik rajtuk, hogy kampányeszközök, az üzenetek pedig nem szájbarágósan jelennek meg.


Hillary kollekció

Ezzel szemben Donald Trump ruhái inkább csak szövegekből és direkt mottókból állnak. A Trump-kollekció darabjain leginkább a nemzeti színek dominálnak, sokat jelenik meg az amerikai zászló is, így a pólókat gyakorlatilag csak egy hajszál választja el a patrióta giccstől, talán csak az amerikai sas hiányzik


Trump pólók

A ruhadarabokat és az egyéb tárgyakat összehasonlítva egyértelmű, hogy Clintonék minőségibb, átgondoltabb terméket dobtak piacra, ám nem biztos, hogy ez azt jelenti, hogy a Hillary márka sikeresebb lesz, mint a Trump brand, sőt! Donald Trump felsői és ajándéktárgyai gyakorlatilag bármilyen rosszak is lehetnének, hiszen Trump-cuccot felvenni poénos, ironikus, vicces, míg Hillary-t viselni inkább kampányolás, mint jófejkedés. És akkor itt van még valami, amiről fentebb már esett szó.

Donald Trump, president and chief executive officer of Trump Organization Inc. and 2016 Republican presidential candidate, is escorted by security after a rally aboard the Battleship USS Iowa in San Pedro, California, U.S., on Tuesday, Sept. 15, 2015. Trump said Sunday that he would flesh out his tax proposals in the coming weeks, but again vowed to raise rates on hedge fund managers, who the billionaire has portrayed as "getting away with murder." Photographer: Patrick T. Fallon/Bloomberg via Getty Images

A semmihez nem illő, tisztán, csak és kizárólag régimódi kampánycélzattal viselt piros sapka az, ami véglegesen Trump felé billenti a merchandising mérleget, hiszen elég nehéz lenne elképzelni, hogy mivel tudnának előállni a demokraták, ami csak fele ennyire tudna beleégni a köztudatba, mint a piros sapka, fehér Make America Great Again felirattal.

Visszatérve tehát az eredeti kérdéshez: ha az amerikai elnökválasztás csak arról szólna, hogy melyik jelölt számít erősebb brandnek, akkor nagy valószínűséggel ősztől Donald Trumpnak hívnák az Egyesült Államok elnökét, de mint tudjuk, a választások nemcsak arról szólnak, hogy ki tud több pólót eladni.

forrás: www.24.hu

forrás: www.24.huMost már csak az a kérdés, hogy ki ad el több pólót
 
Ha nagyot akarnánk mondani, akkor azt írnánk, hogy az amerikai elnökválasztás ma már csak annyiról szól, hogy melyik jelöltnek van több követője, kiről tweetelnek sűrűbben, egy szóval ki számít erősebb márkának. Még ha ez így, ebben a formában nem is igaz, azt azért el kell ismerni, nagyon sokat nyom a latba, hogy mely indulónak erősebb a self branding gépezete, magyarul ki körül van a nagyobb felhajtás.
 
A világ egyik legnagyobb hatalmú vezetőjének arculatát felépíteni talán a legkomolyabb kommunikációs feladatnak számít. Nem csoda hát, hogy szakemberek hada foglalkozik azzal, hogy Hillary épp milyen kifejezéseket használjon a beszédében, vagy hogy Trump melyik rendezvényen viselje a márikonikussá vált piros sapkáját.
 
Az arculat és a márka kiépítésének egyik klasszikus módja a merchandising, azaz a pólók, ajándéktárgyak, kitűzők, táblák forgalmazása. Bár az internet megjelenésével és a közösségi média térnyerésével jócskán átalakultak a kampányeszközök, (jóval egyszerűbb a Facebookon egyben tartani egy tábort, vagy épp közösséget teremteni) a politikai stratégák még mindig fontosnak tartják, hogy legyenek kézzelfogható tárgyak is, amelyekkel a választó ki tudja fejezni a hovatartozását.
 
Az elkövetkező hónapokban rengeteg dologban fogják összehasonlítani a demokrata és a republikánus elnökjelölteket, mi most annak néztünk utána, hogy ki, hogyan próbálja meg felöltöztetni a saját szavazóit.
 
 
Hillary sikkes, de Trump nagyobb poén
 
A két jelölt webshopját elnézve rögtön kiderül, hogy a demokraták jelöltjének csapata több erőt és kreatív energiát fektetett a ruhák, formák, szimbólumok kidolgozásába, mint Trumpék. Hillary cuccai simán, akár hétköznap is hordhatók, divatosak, de ugyanakkor látszik rajtuk, hogy kampányeszközök, az üzenetek pedig nem szájbarágósan jelennek meg.
 
 
Hillary kollekció
 
Ezzel szemben Donald Trump ruhái inkább csak szövegekből és direkt mottókból állnak. A Trump-kollekció darabjain leginkább a nemzeti színek dominálnak, sokat jelenik meg az amerikai zászló is, így a pólókat gyakorlatilag csak egy hajszál választja el a patrióta giccstől, talán csak az amerikai sas hiányzik
 
 
Trump pólók
 
A ruhadarabokat és az egyéb tárgyakat összehasonlítva egyértelmű, hogy Clintonék minőségibb, átgondoltabb terméket dobtak piacra, ám nem biztos, hogy ez azt jelenti, hogy a Hillary márka sikeresebb lesz, mint a Trump brand, sőt! Donald Trump felsői és ajándéktárgyai gyakorlatilag bármilyen rosszak is lehetnének, hiszen Trump-cuccot felvenni poénos, ironikus, vicces, míg Hillary-t viselni inkább kampányolás, mint jófejkedés. És akkor itt van még valami, amiről fentebb már esett szó.
 
Donald Trump, president and chief executive officer of Trump Organization Inc. and 2016 Republican presidential candidate, is escorted by security after a rally aboard the Battleship USS Iowa in San Pedro, California, U.S., on Tuesday, Sept. 15, 2015. Trump said Sunday that he would flesh out his tax proposals in the coming weeks, but again vowed to raise rates on hedge fund managers, who the billionaire has portrayed as "getting away with murder." Photographer: Patrick T. Fallon/Bloomberg via Getty Images
 
A semmihez nem illő, tisztán, csak és kizárólag régimódi kampánycélzattal viselt piros sapka az, ami véglegesen Trump felé billenti a merchandising mérleget, hiszen elég nehéz lenne elképzelni, hogy mivel tudnának előállni a demokraták, ami csak fele ennyire tudna beleégni a köztudatba, mint a piros sapka, fehér Make America Great Again felirattal.
 
Visszatérve tehát az eredeti kérdéshez: ha az amerikai elnökválasztás csak arról szólna, hogy melyik jelölt számít erősebb brandnek, akkor nagy valószínűséggel ősztől Donald Trumpnak hívnák az Egyesült Államok elnökét, de mint tudjuk, a választások nemcsak arról szólnak, hogy ki tud több pólót eladni.
 
forrás: www.24.hu
Szurkolói összecsapások voltak Nizzában is
 
Az északír és a lengyel szurkolók összecsaptak egymással a franciaországi labdarúgó Európa-bajnokság második játéknapján, szombaton Nizzában.
 
Az AP amerikai hírügynökség beszámolója szerint eleinte nem volt egyértelmű, kik kezdeményezték az összecsapásokat, de az internetre felkerült felvételeken jól látszik, hogy a körülbelül húsz verekedő többsége sötétzöld pólót viselt, ami az északírek hagyományos színe. A rohamrendőrség gyorsan beavatkozott, és megfékezte a huligánokat.
 
Christian Estrosi, Nizza polgármestere elítélte a történteket. "A huligánok viselkedése elfogadhatatlan, szigorúan meg kell büntetni őket" - írta közösségi oldalán. Azt is elárulta, hogy késő este egy embert letartóztattak az esettel kapcsolatban, majd megköszönte a rendőrség munkáját.
 
A Reuters brit hírügynökség vasárnapi összefoglalója szerint hét ember sérült meg szombat este Nizzában.összecsapások voltak Nizzában is
 
 
Az északír és a lengyel szurkolók összecsaptak egymással a franciaországi labdarúgó Európa-bajnokság második játéknapján, szombaton Nizzában.
 
Az AP amerikai hírügynökség beszámolója szerint eleinte nem volt egyértelmű, kik kezdeményezték az összecsapásokat, de az internetre felkerült felvételeken jól látszik, hogy a körülbelül húsz verekedő többsége sötétzöld pólót viselt, ami az északírek hagyományos színe. A rohamrendőrség gyorsan beavatkozott, és megfékezte a huligánokat.
 
Christian Estrosi, Nizza polgármestere elítélte a történteket. "A huligánok viselkedése elfogadhatatlan, szigorúan meg kell büntetni őket" - írta közösségi oldalán. Azt is elárulta, hogy késő este egy embert letartóztattak az esettel kapcsolatban, majd megköszönte a rendőrség munkáját.
 
A Reuters brit hírügynökség vasárnapi összefoglalója szerint hét ember sérült meg szombat este Nizzában.
Minták, feliratok, szexi szabások – Ezek a nyár legmenőbb pólói!
 
Az egyszínű és a kicsit vagy alig díszített basic pólók mellett idén rengeteg extrém fazon és minta közül válogathatunk. Mutatjuk is a kedvenceinket!
 
Feliratok és minták 
 
Ha a szabás terén a hagyományos pólókra szavazol, akkor is érdemes nyáron feldobni kicsit a letisztult darabokat. Egy mintás vagy feliratos pólóhoz ráadásul nem is kell más, csak egy sort vagy farmer. 
 
 
1. H&M 6990 forint 2. H&M 5990 forint 3. H&M 5990 forint 4. H&M 6990 forint 5. H&M 2990 forint 6. H&M 1290 forint
 
Crop topok 
 
 
Mi legszívesebben magas derekú sorttal hordjuk a crop topokat, így sokkal szebben simul az outfitbe, mint ha az egész derekunk kint lenne. A kínálat egyébként igencsak bőséges: imádnivaló minták, színek és feliratok várnak. 
 
 
1. H&M 2990 forint 2. H&M 2990 forint 3. H&M 2990 forint 4. H&M 3990 forint 5. H&M 2990 forint 6. Zara 2595 forint
 
Elő a vállakkal 
 
Imádjuk az idén beköszöntött új trendet, ami a vállakat helyezi előtérbe. A vállak villantása ugyanis szexi, de mégsem tolakodó, mutat is valamit, de a fantáziának is helyet hagy. 
 
 
1. H&M 3990 forint 2. H&M 2990 forint 3. H&M 3990 forint 4. Mango 7995 forint 5. H&M 9490 forint
 
forrás: life.hu
 
forrás:life.huMinták, feliratok, szexi szabások – Ezek a nyár legmenőbb pólói!
 
Az egyszínű és a kicsit vagy alig díszített basic pólók mellett idén rengeteg extrém fazon és minta közül válogathatunk. Mutatjuk is a kedvenceinket!
 
Feliratok és minták 
 
Ha a szabás terén a hagyományos pólókra szavazol, akkor is érdemes nyáron feldobni kicsit a letisztult darabokat. Egy mintás vagy feliratos pólóhoz ráadásul nem is kell más, csak egy sort vagy farmer. 
 
 
1. H&M 6990 forint 2. H&M 5990 forint 3. H&M 5990 forint 4. H&M 6990 forint 5. H&M 2990 forint 6. H&M 1290 forint
 
Crop topok 
 
 
Mi legszívesebben magas derekú sorttal hordjuk a crop topokat, így sokkal szebben simul az outfitbe, mint ha az egész derekunk kint lenne. A kínálat egyébként igencsak bőséges: imádnivaló minták, színek és feliratok várnak. 
 
 
1. H&M 2990 forint 2. H&M 2990 forint 3. H&M 2990 forint 4. H&M 3990 forint 5. H&M 2990 forint 6. Zara 2595 forint
 
Elő a vállakkal 
 
Imádjuk az idén beköszöntött új trendet, ami a vállakat helyezi előtérbe. A vállak villantása ugyanis szexi, de mégsem tolakodó, mutat is valamit, de a fantáziának is helyet hagy. 
 
 
1. H&M 3990 forint 2. H&M 2990 forint 3. H&M 3990 forint 4. Mango 7995 forint 5. H&M 9490 forint
 
forrás:life.hu
Sztárok beszédes pólókban
 
Tavasszal a sztárok is szívesen hordanak vicces és feltűnő felirattal díszítettpólókat. Így van ezzel Rihanna, Paris Hilton és Emma Watson is. Ami a szívükön az a pólójukon! Nézd csak! 

Paris Hilton imádja hangoztatni a véleményét, hiszen tudja bárhová megy paparozzók követik a szállodalánc örökösnőjét. Az "Imádom a cipőket, táskákat és a fiúkat" póló mellett, annak is hangot ad, hogy ő imádja a rózsaszín életét.
 
 
 
                                          

Rihanna egykoron visszafogottabb stílusban hódított, ám a pólója a pimasz hippikorszak jelmondatát adja vissza: Szeretkezz, ne háborúzz! Emma Watsonkedvenc városa New York így előszeretettel hord I LOVE YOU NEW YORK felirattal díszített pólókat.
 
 
Te felvennél hasonlókat mint amiket a celebcsajok viselnek?
 
 
 
forrás: www.hotdog.hu

Több mint ütős volt a Walking Dead vérgyűjtő standja

A Blood Store következő állomása a KÖKI Terminál volt, február 11-én csütörtök reggel nyitottak, de aznap még csak fotózkodni, és kvízt lehetett kitölteni ajándékokért. Maga a véradás pénteken, február 12-én volt 12-19 óráig. Vérért cserébe bögrét, pólót, tollat kapott a rajongó. Egy korábbi ilyen akciónál - a budapesti Árkádban - volt, aki kétszer is akart vért adni egymás után, hogy több ajándékot kapjon.

A véres akcióról eltérő vélemények születtek a neten. Volt, aki kifejezetten ízléstelennek, és volt, aki viccesnek és ötletesnek találta a kezdeményezést. Mindenki döntse el maga, hogy melyik táborba tartozik! :)

forrás:  www.origo.hu

Promóció menekültekkel
 
Tavaly a norvég ellátórendszer csaknem összeroppant az országba érkező menekültáradat súlya alatt. Az 5 milliós skandináv államba hirtelen több mint 31 ezer menekült érkezett, a Norvég Menekültügyi Igazgatóság pedig úgy oldotta meg a helyzetet, hogy magánkézbe adta az utcákon alvó menedékkérők elhelyezésének feladatát.
 
Hasonló állami megbízással egyébként Németországban is működnek cégek, ott azért népszerűek a magánvállalkozások, mert jóval olcsóbban tudják elhelyezni a menekülteket, mint az állam. Az European Homecare nevű szervezet például 1000 fős személyzettel több mint 150 ezer menekültet lát el. Az olcsóbb ellátásnak azonban olyankor ára van: a 2014-ben hatalmas nyereséget zsebre rakó ORS által üzemeltetett traiskirscheni osztrák menekülttábor az UNHCR szerint rossz higiéniai körülményei, zsúfoltsága és rossz ellátottsága miatt alkalmatlan a feladata ellátására, és a táborban embertelen körülmények uralkodnak.
 
De nemcsak a menekültekkel közvetlenül együtt dolgozó cégek jutnak pénzhez a menekültkrízisben. A felfokozott német közhangulatot meglovagló promóciós termékek, például a „refugees welcome” feliratú pólók népszerűvé válásával még az Amazon is keresett. Németországban. A Bild című napilapot pedig azzal támadták, hogy önmaga reklámozására használja ki a menekültválságot. A német labdarúgás első és másodosztályában minden csapattal megállapodtak, hogy a Bild által indított Wir helfen („Segítünk”)-kampány logójával ellátott mezben lépnek pályára. Miután a hamburgi St. Pauli csapat visszalépett a kezdeményezéstől, a Bild főszerkesztője, Kai Diekmann a szélsőjobboldali szervezetekhez hasonlította a csapatot. Erre további 9 csapat határolódott el a Bild kezdeményezésétől, és a közvélemény a lap ízléstelen népszerűsítésével vádolta a Bildet.
 
forrás: www.hvg.hu
Star Wars, Star Wars, Star Wars minden szinten
 
Az Ébredő Erő keltette őrület ott is gázol, ahol nem a direkt brandhatásokkal operálnak, hanem hagyományosnak tekinthető technológiákkal srófolják a forgalmat. A Tesco minden Star Wars-os játékot jelentős kedvezménnyel árul, s nemcsak a Legókat, hanem például figurákat, fénykardokat, jelmezeket, jegyzetfüzeteket, uzsonnásdobozokat, karkötőket és még ki tudja, miket. Lehet kapni a legújabb film szereplőit és eszközeit, de árulnak például Star Wars-os pendrive-ot.
 
A Star Wars-os cuccok persze a filmbemutatótól függetlenül is menők – gondoljunk csak például az egész évben sláger Darth Vader-, Han Solo- vagy Luke Skywalker-pólókra, vagy az iskolakezdésre, amikor a tanszeres polcokat árasztják el a különféle Star Wars-motívumos tolltartók, iskolatáskák, tornazsákok, füzetek.
 
Az internetes piactér aztán tele van Star Wars-os árukkal, a Darth Vader formájú fülhallgatókon keresztül a csaknem minden szereplő és volt szereplő arcképével szitázott ruhadarabokon és lábbeliken át természetesen a felmérhetetlen mennyiségű fizikai és elektronikus játékig. Ezek forgalmát nagy valószínűséggel még a szokásos karácsonyi felfutásnál is magasabbra tolja az Ébredő Erő mozikba kerülése.
 
forrás: www.hvg.hu
Illegális ruhaszállítmányt szűrt ki az EKÁER
   
A vámosok egy fővárosi raktárnál kirakodó kamiont ellenőriztek, ami a fuvarlevél szerint Magyarországra nem hozott semmit, és épp Bulgáriába tartott.
 
 
Ruhaneműk illegális piacra kerülését akadályozta meg a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) az EKÁER útdíjkameráinak adatai alapján. A NAV munkatársai a főváros egyik X. kerületi raktáránál ellenőriztek egy kamiont, amelyből éppen kirakodtak. A fuvarokmányok szerint a pólókból, sportnadrágokból és női felsőkből álló szállítmány nem is lehetett volna magyarországi raktárban, mivel a szállítási cél Bulgária volt. A fuvarra nem kértek EKÁER számot, ezért a NAV mulasztási bírságot szabott ki.
 
A cég helyszínre érkező képviselője csupán 64 doboz árut ismert el sajátjának, a többit a fővárosi EKÁER-munkacsoport visszapakoltatta a kamionra. A rakteret hatósági zárral lezárták, majd a rakomány útjának nyomon követését rendelték el. Az elektronikus közútiáruforgalom-ellenőrző rendszer (ekáer) adatai alapján a kamion – a fuvarokmányok szerinti úti célnak megfelelően – Ártándnál kilépett országból.
 
A NAV számított arra, hogy az árut visszahozzák Magyarországra, ezért folytatták a kamion figyelését. Egy nappal később az útdíj-kamerák az észak-alföldi ekáer-munkacsoportnak jelezték: a kamion Ártándnál ismét belépett az országba. A kamion ellenőrzésekor kiderült, hogy a jármű ugyanazzal a rakománnyal tért vissza Magyarországra. A fuvarlevél szerint Bulgáriából Szlovákiába vitte a ruhaneműt, a tachográf adatai szerint azonban nem járt Bulgáriában a kamion. A NAV ismét megakadályozta a rakomány lerakodását és a kamion - a NAV kíséretével - végül Rajkánál ismét kilépett az országból.
 
A NAV szerint az áru tulajdonosa a ruhaneműt adófizetés nélkül tervezte értékesíteni Magyarországon. Az ügyben érintett cég több éves szünet után a 2014. IV. és 2015. I. negyedévi bevallásaiban több mint 400 millió forintnyi közösségi termékértékesítést vallott be, miközben csupán 10 millió forint értékben vásárolt árut – írta a NAV közleményében.
 
forrás: www.hvg.hu
PÓLÓRA KERÜLT SZÍRIA BOMBÁZÁSA 
 
Putyin szíriai bombázását támogató pólók lepték el a Kremltől néhány perc sétányira lévő egyik ruhabolt polcait.
 
A pólók többségén a szír városokban robbanó bombák látszódnak, és akad olyan is, amin Putyin kemény tekintettel kutat harci fegyverek után, de olyan is kapható, amin Szíria elnökének, Aszad támogatására buzdítanak. Az üzlet büszke, hogy így támogathatja Putyin politikáját. 
 
 
Az oroszok pedig veszik a felsőket, mint a cukrot, így kifejezve tiszteletüket az orosz elnök felé. Az egyik vásárló azért vásárolt a pólókból, mert szerinte az anyaföldnek szüksége van rá, egy idősebb nő pedig a felső megvásárlásával Putyint akarja támogatni, aki – állítása szerint – csak Oroszországért dolgozik.
 
forrás: www.bors.hu
Kézzelfogható ikonok, amiket minden Star Wars-rajongó imádni fog
  
Többek között Darth Vaderről, Yodáróé, R2-D2-ról és Chewbaccáról is készült olyan stílusú ikon, mint amit a mobilunkon megszoktunk. De ezúttal nem telefonon kell keresni őket, hanem párnára, táskára vagy épp telefontokra helyezhetők.
 
Önmagában már az is elég menő lenne, ha a Star Wars szereplőinek arca köszönnének vissza alkalmazások ikonján, de Michael Flarup ennél tovább ment. A dán dizájner elkészítette a látványos logókat, majd ajándéktárgyakra helyezte őket, amelyeket meg is lehet rendelni.
 
A grafikák itt láthatók, ha pedig valamelyik megtetszik, akkor alatta a “Get Prints” lehetőség alatt meg is lehet rendelni tőle a keretezett képeket, párnákat, mobiltokokat, táskákat és pólókat, többek között Darth Vader, Yoda, R2-D2 és Chewbacca arcával.
 
A Star Wars-rajongóknak biztos tetszeni fog, ha ilyen ajándékot ad nekik, de egy álmukat nehéz lesz valóra váltani, a távirányítható R2-D2 hűtő ugyanis hihetetlen összegbe kerül. Persze van még sok kütyü, amelyek a Star Wars-rajongóknak biztosan tetszik
 
forrás: hvg.hu
Meztelen koncertet tervez Miley Cyrus
 
Az énekesnő tervei szerint nem csak ő, hanem zenésztársai és a közönség is levetkőzne.
 
 
Az egykori Hannah Montana, az elmúlt években formabontó és provokatív médiamegjelenéseiről és művészeti megoldásairól elhíresült Miley Cyrus jelenleg az amerikai artpop kultzenekarával, a Flaming Lipsszel turnézik (november 19. és december 6. között hat amerikai városban lépnek fel) – azzal az együttessel, mely Cyrus kitűnő új nagylemezén, a Miley Cyrus & Her Dead Petz című albumon is közreműködik (olyannyira ott van, hogy a legtöbb dal Cyrus–Flaming Lips-kollaboráció – az albumról egyébként itt írtunk).
 
Az énekesnő most azt tervezi, hogy olyan koncertet adnának, melyen ő, a zenekar és a közönség is meztelen. Ezen a fellépésen forgatnák a Milky Milky Milk című szám klipjét.
 
Cyrus-nak egyébként is szívügye a női test szabadsága. Ő volt a szószólója a Free The Nipples (Szabadságot a mellbimbóknak) című kampánynak is. „Nem a mellről van szó, az emberek nem félnek a mellektől. A mellbimbó, az téma. Amerika rendben van a mellekkel – a mellbimbó – az az amit nem szeret. (…) Sosem értettem, hogy ez miért van így” – mondta idén Jimmy Kimmel műsorában, majd a műsorvezető kérdésére, miszerint mit szól az édesapja az öltözködéséhez, azt válaszolt: „Az apám jó fej, mert bár azt hiszem, szívesen venné, ha nem lenne kint állandóan a cicim, mégis inkább szívesen veszi, hogy kint vannak, és jó ember vagyok, mint hogy pólót viseljek, és ribanc legyek.”
 
A koncert tervéről a Flaming Lips vezére, Wayne Coyne Instagram üzenetben tudatta követőit és rajongóit.
 
forrás: www.hvg.hu
 

Blog

2015.05.12 14:44

Egy igazán jó kis csemege a böngészőknek! Egy amerikai oldal megmutatta, az 50 legviccesebb, vagy egyszerűen, legidiótább pólót, amit valaha emberek hordtak. Vannak köztük egészen elképesztőek is! (alul megmutatunk néhányat, hátulról visszafelé)

Ahogy a tél eltűnik, és tavasz lesz , több millió nyári ruhás doboz nyílik ki világszerte. Kicsomagoljuk a rövidnadrágot, a baseball sapkát , és ami a legfontosabb, vicces pólókat . Mindannyiunknak van legalább egy vicces feliratú pólója , sok átlag amerikainak úgy tűnik, hogy a saját szó, kicsit mást jelent. Itt van az 50 legjobb. Néhány vicces , mert tényleg vicces , néhány vicces , mert klasszikus , és számos vicces egyszerűen azért, mert valaki viseli őket . Nyilvánosan. Gyermekek és idősek előtt. Élvezzük hát őket!
 
50. B@szd meg te kib@szott B@sz@dék
 
Talán a legagresszívabb póló, amivel valaha találkozhat az ember, ez összegzi legjobban, a hozzáállását minden középiskolásnak az országban. Tragikus, hogy a legtöbb középiskolás nem viselheti a mottóját.
 
49. Hallgass Ghostface-t
 
Amikor zenét kell ajánlani valakinek egy pólón, akkor a legjobb, ha közvetlen. Ez a póló inkább javasol, mint inkább parancsol. 
 
48. Jézus a haverom
 
Úgy tűnhet, elcsépelt, mint a fene, de egy percre ez a póló mindenütt jelen volt. Jézus volt a legmenőbb haver: kemény volt a kísérete, üldözték a hatóságok, és kivégezték, mint egy ősi Tupac-ot.
 
47. Támogatom a szingli Anyukákat
 
Egy nagyszerű lehetőség arra, hogy a sztriptíz klubban, mindenki tudja, hogy tisztában vagy a többiek próbálkozásaival, ami rendkívül vicces. Majd miután mind nevettetek, lehet hogy még egy pillanatra el is felejtitek, hogy fizetni kell azért, hogy meztelen nőket nézegettek!
 
46. A gyűlölködők, gyűlölni fognak
 
Statler és Waldorf (Muppet Show) voltak az eredeti gyűlölködők, a világnak csak meg kellett várnia, hogy a frázisaik megfeleljenek a személyiségüknek.
 
45. Mi nem szórakozunk veled zeneileg
 
Ennek a szövegnek különleges helye van a Complex magazin szívében. Kid Cudi mondta ezt, Wale-ről, egy Complex címlapsztoriban, Cooler Collective egy pólóra is tette. A "beef"-et azóta elfelejtették, de a szlogen él.
 
44. Crack Kills
 
Crack kokain megtizedelte a nemzetet belvárosokban a '80 -as években, így természetesen ez egy tökéletes magas labda, egy  segges poénra. Ebben az esetben ez Bart Simpsont zúzott halálra egy kövér ember segge, ami szintén egy borzalmas módja a halálnak. (crack=repedés)
 
43. Egy Tequila, két Tequila, három Tequila, Padló
 
Ez a fajta az, amelyik azt mondja: "Azért vagyok itt, hogy bulizzak! Továbbá, nem vagyok túl jó a party-arc, ezért valakinek ki kell tisztítania ezt a pólót később." Köszönjük, George Carlin a szlogen.
 
42. FBI: Női Test Ellenőr (FBI: Female Body Inspector)
 
Bár minden rendes férfi egy női test ellenőr valamilyen mértékben, csak a legszemtelenebb férfi viseli kényelmesen, ezt a szlogent, egy pólón. 
 
41. Rossz zsaru, nincs fánk!
 
Ez a póló biztosan szemet szúr a zsaruknak, aki elővárosi tudja, hogy nem féltek gördeszkázni, aminek a zsaruk nem nagyon örülnek. ACAB!
 
forrás és képek: www.complex.com

 

2015.05.04 14:57
Az Anthrax-as Scott Ian volt talán az első fél-híres fehér fickó nem a rap világából, aki Public Enemy pólóban feszített. Ez akkor volt, amikor még volt haja. Ha veszel, egy bármilyen elsőrendű posztert Scott Ian-ről, az említett pólóban, az említett hajjal az eBay-en, 99,9%-ban pozitív visszajelzést fogsz kapni, a minősítése során.
 
A thrash metál gitáros rap zene rajongó lett, a Run-DMC első lemeze által, ami az "It’s Like That/Sucker MCs" névre hallgat. Amikor pár barátjának munkája lett, a Def Jam lemezcégnél az 1980-as évek közepén, elkezdett mászkálni a kiadó irodájában a Lower East Side-on. Itt hallotta először a Public Enemy számát, a "Miuzi Weights a Ton". " Azonnal a kedvenc zenekarom lett," mondja Ian. " A rapperek hangjai számomra olyanok voltak, mint a gitár hangjai a metál bandáknál. Chuck D volt az Eddie Van Halen a rapben. Számomra ez volt a legjobb. Ő volt a legnagyobb hang, amit valaha hallottam."
 
Vagy, ahogy Ian írja a Public Enemy zenéjéről, a  nemrég megjelent önéletrajzában (Én vagyok a férfi),  " Olyan volt, mint amikor első alkalommal hallottam,a " Rock and Roll All Nite, "-ot, az első Iron Maiden albumról, vagy a Metallica-tól, a "No Life 'Til Leather"-t. Arra késztetett, hogy lerohanjak a kibaszott utcára, és olyan keményen arcon vágjam az embereket, ahogy csak tudom! "
 
Ian a Public Enemy pólót színpadi pólónak hordta több évig, akkor is, ha néhány ember a közönségből valószínűleg tudta, ki is volt az a rap banda. "Határozott hangot ütött meg," mondja. "Rajtam az a póló, egy üzenetet hordozott, akkor is, ha az emberek csak a két szó szimpla jelentését látták benne. Amit mi csináltunk, zenekarként az Anthrax-ben veszélyes volt, és most is az."
 
A két banda végül is barát lett, és összeállt  egy híres szám erejéig, ami megjelent mindkét együttes lemezén: a  "Bring The Noise", amely az Anthrax Attack of the Killer B és a Public Enemy Apokalipszisében 91 ... The Enemy Strikes Back voltak. (Az én vagyok a férfi írásban, Ian elmondja, hogy - annak ellenére, hogy mindenki mást beszél - újra kellett venni, és finomítani  Chuck D és Flavor Flav eredeti ének hangját, ahelyett, hogy újra csinálták volna velük.) Az Anthrax és a Public Enemy turnézott Észak-Amerikában, valamint 1991-ben a Primus and Young Black Teenagers megnyitóján. Valószínűleg volt néhány beteges "póló-koptató" azokon a bulikon.
 
forrás: www.hirespolok.blog.hu
2015.04.24 09:58
Ha kínos férfiruhákról van szó, mindig azonnal a beugrik a zokni és a szandál párosa, a lyukacsos atléta, a fejtetőre illesztett kis paróka (pepi), hasitasi, makkos cipő, etc. Ezekkel keveredik fejünkben a felhajtott pólógallér, a hatalmas fém övcsat és a skinny farmer. Ez utóbbiakat azonban egész más korú és gazdasági helyzetű férfiakon látni, mint előbbi ízlésromboló kiegészítőket.
A divatkövető férfiakat gyakran bélyegzik metroszexuálisnak (nagyvárosban élő, többnyire egyedülálló férfi, aki sokat költ kozmetikumokra, fodrászra, divatra és sokat törődik külsejével) vagy melegnek, pedig egyszerűen csak adnak magukra: talán kicsit sokat, talán túlzásokba is esnek, de ők csak a trendeket akarják követni. Az igényes (de legalábbis trendinek számító) fiatal férfiak rekvizitei közül önök szerint melyiket kéne a lehető leggyorsabban elfelejteni? A több kilós övcsat vagy a vasalt haj kínosabb? Szavazzon!
Felhajtott gallér
gal
A felhajtott gallér komoly múltra tekint vissza: A XX. század előtt például minden gallér álló volt, a tömegtermelés beköszöntével hajtották csak le őket. A tenisztrikók divatba jöttével – hála René Lacoste-nak – megint égnek meredtek a gallérok: a teniszcsillagok – és Elvis – majmolása vezetett az utcán is magas gallérral hordott piké pólók divatjához, ami évtizedek óta nem múlik, – hiába emlegetik sokan tahóságként – és addig nem is fog, amíg menőnek számít napsütötte golfpályáról, vitorlásról, teniszpartiból a városba érkezni. Mostanság már jelzőként is megállja a helyét, jobban mondva inkább szitokszóként… A Balaton Sound és a Hajógyári sziget buliközönsége állítólag mindig felcsapja nagy márkajelzéssel ellátott piképólója gallérját.
 
forrás: ww.velvet.hu
2015.04.23 11:47
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de a metál zene nekem a mai napig bejön. Persze ennek a zenei irányzatnak is meg van a divatstílusa. Most egy érdekes interjút  idéznék nektek, a Shockmagazin jóvoltából!
 
" A Hammerfall tavalyi albuma, a (r)Evolution igen szép siker mindenfelé, ám Oscar Dronjak szerint ez senkit se tévesszen meg: még egy olyan jól bejáratott név is rendkívül nehezen boldogul manapság, mint ők. A gitáros részletesen beszélt egy interjúban arról, miért tűnik szinte kilátástalannak manapság a helyzet a zeneiparban.
 
„Amikor kihoztuk az első lemezünket, és bearanyozódott odahaza, az ilyesmi még tényleg nagy szám volt", mondta Oscar a Hammerfall egyik aktuális olasz bulija előtt a Heavyworldsnek. „Ma már viszont semmit sem jelent, hiszen folyamatosan csökkentik az ehhez szükséges eladási példányszámokat, vagyis gyakorlatilag nem számít... Vagyis még ha aranylemezt is kapsz, akkor is sokkal kevesebben vásárolták meg az albumodat. És eközben a Spotifynak meg a letöltögetősdinek köszönhetően sosem tudhatod, valójában hányan hallgatják a lemezt. A Spotify svéd cég, szóval tényleg nagyon elterjedt odahaza, de a világ többi részén is egyre többen használják."
 
Dronjak szerint még a Hammerfall fénykorának tekinthető ezredfordulós időszakban is sokkal könnyebben lehetett boldogulni, mint manapság. „A '80-as években majdnem végtelenül nagy volt az a bizonyos torta. Mire mi a '90-es években elkezdtük a zenekart, már összement kisebbre, éppen emiatt hagytak fel a zenészek a korábbi baromságokkal: azzal, hogy első osztályon repülnek, drága autókat vásárolnak, meg szétzúzzák a hotelszobákat mindenfelé. Akkor már senkinek sem állt a rendelkezésére végtelen mennyiségű pénz. Ez a bizonyos torta ma már a 2000-es évek elejéhez képest is sokkal kisebb – ma már gyakorlatilag senkinek sem jut belőle. Annak idején az ember számíthatott a valódi eladásokból származó bevételekre. Oké, sosem tudhattad előre, mennyi lemezed fogy majd, de legalább valami halvány elképzeléssel rendelkeztél róla. Most lövésed sincs róla, mert ami mondjuk a Spotify után befolyik, az például nevetségesen alacsony összeg. Viszont közben a turnéköltségek semmit sem csökkentek, tíz éve is ugyanannyiba került nekiindulni, mint manapság, vagy talán ma még drágább is ez az egész, miközben a máshonnan érkező bevételek lezuhantak. Ez a probléma lényege. Fogalmam sincs, hogyan lesz képes túlélni a zeneipar, akár már éves távlatokban nézve is. És lehet, hogy a legrosszabb forgatókönyv valósul majd meg. Majd maradnak az olyan rágógumizenék, amikben semmi lélek nincsen, mert ezeket lehet a legolcsóbban előállítani. A szenvedély el fog tűnni..."
 
A Hammerfall gitárosa szerint az állandóan emlegetett merch-bevételek sem olyan biztosak, mint amennyire sokan szeretik ezt hangsúlyozni, és nagyban eltérnek az egyes országok szabályai is. „Fogalmam sincs, mit hoz a jövő, mert tényleg baromi nehéz túlélni a zenekaroknak abból a kevés pénzből, amihez manapság hozzájutnak. És nem könnyíti meg a helyzetet, amikor például itt, Olaszországban olyan kibaszott magasak a kapcsolódó adóterhek, hogy meg kell emelnünk a pólóárainkat, hogy legalább a költségeink egy töredékét visszanyerjük. Ennek pedig természetesen a rajongók zsebe látja kárát... Fogalmam sincs, hogy a szervező, a koncerthelyszín, vagy nem tudom, ki a faszom teszi el a lóvét, de valaki majdnem a merch-bevételünk 40 százalékát elviszi csak azért, hogy egyáltalán árulhassuk a cuccainkat a bulin. Ez egyszerűen minden tekintetben rossz, főleg, amikor ennyire kicsi a torta. Olyannyira tarthatatlan ez az állapot, hogy most konkrétan azt sem tudom, egyáltalán koncertezünk-e még valaha Olaszországban. Nem csak emiatt, mert ott volt közben a rengeteg adminisztrációs szarakodás is, de részben ezért is... A rajongók nagyszerűek, imádok itt játszani, de nem szeretném, hogy közben leraboljanak. Minden országban van ilyen díj, amivel nincs bajom, de hogy majdnem a bevételünk felét elvigyék? Nem, ez nem oké, ez egyszerűen nem korrekt. És az ilyesmik miatt egyszerűen nem megyünk többet bizonyos országokba, ahol ilyenek a szabályok, és Olaszország egy ezen államok közül. Bocsánat, de ez a helyzet, és az embereknek joguk van tudni erről. Mert miközben nekik az jár a fejükben, milyen drága a pólónk, én azt mondom, hogy igen, tényleg az, de nem a mi hibánkból. Legalább azt a lóvét vissza kell nyernünk az eladásokból, amit mi fizettünk az előállításukért... Egyszerűen szükség van egy bizonyos merch-bevételre ahhoz, hogy meg tudjunk élni a zenélésből, pontosabban, hogy túl tudjunk élni belőle."
 
forrás: www.shockmagazin.hu
 
 
2015.04.08 09:17
Nem írok semmit magamra." Vagy csak felveszel egy zenekaros pólót és szinte mindent elmondtál magadról. Bár ma már korántsem ilyen egyértelmű a helyzet, hiszen amióta az elektró-zenészek metálos t-shirtökben feszítenek, vagy indie-s hipszterek New Kids On The Block-pólókban, a menőségi faktor átalakította az identitásit. Sőt, a kérdésre ma már kifejezetten a divatipar válaszol, a nagy ruhacégek egymást figyelve dobják piacra a korszakokon átívelő klasszikus zenekari fotók, pólógrafikák, logók variációit. Divat és zene fókusztémánk újabb állomása a zenekaros pólók világa.
 
 
A divat és zeneipar – az utóbbi jelenleg is tartó átalakulása miatt – szorosabbra fűzte kapcsolatát, vagy éppen az előbbi sok esetben egyszerűen csak megpróbálja lefölözni azt a hasznot, amit a zenekaripóló-iparág már évtizedek óta termel. Ennek hatására válik értelmét vesztetté egy Joy Divison-borítógrafika, vagy kerül be tinilányok ruhatáraiba David Bowie és Patti Smith arcképe, akikről sokuk valószínűleg még nem is hallott. A zenekarok tömegével a hetvenes években döbbentek rá, hogy a koncerteken árusított exkluzív turnépólók nagyon szép kiegészítést jelentek a lemez- és koncertbevételek mellé. Gyorsan sztenderddé lett az előadói póló, ma már minden kezdő zenekar előbb ad ki ruhadarabot, mint lemezt, és a bevételi oldalon is hangsúlyos az ezekből származó tétel. És persze az továbbra is nagyon számít, hogy kinek a pólóját vesszük fel egy buliban. Még ha csak iróniából is, kifordítottan.
 
 
Elvis Presley – Heartbreak Hotel
 
Az első ismert előadói póló 1956-ból származik, naná, hogy Elvis menedzsere találta ki. A pólóból legutóbb felbukkant példány 7000 dollárért cserélt gazdát.
 
 
Grateful Dead
 
A hetvenes években terjedt el tömegével a pólóárusítás, elsősorban a rockerek körében, a Grateful Dead volt az egyik nagy úttörő, a hippilányok és -fiúk kettesével, hármasával vették a batikolt rövidujjúakat.
 
 
Rolling Stones
 
A logóként funkcionáló zenekarnév mellett a tényleges logó vált a másik legnépszerűbb grafikai elemmé.
 
 
Misfits – Skull
 
A misztikum mindig jó, ha egy talányos képen kívül nem szerepel más információ, akkor ráadásul megmarad a beavatottság-érzet is. A Misfits koponyás pólóját később többen is kisajátították.
 
 
Metallica – Kill 'Em All
 
A metál és a keményzenék világában talán mindennél fontosabb üzenetet közvetít egy tini a pólójával. De ma már bárki vesz fel éllovas-metálpolót (azért nem mindegy, milyent), az menő lesz.
 
 
Madonna
 
Madonna már a nyolcvanas években divatikonná lett, a zenészpólók trendjét pedig egészalakos, a ruhaanyag teljes felületét kihasználó fotós darabjaival birizgálta meg – ez a módi most újra nagyon fut.
 
 
Rihanna – Nirvana
 
Szimbólumok, kezdőbetűk, részleges jelzések, logók, brandek ironikus rekontextualizálása, kicsavarása, összekeverése a mai zenekaros pólódivat főcsapása.
 
 
Alvin és a Mókusok
 
Magyarországon a rockerek, metálosok és punkok körében terjedt el leginkább kedvenceik ruhadaraként való viselése – van olyan együttes, akinek – ha csak a pólókat néznénk – látszólag több a rajongója, mint a nagy sztárzenekaroknak.
 
 
Top 3 legnépszerűbb zenekari póló, amit manapság nem-rajongók hordanak
 
Ramones
 
Ezt ma már a bölcsisek is hordhatják.
 
 
Run DMC
 
A hiphop-pólók amúgy szintén fontos identitás-jelzéssel bírnak, de a Run DMC logója afféle kúlsági bizonyítvánnyá lett bárki is viselje.
 
 
Joy Division
 
Az első JD-lemez borítóján látható csillagászati grafika kétségtelenül jól néz ki, de ettől még nem kellene minden tinilányon viszontlátni.
 
 
forrás: recorder.blog.hu
 
 
 
2015.03.23 14:47

Egy nagyon jó kis cikk a a Dal döntőjéről

Köszönjük a Pumpkin Paradise-nak az írást!

"Azt hiszem igencsak kitoltam magammal, amikor megkérdeztem az olvasóimat, szeretnének-e A dal döntőjéről posztot olvasni. Persze szigorúan látvány és főként ruha szempontjából. Ekkor még nem feltételeztem, hogy valójában nem sok minden lesz, amiről érdemes megemlékezni látványügyileg.

Igen, tudom, hogy ez a dalok versenye, ettől függetlenül a nemzetközi döntő a látványra is igen nagy hangsúlyt helyez- valószínű pont ezért nem a rádióban zajlik.

Kezdjük a műsorvezető Tatár Csillával, aki csinos, mutatós, modern mai nő. A döntőben sajnos ezekről a tényekről elfelejtkeztek, s egy olyan estélyi ruhát sikerült ráadni, amely sem az alkatához, sem a korához nem illett.  A ruhához feladott Michal Negrin ékszerek(amelyeknek mellesleg nagy rajongója vagyok)  sem érvényesültek, maradék csipének látszottak.  Ez egyébként azért is furcsa volt, mert az előző adásokban sikerült friss, mai külsőt adni a műsorvezetőnek.

A döntős öltözéket látva azonban ismét csak arra jutottam, hogy még mindig nem tudom, mikor fog a magyar köztudatba eljutni, hogy az estélyi öltözék nem feltétlen a csipkét, szatént és organzát jelenti (ezirányú írásaim itt és itt teli külföldi példákkal)

Mivel a műsor szponzorai közt láttam Zoób Kati nevét, ezért a legutóbbi bemutatójáról szemezgettem, és találtam ezt a  két ruhát. Mennyivel jobb választás lett volna, a húszas éveket idéző frizurához:

A döntőbe jutott versenyzők saját erőből beszerzett ruhákban léptek a színpadra. Tudom jól, hogy ez micsoda nehézségeket okoz számukra. Akár megtalálni azokat a tervezőket, partnereket, akik segíthetik a munkájukat, akár finanszírozni a fellépő kosztümöket, kiegészítőket. Főleg a kezdő, ismeretlen előadók indulnak ilyenkor nem könnyű helyzetből. Szerencsére sokan magyar tervezők támogatását élvezik, amely nagyon dícséretes dolog.

A műsor kezdetén egy közös dalt énekeltek el a döntőbe jutott előadók, amely számomra több okból is érthetetlen volt. Az Eurovíziós Dalverseny nem egy tehetségkutató, még annak ellenére sem, hogy a magyar döntőt telerakták az X faktor versenyzőit felvezető szignálra hajazó effekttel. Érthetetlen volt, hogy a döntőt így kezdték, ráadásul civilnek ható ruhákban. Sehogy sem passzolt a műsorvezetők vagy a zsűri eleganciájához, s később is nagy zavart keltett, hogy hol ebben a “civil” ruhában várakoztak, hol a saját fellépő öltözetükben.

Gájer Bálint swinges előadása a profi látványra helyezte a hangsúlyt. Elegáns, fényes öltönyben, tánckarral lépett fel. Dícséretes, hogy ennyi energiát és pénzt tettek a produkcióba. Ritka manapság olyan hazai előadót látni, akinek tánckara van. Láthatóan a táncoslányok ruháit varrattatták, de sajnos néhány színpadi hibát sikerült véteniük. .A rojtok remekül erősítették a mozgást (és a táncosok alkatát), bár ha a ruhák sikkesebbek, és a rojtok valóban rojtok és nem felszabdalt anyagokból (?) készülnek, akkor nem charlestonozó puliknak hatottak volna a lányok. Gondolom Bálint ezeket a színpadi hatásokat hamar meg fogja tanulni, s ha most ennyire ad a látványra is, néhány éven belül a kisújjából rázza majd ki a jó megoldásokat.

S ugyanitt megjegyeznék még egy zavaró hibát, amely sokaknál előfordult. A háttérben vokálozó csapattag megjelenéséről gyakran elfelejtkeztek a műsorban. A kamera gyakran pásztáz rajtuk is, így érdemes lenne őket is a produkcióhoz illő, és nem a szokásos vokálozós ruhájukba öltöztetn

Boggie egy érdekes színfolt a zenei palettán. Letisztult, egyszerű, ami a látványban is tükröződik. Mindent a hitelességre épít. Az elődöntőkben egy barna bőr Zara ruhában állt színpadra, amelyet a döntőre egy kék hosszú PeterMero ruhára cseréltek. Semmi sallang. Mint később kiderült Boggie Vágó Réka cipőt viselt.

Ebben az esetben furcsa ruháról írni, mert szándékosan nem a ruha , hanem a személység a lényeg, s ehhez az új ruha tervezője is alázatosan tartotta magát. Nekem azonban a korábbi bőr ruha jobban tetszett, mivel maibb viseletnek hatott, mint a “nagy” ruha.

Wolf Kati újra versenybe szállt, s ő is magyar tervező ruháját viselte. Bódis Boglárka az Elysian tervezője az énekesnő egyéniségére szabta a piros bőrruhát, amelynél a mozgást, a kényelmet is figyelembe vette. Ajánlom a tervezőt azok figyelmébe, akik nem a hagyományos habos-babos alkalmi viseletekre vágynak.

Szabó Ádám és a Spoon csaknem összeöltözött. Ha gonosz akarnék lenni, akkor a fiúzenekar az érettségiző öltönyének casual verziójában érkezett, akárcsak kollégájuk.

A Passed nevű igencsak fiatal zenekar kísérletező zenével jutott a döntőbe. Számomra meglepetés volt facebook oldalukon olvasni, hogy a Retrock támogatta őket a fellépőruhákkal. A döntő alatt ugyanis végig azon gondolkodtam, hogy milyen kár, hogy valamelyik fast fashion üzletből kellett összevásárolniuk a ruhájukat, pedig mennyire izgalmas stylingot lehetett volna összedobni nekik valamelyik vagány second handből.

Ív-et a döntőben láttam először. Ő hozta azt a frissességet, amit látványban is elvár az ember egy kortárs/avantgarde/alternatív  zenésztől. Nem tudom ki volt a stylistja, de visszanézve a korábbi adásokban viselt ruháit is, meg kell jegyeznem remek munkát végzett. Így kell kinézzen egy altervnatív díva.  A döntőben Abodi Dóra Twin Unisus pólóját viselte. (update: egy olvasóm kommentben megküldte, hogy Urbányi Barbara volt a stylist, s mint kiderült Abodi Dóra pedig a posztból értesült, hogy a pólója felkerült az énekesnőre)

Mujahid Zoli nagyon nagy szívvel és lélekkel készült a döntőre. Az ő előadását is fiatal tervező segítette. Rontó Ivett ruhájában állt színpadra. Ő is, akárcsak Boggie megváltoztatta a korábbi öltözékét. A katonás viselet, amely engem a karszalag kivételével nem zavart (az viszont nagyon) a zsűrinek nem nyerte el a tetszését. A fináléban így egy magyaros viseletre hajazó fehér öltönyt kapott. Nekem a korábbi ruha maibbnak hatott, mint ez a változat, viszont Zoli szemmel láthatólag nagyon jól érezte magát ebben az öltözékben is. Érdemes megjegyeznem, hogy ennél a produkciónál szem előtt tartották a vokál kinézetét is, róluk sem felejtkeztek me

forrás: www.pumpkin-paradise.com

 

2015.03.11 11:14
Szerintem nincsen ember az országban, aki ne ismerné Tibi atyát, a népszerű alkoholista figuráját a Facebookról. Minden nap segít minket "bölcs" tanácsaival. De hogyan is született meg Tibi atya figurája, és hogyan került fel jellegzetes képe a pólókra? 
 
„ 2013-ban keresték meg az atya ministránsait (így hívják magukat az inkognítóban alkotó szerkesztők), hogy csináljanak pólókat, amiket Tibi atya logójával értékesítenének. Ezt végül nagyon kezdő módon készítették el, valójában egy turkáló szintű üzlet volt, ami 10 hónap után minimális haszonnal véget is ért” – mondja a Humbák Művek Kft. ügyvezetője. Tavaly év elején aztán volt egy másik megkeresésük, ezúttal már egy kocsma nyitása is szóba került, de miután kiderült, hogy ez komolyabb anyagi áldozattal járna, mint azt elsőre gondolták, visszatértek az online értékesítéshez, azonban ezúttal már nem annyira pólóban, mint borban gondolkodtak. Áprilisban családi segítséggel bejegyezték a Humbák Művek Kft.-t, és tárgyalásokba kezdtek több borásszal is. Párhuzamosan megkezdődött a marketing tevékenység is, ami baráti, és partneri alapon működött:. „Borfesztiváloktól kaptunk meghívásokat, például Szlovákiából, ahol mint médiapartner szerepeltünk, ugyanis a szervezők számára sokkal jobban megérte az akkoriban 200 ezer lájkot begyűjtő oldalunkon hirdetni, mint mondjuk a rádióban, hiszen a mi felületünkön egyből célközönséget ért az üzenet.”
 
Az első pólók megjelenése
 
A fesztivál nem csak az új bormárka megismertetésében segített, de kiderült, hogy igencsak fel tudja pörgetni az eladásokat is. Ugyanis az a tény, hogy Tibi atyát az ország közel 6 százaléka lájkolja a Facebookon, az komoly reklámértékkel bírt a fesztiválszervezők szemében is, így a legtöbb helyen tulajdonképpen nemcsak vendéglátó-ipari egységként voltak jelen, de médiapartnerként is. „Az Egyetemisták és Főiskolások Országos Találkozójára (EFOTT) pedig elkészült a „Tibi fckn atya” feliratú kollekció is” – mesél lelkesen Tóth a pólókról, amikből 2-300 darabot sikerült eladniuk néhány nap alatt. Később ilyen pólóban lépett fel a Showder Klubból indult, ma a Dumaszínházban jeleskedő Dombóvári István, humorista is.
 
Először korszerűtlen, és hiányos volt a cég , de a Humbák Művek Kft. megalakulásával és a kereslet megugrásával beruháztak a kellő felszerelésre: „Pultot, borgépet, online kasszát, nitrogéntartályokat kellett vennünk, így ha a szállítást nem is számítjuk, egymilliós befektetés volt, hogy egyáltalán fesztiválképesek legyünk. De ebben persze nincs benne a négy alkalmazott bére, a szállítás költsége, a helypénz, tehát egy nagyobb fesztiválon való részvétel durván még egymilliós befektetést igényel" – számolgat Tóth, aki hozzáteszi, hogy nagyot lehet bukni, ha például nem a megfelelő helyre kerül a sátor.
 
„EFOTT-on például a gasztrofaluba kerültünk, ami nemcsak nekünk nem volt a legideálisabb, de a többi borászatnak sem, akik elől elszívtuk az érdeklődőket. EFOTT-ra nem azért megy az ember, hogy talpas pohárból kóstolgassa a borokat” – jegyzi meg a Humbák Művek ügyvezetője, aki tisztában van vele, hogy nyilvánvalóan a Tibi atya brand vonzza be a fogyasztókat, ugyanakkor emlékeztet: „rossz bort csak egyszer lehet eladni, a mi koncepciónk azonban a visszatérő vendégekre alapszik”.
 
„Megittuk már a pertut egy-két emberrel”
 
A forgalom szempontjából is pörgős nyári fesztiválszezon után, ma már országszerte több helyen is kapható a PET-palackos Tibi atya bor, szeptemberben pedig megjelent egy befektető is, így elkezdődhetett egy kocsma nyitásának előkészülete is. „A hely szempontjából a lokalizáció elég fontos volt, meg persze a tőke, mert saját pénzünkből legfeljebb Pesterzsébeten tudtunk volna nyitni egy presszót” – ismeri el Tóth, hogy több tízmilliós tőkeinjekció kellett ahhoz, hogy megnyithatott a Fröccskocsma. A Tibi atya megszületésért felelős ötletemberek most mint marketingesek kapják a fizetésüket tevékenységükért, de ők tervezték a hely belső dizájnját is. A kocsmában Tóth elmondása szerint heti ezer liter bor elcsordogál, így a forgalomra sem panaszkodnak, amellett szeptember óta a pólókból is befolyt néhány millió forint.
 
forrás: hvg.hu
 
2015.02.24 08:46

Miért hordja Mark Zuckerberg mindig ugyanazt a szürke pólót?

A Facebookot vezető Mark Zuckerberg hetente válaszol a munkatársak kérdéseire, csütörtökön azonban nyilvánossá tette a vezérigazgatói interjút, és a cég főhadiszállására meghívott felhasználók is elmondhatták, mi érdekli őket. Kiválogattuk a legérdekesebb kérdéseket és válaszokat.

Miért hordja mindennap ugyanazt a pólót?

„Ha bármennyi energiát arra fordítanék, hogy eldöntsem, milyen ruhát vegyek fel, akkor úgy érezném, hogy nem a munkámat végzem, mert nem a Facebookra gondolok.” Azt már nem ő, hanem a Facebook második embere, Sherly Sandberg tette hozzá a félreértéseket tisztázandó, hogy Zuckerbergnek természetesen nagyon sok tök ugyanolyan szürke pólója van, csak úgy néz ki, mintha ugyanazt az egyet hordaná mindig, de valójában nem.

Mi volt a kedvenc újítása, amit kifejlesztettek, de végül nem jelent meg?

Néhány felhasználónak kiadtuk a Hírfolyam új verzióját, de kiderült, hogy az embereknek nem tetszik. Az volt a gond, hogy a vállalat fejlesztői nagy kijelzőkön tesztelték az újítást, és a felhasználók többségének kisebb méretű a monitora. Ennek az lett az eredménye, hogy az emberek egyszerre csak egyetlen bejegyzést láttak. Végül úgy döntöttünk, hogy nem alakítjuk át a Hírfolyamot – mondta Zuckerberg.

Miért kényszerítik az embereket a Messenger app telepítésére?

„Elismerem, hogy amikor mindenkitől azt kérjük, hogy telepítsenek fel egy új alkalmazást, az nagy kérés a részünkről. Ugyanakkor hiszünk abban, hogy így jobb lesz a felhasználói élmény, és mindkét app egy-egy feladatot nagyon jól végez el.”

Csökken a Facebook vonzereje? Nincs rajta túl sok információ?Hogyan tudott átlendülni az akadályokon, miközben felépítette a céget?

„Mindig emlékeztetnem kellett magamat arra, hogy fókuszálnom kell, és hogy semmi sem fog ebben megzavarni. De megzavarnak dolgok. Ember vagyok. Még” – mondta Zuckerberg, és hozzátette, hogy senkinek sem kell szuperembernek lennie, és a problémákon a körülötte lévő emberek, a munkatársak segítették át.

<< 1 | 2 | 3 | 4

Blog

2016.08.30 14:21
  Keress egy régi pamutpólót, és gyárts belőle divatos felsőt percek alatt, varrás nélkül!   Egy bő, ejtett vállú felsőt sportosan, vagy akár elegánsan is hordhatsz. Ez a fazon visszafogottan szexi, és minden alkaton jól áll.     Nézd meg, hogyan készíthetsz egy...
2016.08.17 11:29
„Felejtsétek el az öltönyt, a nyakkendőt, nyugodtan viseljetek trikót és farmert!” Ezt tartalmazza a JP Morgan bank minapi e-mail-üzenete, amelyet a vezérkar az alkalmazottaknak küldött. Csupán a kliensekkel találkozó munkatársaknak kötelező a hagyományos öltözködés, de nekik is csak akkor, amikor...
2016.06.28 14:19
Szurkolói összecsapások voltak Nizzában is     Az északír és a lengyel szurkolók összecsaptak egymással a franciaországi labdarúgó Európa-bajnokság második játéknapján, szombaton Nizzában.   Az AP amerikai hírügynökség beszámolója szerint...
2016.05.03 14:20
Környak vagy V-nyak?   Alapvetően kétféle nyak létezik, és a megmondók szerint fontos, melyiket választod. A hagyományos nyakú darabok a vékonyabb férfiaknak állnak jobban, mert a nyak vonalát szélesítik, és valamelyest formásabbnak érzékeltetik a vállakat. A hosszú nyakú és nyújtottabb...
2016.03.21 10:28
Nem csak a klubja, de az európai fociszövetség is megbüntette azt az orosz focistát, aki Vlagyimir Putyint ábrázoló mezben játszott az oroszokkal fagyos viszonyban lévő Törökországban.   Az Európai Labdarúgó Szövetség (UEFA) ötezer eurós (1,5 millió forintos) pénzbüntetéssel sújtotta a...
2015.12.18 09:54
Sárvár – Értékes műszaki kütyük helyett jószerivel csak vízzel teli palackokat, olykor egy-egy pólót kaptak azok a vevők, akiket egy sárvári férfi ültetett fel. A csalótól az interneten lehetett mobiltelefont, tabletet rendelni, ám a netezők pénzükért cserébe semmit sem láttak. A trükkös férfi...
2015.12.07 09:31
Az Aranycsapat legendája szerencsét hozott a kispesti focicsapat olasz edzőjének. A tréner a meccsen zakóban feszít, a sajtótájékoztatóra a kabalaruhát veszi fel     Az Aranycsapat legendája szerencsét hozott a kispesti focicsapat olasz edzőjének   Budapest — Bejött Marco...
2015.11.02 10:20
A sima, fehér póló az a ruhadarab, amit viseltünk már az irodában, egy megbeszélésen, a hétvégi buliban és aludtunk is benne. A fehér póló a divat üres lapja, bárhogyan kombinálhatjuk, és bármilyen kiegészítővel feldobhatjuk. A Life.hu most megmutatja, mi mindent tehetsz...
2015.10.26 13:33
Pierrot vonzódik a keleti kultúrához és ez az öltözködésében is meglátszik.   Saját pólótervezővel büszkélkedhet Pierrot – értesült a Bors. A Dal zsűrijének legkritikusabb ítésze nem bízza a véletlenre megjelenését, ezért egy hazai festőművész, Gyulai Attila munkáit viseli ruháin. A...
2015.10.13 11:05
Amikor a Nike kitalálta, hogy kiad egy olyan pólószériát, amelyen a "Won't Be Caught" (Nem Kaptok El) felirat van, (feltehetően) nem gondoltak arra, hogy nem egy, hanem rövid időn belül két bűnöző is úgy dönt majd, hogy pamut-iróniába öltözve megy majd másokat meglopni - a szöveg eredetileg a...
1 | 2 | 3 | 4 >>

Elérhetőség

Pólóközpont Alfa Kőérberki Office, 1112 Budapest, Repülőtéri út 2. IV. em. +36-20-388-7010 info@polokozpont.hu