Már megint valami bicskanyitogatóval rukkoltak elő a Jenner nővérek, akiket jól láthatóan egyáltalán nem zavar, ha enyveskezűnek vagy egyszerűen csak idiótának titulálnak a celebvilágban. A lányok Kendall + Kyle néven futó márkája dobta piacra azt a “vintage póló” kollekciót, amire olyan halott és élő hip-hop illetve rock ikonok fotóit nyomták rá, mint Notorious BIG, Tupac Shakur, a The Doors vagy Ozzy Osbourne.

 

 

 

Ez a húzás pedig több szempontból nevetséges, kezdve azzal, hogy a Kardashian-Jenner klán miatt lett ciki alteros pólóban járni, bár ebben az esetben nemcsak a zenészek híressé vált fotóit nyomták a 125 dollárra, kb.33 ezer forintra beárazott pólókra, hanem a saját Insta-képeiket is, amivel végképp nem értjük, hogy mi lehetett a céljuk. 

 

 

 

Biggie Smalls (Notorious BIG álneve) anyja, Voletta Wallace pedig egyenesen tiszteletlennek, undorítónak és kizsákmányolónak nevezte az esetet Instagram oldalán. De Ozzy Osbourne felesége, sem ment el szó nélkül a kollekció mellett: “Csajok, még nincs jogotok zenei ikonok arcát felhasználni. Maradjatok annál amihez értetek...a szájfényeknél” - tanácsolta Sharon Osbourne. A kommentelők se kegyelmeztek a lányoknak, többen nem értették, hogy mi vintage van az ikonikus képek lenyúlásában, míg mások abszurdnak és sértőnek találták, hogy a lányok a fekete kultúrából akarnak hasznot húzni.

 

A nővérek a nyomás hatására a közösségi oldalukon kiadtak egy nyilatkozatot, amiben elismerték, hogy a pólókoncepció nem volt jól átgondolt és a tanultak a hibákból. Június 29-én már le is vették a webshopból a pólókat. “Nincs olyan, hogy rossz reklám és sajnos ez az eset tökéletes példa erre... Gondolj csak bele, hogy más vállalkozásoknak mennyit kellene fizetniük egy ilyen jellegű média és PR megjelenésért” - mondta a CCN riporterrének a celebmárka-stratégiákra specializálódott Phil Pallen, aki szerint csak átmeneti károsodást okozhat az új baklövés a Jenner márka életében.

 

 

 

A szakértő arra is kitér, hogy míg a Kardashian-Jenner banda legtöbb tagja agyatlan pletykáknak köszönheti vagyonát, addig a 21 éves Kendall Jenner legalább próbálkozik és nevet szerzett magának a divatiparban az elmúlt években. Sőt, nagy eséllyel kitörhet és függetlenedhet is a Kardashian-Jenner csapattól, mivel a saját neve is önálló brand lett az elmúlt években.

 

2016-ban például 10 millió dollárt kifutózott és kampányolt össze, amivel a világ harmadik legjobban kereső modellje lett a Forbes szerint. Bár Chris Gay, a President of The Society Management elnöke szerint a luxusmárkáknak sem kellett kétszer elmagyarázni, hogy miért járnak jól a több millió követővel bíró Kendall Jenner leszerződtetésével. Kendall és Kylie Jennernek összesen 44,6 millió Twitter követője és 177,7 millió (!!!) Instagram követője van, ami miatt félelmetes “hatalom” van a kezükben, gyakorlatilag bármit el lehet velük adni, de még választást is nyerhetnének ha akarnának. De talán ennél is kegyetlenebb, hogy az úgynevezett szelfigeneráció szemében Kendall Jenner egy olyan példakép, mint azok az arcok, akiket az általa “tervezett” pólókon utasított saját maga mögé.

 

forrás: www.divany.hu

 

A Csodanő férje az arcunkba dörgöli, hogy milyen jó neki

A büszke férfi ennél királyabb pólót nem is választhatott volna magának.

Az idén eddig jobbára feledhető szuperprodukciókkal állt elő Hollywood, kellemes meglepetés volt viszont a Wonder Woman, amely lelkes kritikák tömkelegét kapta, és a nézők is szeretik, ezt bizonyítja, hogy a szokásosnál sokkal kisebb mértékben esik vissza a film nézettsége az amerikai mozikban.


A csodanőt megformáló Gal Gadotból végérvényesen sztárt és példaképet csinált a szuperhősfilm. A férje, Yaron Versano is nagyon büszke a színésznőre, és ezt egy frappáns pólóval hozta a világ tudomására. Az Instagramjára posztolt fényképen egy fekete pólóban feszít a felesége mellett, amelyen két ábra látható. A női vécékből ismert rajz alatt az áll, hogy „a te feleséged”, míg Wonder Woman sziluettje alá az van írva, hogy „az én feleségem”.


A pár kilenc évvel ezelőtt házasodott össze, két közös gyermekük van (mindkettő lány), az ötéves Alma, illetve Maya, aki az idén márciusban született.


Ha még létezik olyan ember, akit a film nem győzött meg arról, hogy Gadot egy csodanő, az nézze meg a színésznő legutóbbi Instagram-bejegyzését. Apák napján tizenkét sütivel köszöntötte Versanót, amelyekre az volt angolul írva, hogy „a legjobb apának!”

És ha még ez sem lenne elég, menjen vissza néhány képet Gadot Instagramján. A kétgyermekes anyuka álmatlan éjszakájáról, majd korai ébredéséről ír a bejegyzésben. Neki a kávé segített, míg az idősebbik lányát egy mesefilmmel foglalta le. „Mindig le tud nyűgözni, hogy a legegyszerűbb dolgok tesznek minket a legboldogabbá” – olvasható a reggel készített fotó mellett.


Wonder Woman nem csak a saját gyerekeire van nagy hatással. Patty Jenkins rendező posztolt egy összefoglalót arról a Twitteren, hogy egy hét leforgása alatt, mekkora felfordulást keltett a csodanő egy óvodában.

„Amikor felnövök, én is sok száz nyelvet akarok beszélni, mint Diana” – mondta az egyik kislány, egy másik pedig még a Jégvarázs-nál is jobbnak találta a Wonder Woman-t. A film megnézése után azt játszották a lányok az óvodában, hogy amazonok, és még egy Vasember-rajongó kisfiút is meggyőzött a Wonder Woman. Azt mondta, hogy csodanős ebéddobozt akar magának.

Nagy mellek nélkül is mindenben szupererős

Amikor Gal Gadot-t kiválasztották Wonder Woman szerepére, a rajongók felháborodtak, mondván, a színésznőnek kicsi a melle, egyáltalán nem olyan alakja van, mint a szuperhősnek. Azóta eltelt három év, bemutatták a Batman Superman ellen: Az igazság hajnalát, és hiába nem szerepel a címben, az uralkodó vélemény szerint a Csodanő elhomályosítja a két másik szuperhőst. Ki ez a vékony, de annál keményebb nő?

forrás: www.origo.huA Csodanő férje az arcunkba dörgöli, hogy milyen jó neki
 
A büszke férfi ennél királyabb pólót nem is választhatott volna magának.
 
Az idén eddig jobbára feledhető szuperprodukciókkal állt elő Hollywood, kellemes meglepetés volt viszont a Wonder Woman, amely lelkes kritikák tömkelegét kapta, és a nézők is szeretik, ezt bizonyítja, hogy a szokásosnál sokkal kisebb mértékben esik vissza a film nézettsége az amerikai mozikban.
 
 
A csodanőt megformáló Gal Gadotból végérvényesen sztárt és példaképet csinált a szuperhősfilm. A férje, Yaron Versano is nagyon büszke a színésznőre, és ezt egy frappáns pólóval hozta a világ tudomására. Az Instagramjára posztolt fényképen egy fekete pólóban feszít a felesége mellett, amelyen két ábra látható. A női vécékből ismert rajz alatt az áll, hogy „a te feleséged”, míg Wonder Woman sziluettje alá az van írva, hogy „az én feleségem”.
 
 
A pár kilenc évvel ezelőtt házasodott össze, két közös gyermekük van (mindkettő lány), az ötéves Alma, illetve Maya, aki az idén márciusban született.
 
 
Ha még létezik olyan ember, akit a film nem győzött meg arról, hogy Gadot egy csodanő, az nézze meg a színésznő legutóbbi Instagram-bejegyzését. Apák napján tizenkét sütivel köszöntötte Versanót, amelyekre az volt angolul írva, hogy „a legjobb apának!”
 
És ha még ez sem lenne elég, menjen vissza néhány képet Gadot Instagramján. A kétgyermekes anyuka álmatlan éjszakájáról, majd korai ébredéséről ír a bejegyzésben. Neki a kávé segített, míg az idősebbik lányát egy mesefilmmel foglalta le. „Mindig le tud nyűgözni, hogy a legegyszerűbb dolgok tesznek minket a legboldogabbá” – olvasható a reggel készített fotó mellett.
 
 
Wonder Woman nem csak a saját gyerekeire van nagy hatással. Patty Jenkins rendező posztolt egy összefoglalót arról a Twitteren, hogy egy hét leforgása alatt, mekkora felfordulást keltett a csodanő egy óvodában.
 
„Amikor felnövök, én is sok száz nyelvet akarok beszélni, mint Diana” – mondta az egyik kislány, egy másik pedig még a Jégvarázs-nál is jobbnak találta a Wonder Woman-t. A film megnézése után azt játszották a lányok az óvodában, hogy amazonok, és még egy Vasember-rajongó kisfiút is meggyőzött a Wonder Woman. Azt mondta, hogy csodanős ebéddobozt akar magának.
 
Nagy mellek nélkül is mindenben szupererős
 
Amikor Gal Gadot-t kiválasztották Wonder Woman szerepére, a rajongók felháborodtak, mondván, a színésznőnek kicsi a melle, egyáltalán nem olyan alakja van, mint a szuperhősnek. Azóta eltelt három év, bemutatták a Batman Superman ellen: Az igazság hajnalát, és hiába nem szerepel a címben, az uralkodó vélemény szerint a Csodanő elhomályosítja a két másik szuperhőst. Ki ez a vékony, de annál keményebb nő?
 

forrás: www.origo.hu

Ide velük, de azonnal! - Álomtáskák, magyar tervezőktől (1.rész)
 
Ha kiválaszthatnád álmaid táskáját, mi lenne az? Egy klasszikus kis Chanel? Egy stílusos Hermés? Egy trendi Furla? Idén tavasszal ne csak világmárkákban gondolkodj, hiszen itthon is készülnek csodás darabok. Meg is kérdeztünk néhány hazai tervezőt, mivel készülnek idén tavasszal, és megmutatjuk kedvenc táskáinkat is.
 
KOMOD - Praktikum és játékosság
 
A Komod-lányok rajonganak az extrém anyagokért, de szem előtt tartják a praktikumot is - táskáik tökéletesek a mai modern nőknek, akik nem félnek az újdonságoktól.
 
 
Forrás: KOMOD
 
Mi volt a fő irányvonal a tavaszi darabok elkészítésekor?
 
A FlashHERO kollekció táskáira a kényelem, a praktikum és a játékosság a legjellemzőbb. Egyszerűbb formákat párosítottunk extrém anyagokkal és felületekkel, színek tekintetében a szürkék különböző árnyalatai dominálnak, némi ezüst bőrrel és fényvisszaverős mintával, ami a fényviszonyok változásának megfelelően változtatja meg a táskák hangulatát.
 
 
Ti mire esküsztök, ha szóba kerül a táskavásárlás?
 
Számunkra a praktikum elengedhetetlen egy táska megtervezése során. Fontosnak tartjuk, hogy az eredetisége mellett a tárgy, amit készítünk, használható legyen, és így teljes mértékben beépülhessen az emberek mindennapi ruhatárába. Ám szeretünk extrém felületekkel és részletekkel dolgozni, ami kiemeli táskáinkat a szürke mindennapokból. A mostani kollekcióból nagy kedvencünk az ezüst bőrfedeles hátizsák, ami a fényvisszaverős mintával párosítva egész nap ragyog az ember hátán. A másik pedig az övtáska, ami reméljük, mások szívébe is belopja magát.
 
Mennyire vevők a magyar nők a hazai tervezésű darabokra?
 
Tapasztalatunk szerint a mi táskáinkat nagyon szeretik itthon és külföldön is. Nagyon büszkék vagyunk rá, amikor meglátunk a tömegben egy KOMOD táskát, és ez szerencsére egyre gyakoribb. Úgy gondoljuk, egyre nő azon nők száma, akik igenis igényt tartanak az egyedi, magyar designer termékekre.
 
 
Mi szerintetek a legcikibb táskabaki?
 
Sajnos elég sok van, de amit ízléstől függetlenül sosem értettünk, azok az olcsó utánzatok. Bár legalább néha jön velünk szembe egy-egy egészen mókás példány is, de mindig kiderül, hogy ezen csak mi nevetünk, ám a viselője egészen komolyan veszi. Szomorú.
 
THE BÉTA VERSION - Harmónia és minőség
 
Letisztult, mégis nagyon egyedi, abszolút minden alkalomra bevethető, ez pedig a színeknek is köszönhető - a Béta táska rövid idő alatt hatalmas népszerűségre tett szert.
 
 
Forrás: TheBétaVersion team
 
Mire helyezitek a hangsúlyt idén tavasszal?
 
 
Növényi cserzésű bőrrel dolgoztunk, ezt az anyagot nagyon szeretjük. Most is - ahogy az eddigi kollekcióinknál is - fontos volt a forma, a minta és az anyagok harmóniája. Idén először hátizsákokat is terveztünk, aminél szempont volt az is, hogy ez az új fazon egyszerre legyen praktikus, de a hátizsák műfaján belül elegáns is.
 
A legújabb darabjaink fő inspirációs forrása Katharina Roters Hungarian Cubes című fotósorozata volt. Ő egy Magyarországon élő képzőművész, aki a Kádár-kor kockaházait fotózta, méghozzá olyan házakat, amelyeket a lakók úgy tettek egyedivé, hogy különböző mintákat festettek a homlokzatra. Izgalmasnak találtuk, ahogy a környezet díszítésének természetes igénye az adott kontextusban - ebben az esetben a szocializmus időszakában - szinte lázadásnak hat. Emellett a házak mai szemmel nézve szuperül néznek ki: élénk színeik, nagy léptékű geometrikus mintáik köszönnek vissza a táskákon.
 
Van abszolút kedvenc darabotok az új kollekcióból?
 
Az Ezra hátizsákba szerelmesek vagyunk. A növényi cserzésű bőr és a világos pasztell kombinációja igazán vidám, tavaszias, a forma pedig letisztult és kecses.
 
Sok világsztár választ magyar tervezők ruhái közül. Ti melyik hírességen tudnátok elképzelni a táskáitokat? 
 
Annak nagyon örülnénk, ha egyszer Michelle Williamst látnánk meg, ahogy Budapest utcáin sétál - mert mondjuk épp itt forgat - az új kollekció Frida táskájával a vállán...
 
YKRA - Hátizsákban nagy
 
Lakatos Balázs hátizsákjai láttán egészen új értelmet nyer ennek az idén ismét hatalmas népszerűségnek örvendő kiegészítőnek a fogalma.
 
Többnyire elég színes nálad a paletta, idén tavasszal mi a irányvonal? 
 
Tavaszra a klasszikus katonai terepmintát bolondítottuk meg Pál Tamás grafikusművész segítségével. Tamás korábban már készített számunkra grafikákat pólókhoz, a saját jellegzetes színátfedős minimalista stiíusában, ami tökéletesen passzol az YKRA-hoz. Az a grafika inspirálta a tavaszi mintát, amelynek a munkacíme Úttörők LSD-n volt. Elképzeltem egy világot, ahol találkozik a mi kelet-európai szocialista gyerekkorunk a '70-es évek hippilázadásával, és ez ihlette a kollekciót. 
 
Van kedvenc darabod a kollekcióból?
 
Most Tomi zöld CAMO mintája a kedvencem, ami nagyon jól mutat a tolltartónkon is, én is ilyet használok. A saját táskám viszont egy klasszikus YKRA, egy háromszínű MATRA Mini, ami kék, piros és sárga. Már jó régóta hordom, és nagyon hozzám nőtt.
 
Egyre trendibb a hátizsák, már irodába is. Szerinted miért lett ismét nagyon népszerű?
 
Én mindig is nagy hátizsákos voltam, ez az egyik legpraktikusabb hordozóeszköz. A kezeid szabadok, tehát a buszon fogódzkodni is tudsz, meg a mobilodat nyomogatni. Szerintem abszolút praktikussági okokból jött vissza a hátizsák, hisz a laptopok kisebbek lettek, és már kényelmesebb egy hátizsákba belecsúsztatni, mint kézitáskában vagy oldaltáskában hordani, ami kényelmetlen az aszimmetrikus súlyeloszlás miatt, és sok biciklis futárnak okoz hát- és nyakfájdalmakat. Felnőtt egy generáció, amely gyerekkorában már hordott divatos hátizsákokat, és rájött, hogy ami a suliban kényelmes volt, az az irodában is tökéletes lesz.
 
Több tehetséges művésszel, többek között Tomcsányi Dórival is működtetek együtt. Van még olyan, akivel nagyon szívesen dolgoznál együtt? 
 
Számunkra elengedhetetlen, hogy újra és újra meg tudjunk újulni, és nemzetközi szinten friss és aktuális legyen, amit csinálunk. Ezért jó olyan művészekkel és alkotókkal együttműködni, akikre mi is felnézünk. Megtiszteltetés volt a dán Henrik Vibskovval való együttműködésünk, ami annyira jól sikerült, hogy idén újra összeálltunk, és most egy nagyobb táskát készítettünk, kizárólag Henrik számára. Ez nagyon sok olyan kis exkluzív boltba juttatja el a márkánkat világszerte, akik nem feltétlenül találkoznának velünk máshol. Így viszont van, hogy utána már egyenesen tőlünk rendelnek, a sima kollekciónkból.
 
Dórival imádok dolgozni! Ő a kedvenc hazai divattervezőm, és régóta barátok vagyunk. Azt gondolom, hogy a legjobb táskáink a vele való együttműködésből születtek, és ezt a nyerő szériát mindketten folytatni szeretnénk. Nagyon sok tervező és művész van, akivel szívesen együttműködnénk, mint például Barabás Zsófi vagy a most induló magyar VYF márka, de egy szezonban csak egy vagy két együttműködés fér bele, és jövő nyárig már kész vannak a kollekciók. Annyit elárulhatok, hogy a következő nagy együttműködésünk az ausztrál LF Markeyval készül, és alig várjuk a jövő nyarat, hogy bemutathassuk!
 
 
forrás: www.life.hu
Ide velük, de azonnal! - Álomtáskák, magyar tervezőktől (1.rész)
 
Ha kiválaszthatnád álmaid táskáját, mi lenne az? Egy klasszikus kis Chanel? Egy stílusos Hermés? Egy trendi Furla? Idén tavasszal ne csak világmárkákban gondolkodj, hiszen itthon is készülnek csodás darabok. Meg is kérdeztünk néhány hazai tervezőt, mivel készülnek idén tavasszal, és megmutatjuk kedvenc táskáinkat is.
 
KOMOD - Praktikum és játékosság
 
A Komod-lányok rajonganak az extrém anyagokért, de szem előtt tartják a praktikumot is - táskáik tökéletesek a mai modern nőknek, akik nem félnek az újdonságoktól.
 
 
Forrás: KOMOD
 
Mi volt a fő irányvonal a tavaszi darabok elkészítésekor?
 
A FlashHERO kollekció táskáira a kényelem, a praktikum és a játékosság a legjellemzőbb. Egyszerűbb formákat párosítottunk extrém anyagokkal és felületekkel, színek tekintetében a szürkék különböző árnyalatai dominálnak, némi ezüst bőrrel és fényvisszaverős mintával, ami a fényviszonyok változásának megfelelően változtatja meg a táskák hangulatát.
 
 
Ti mire esküsztök, ha szóba kerül a táskavásárlás?
 
Számunkra a praktikum elengedhetetlen egy táska megtervezése során. Fontosnak tartjuk, hogy az eredetisége mellett a tárgy, amit készítünk, használható legyen, és így teljes mértékben beépülhessen az emberek mindennapi ruhatárába. Ám szeretünk extrém felületekkel és részletekkel dolgozni, ami kiemeli táskáinkat a szürke mindennapokból. A mostani kollekcióból nagy kedvencünk az ezüst bőrfedeles hátizsák, ami a fényvisszaverős mintával párosítva egész nap ragyog az ember hátán. A másik pedig az övtáska, ami reméljük, mások szívébe is belopja magát.
 
Mennyire vevők a magyar nők a hazai tervezésű darabokra?
 
Tapasztalatunk szerint a mi táskáinkat nagyon szeretik itthon és külföldön is. Nagyon büszkék vagyunk rá, amikor meglátunk a tömegben egy KOMOD táskát, és ez szerencsére egyre gyakoribb. Úgy gondoljuk, egyre nő azon nők száma, akik igenis igényt tartanak az egyedi, magyar designer termékekre.
 
 
Mi szerintetek a legcikibb táskabaki?
 
Sajnos elég sok van, de amit ízléstől függetlenül sosem értettünk, azok az olcsó utánzatok. Bár legalább néha jön velünk szembe egy-egy egészen mókás példány is, de mindig kiderül, hogy ezen csak mi nevetünk, ám a viselője egészen komolyan veszi. Szomorú.
 
THE BÉTA VERSION - Harmónia és minőség
 
Letisztult, mégis nagyon egyedi, abszolút minden alkalomra bevethető, ez pedig a színeknek is köszönhető - a Béta táska rövid idő alatt hatalmas népszerűségre tett szert.
 
 
Forrás: TheBétaVersion team
 
Mire helyezitek a hangsúlyt idén tavasszal?
 
 
Növényi cserzésű bőrrel dolgoztunk, ezt az anyagot nagyon szeretjük. Most is - ahogy az eddigi kollekcióinknál is - fontos volt a forma, a minta és az anyagok harmóniája. Idén először hátizsákokat is terveztünk, aminél szempont volt az is, hogy ez az új fazon egyszerre legyen praktikus, de a hátizsák műfaján belül elegáns is.
 
A legújabb darabjaink fő inspirációs forrása Katharina Roters Hungarian Cubes című fotósorozata volt. Ő egy Magyarországon élő képzőművész, aki a Kádár-kor kockaházait fotózta, méghozzá olyan házakat, amelyeket a lakók úgy tettek egyedivé, hogy különböző mintákat festettek a homlokzatra. Izgalmasnak találtuk, ahogy a környezet díszítésének természetes igénye az adott kontextusban - ebben az esetben a szocializmus időszakában - szinte lázadásnak hat. Emellett a házak mai szemmel nézve szuperül néznek ki: élénk színeik, nagy léptékű geometrikus mintáik köszönnek vissza a táskákon.
 
Van abszolút kedvenc darabotok az új kollekcióból?
 
Az Ezra hátizsákba szerelmesek vagyunk. A növényi cserzésű bőr és a világos pasztell kombinációja igazán vidám, tavaszias, a forma pedig letisztult és kecses.
 
Sok világsztár választ magyar tervezők ruhái közül. Ti melyik hírességen tudnátok elképzelni a táskáitokat? 
 
Annak nagyon örülnénk, ha egyszer Michelle Williamst látnánk meg, ahogy Budapest utcáin sétál - mert mondjuk épp itt forgat - az új kollekció Frida táskájával a vállán...
 
YKRA - Hátizsákban nagy
 
Lakatos Balázs hátizsákjai láttán egészen új értelmet nyer ennek az idén ismét hatalmas népszerűségnek örvendő kiegészítőnek a fogalma.
 
Többnyire elég színes nálad a paletta, idén tavasszal mi a irányvonal? 
 
Tavaszra a klasszikus katonai terepmintát bolondítottuk meg Pál Tamás grafikusművész segítségével. Tamás korábban már készített számunkra grafikákat pólókhoz, a saját jellegzetes színátfedős minimalista stiíusában, ami tökéletesen passzol az YKRA-hoz. Az a grafika inspirálta a tavaszi mintát, amelynek a munkacíme Úttörők LSD-n volt. Elképzeltem egy világot, ahol találkozik a mi kelet-európai szocialista gyerekkorunk a '70-es évek hippilázadásával, és ez ihlette a kollekciót. 
 
Van kedvenc darabod a kollekcióból?
 
Most Tomi zöld CAMO mintája a kedvencem, ami nagyon jól mutat a tolltartónkon is, én is ilyet használok. A saját táskám viszont egy klasszikus YKRA, egy háromszínű MATRA Mini, ami kék, piros és sárga. Már jó régóta hordom, és nagyon hozzám nőtt.
 
Egyre trendibb a hátizsák, már irodába is. Szerinted miért lett ismét nagyon népszerű?
 
Én mindig is nagy hátizsákos voltam, ez az egyik legpraktikusabb hordozóeszköz. A kezeid szabadok, tehát a buszon fogódzkodni is tudsz, meg a mobilodat nyomogatni. Szerintem abszolút praktikussági okokból jött vissza a hátizsák, hisz a laptopok kisebbek lettek, és már kényelmesebb egy hátizsákba belecsúsztatni, mint kézitáskában vagy oldaltáskában hordani, ami kényelmetlen az aszimmetrikus súlyeloszlás miatt, és sok biciklis futárnak okoz hát- és nyakfájdalmakat. Felnőtt egy generáció, amely gyerekkorában már hordott divatos hátizsákokat, és rájött, hogy ami a suliban kényelmes volt, az az irodában is tökéletes lesz.
 
Több tehetséges művésszel, többek között Tomcsányi Dórival is működtetek együtt. Van még olyan, akivel nagyon szívesen dolgoznál együtt? 
 
Számunkra elengedhetetlen, hogy újra és újra meg tudjunk újulni, és nemzetközi szinten friss és aktuális legyen, amit csinálunk. Ezért jó olyan művészekkel és alkotókkal együttműködni, akikre mi is felnézünk. Megtiszteltetés volt a dán Henrik Vibskovval való együttműködésünk, ami annyira jól sikerült, hogy idén újra összeálltunk, és most egy nagyobb táskát készítettünk, kizárólag Henrik számára. Ez nagyon sok olyan kis exkluzív boltba juttatja el a márkánkat világszerte, akik nem feltétlenül találkoznának velünk máshol. Így viszont van, hogy utána már egyenesen tőlünk rendelnek, a sima kollekciónkból.
 
Dórival imádok dolgozni! Ő a kedvenc hazai divattervezőm, és régóta barátok vagyunk. Azt gondolom, hogy a legjobb táskáink a vele való együttműködésből születtek, és ezt a nyerő szériát mindketten folytatni szeretnénk. Nagyon sok tervező és művész van, akivel szívesen együttműködnénk, mint például Barabás Zsófi vagy a most induló magyar VYF márka, de egy szezonban csak egy vagy két együttműködés fér bele, és jövő nyárig már kész vannak a kollekciók. Annyit elárulhatok, hogy a következő nagy együttműködésünk az ausztrál LF Markeyval készül, és alig várjuk a jövő nyarat, hogy bemutathassuk!
 
 
forrás: www.life.hu
 
Egy felső, 5 viselet: így hordd idén nyáron a fehér pólót (1.rész)
 
A fehér póló egy örök klasszikus darab, mindenki szekrényében ott lapul, és amolyan jolly jokerként bármikor nyúlhatsz érte. Az, hogy mivel és hogy érdemes hordani, persze szezonról szezonra változhat – mutatjuk, hogy az idei nyári divatban hol találta meg a helyét.
 
1/5 Klasszikus, farmerrel
 
Kezdjük az alapoknál, mert az ugyebár világos, hogy a farmer+fehér póló kombináció soha nem ment, és soha nem megy ki a divatból, egyszerűen nem lehet mellélőni vele.
 
A stílus és a fazon persze változhat, idén például a normál derékmagasságú, laza farmer passzol az egyenes fazonú pólóhoz, a ’90-es években népszerű kiegészítőkkel, például a kerek napszemüveggel vagy a fehér tornacipővel.
 
Az elegáns, letisztult és egyszerű, mégis modern táska pedig finoman jelzi, hogy mégis 2017-ben járunk.
 
Ugye, hogy ha a részletekre is figyelsz, nem is olyan egyszerű ez a szett?
 
forrás: www.bien.hu
Egy felső, 5 viselet: így hordd idén nyáron a fehér pólót (1.rész)
 
A fehér póló egy örök klasszikus darab, mindenki szekrényében ott lapul, és amolyan jolly jokerként bármikor nyúlhatsz érte. Az, hogy mivel és hogy érdemes hordani, persze szezonról szezonra változhat – mutatjuk, hogy az idei nyári divatban hol találta meg a helyét.
 
1/5 Klasszikus, farmerrel
 
Kezdjük az alapoknál, mert az ugyebár világos, hogy a farmer+fehér  póló  kombináció soha nem ment, és soha nem megy ki a divatból, egyszerűen nem lehet mellélőni vele.
 
A stílus és a fazon persze változhat, idén például a normál derékmagasságú, laza farmer passzol az egyenes fazonú pólóhoz, a ’90-es években népszerű kiegészítőkkel, például a kerek napszemüveggel vagy a fehér tornacipővel.
 
Az elegáns, letisztult és egyszerű, mégis modern táska pedig finoman jelzi, hogy mégis 2017-ben járunk.
 
Ugye, hogy ha a részletekre is figyelsz, nem is olyan egyszerű ez a szett?
 
forrás: www.bien.hu
 

Unja, amit visel? Erre a pólóra minden nap mást rajzolhat


A Challky egy utcai pólómárka, mégis egyszerű, de ötletes koncepció alapján született. Krétával rajzolhatunk rá.

A póló elejére tulajdonképpen egy rajzolható felületet tapasztottak, így nap mint nap mást viselhetünk a mellkasunkon, vagy akár üresen is hagyhatjuk, ha nincs közlendőnk.A kreatív viselet egy darabja körülbelül 10 ezer forintba kerül, ami valljuk be, hogy nem annyira olcsó magyarországi viszonylatban, de ha azt vesszük alapul, hogy kaphatók ennél sokkal drágább pólók is egy belvárosi üzletben, vagy egy plázában, akkor nem vészes.

forrás: hvg.huUnja, amit visel? Erre a pólóra minden nap mást rajzolhat
 
 
A Challky egy utcai pólómárka, mégis egyszerű, de ötletes koncepció alapján született. Krétával rajzolhatunk rá.
 
A póló elejére tulajdonképpen egy rajzolható felületet tapasztottak, így nap mint nap mást viselhetünk a mellkasunkon, vagy akár üresen is hagyhatjuk, ha nincs közlendőnk.A kreatív viselet egy darabja körülbelül 10 ezer forintba kerül, ami valljuk be, hogy nem annyira olcsó magyarországi viszonylatban, de ha azt vesszük alapul, hogy kaphatók ennél sokkal drágább pólók is egy belvárosi üzletben, vagy egy plázában, akkor nem vészes.
 
forrás: hvg.hu

Most már csak az a kérdés, hogy ki ad el több pólót

Ha nagyot akarnánk mondani, akkor azt írnánk, hogy az amerikai elnökválasztás ma már csak annyiról szól, hogy melyik jelöltnek van több követője, kiről tweetelnek sűrűbben, egy szóval ki számít erősebb márkának. Még ha ez így, ebben a formában nem is igaz, azt azért el kell ismerni, nagyon sokat nyom a latba, hogy mely indulónak erősebb a self branding gépezete, magyarul ki körül van a nagyobb felhajtás.

A világ egyik legnagyobb hatalmú vezetőjének arculatát felépíteni talán a legkomolyabb kommunikációs feladatnak számít. Nem csoda hát, hogy szakemberek hada foglalkozik azzal, hogy Hillary épp milyen kifejezéseket használjon a beszédében, vagy hogy Trump melyik rendezvényen viselje a márikonikussá vált piros sapkáját.

Az arculat és a márka kiépítésének egyik klasszikus módja a merchandising, azaz a pólók, ajándéktárgyak, kitűzők, táblák forgalmazása. Bár az internet megjelenésével és a közösségi média térnyerésével jócskán átalakultak a kampányeszközök, (jóval egyszerűbb a Facebookon egyben tartani egy tábort, vagy épp közösséget teremteni) a politikai stratégák még mindig fontosnak tartják, hogy legyenek kézzelfogható tárgyak is, amelyekkel a választó ki tudja fejezni a hovatartozását.

Az elkövetkező hónapokban rengeteg dologban fogják összehasonlítani a demokrata és a republikánus elnökjelölteket, mi most annak néztünk utána, hogy ki, hogyan próbálja meg felöltöztetni a saját szavazóit.


Hillary sikkes, de Trump nagyobb poén

A két jelölt webshopját elnézve rögtön kiderül, hogy a demokraták jelöltjének csapata több erőt és kreatív energiát fektetett a ruhák, formák, szimbólumok kidolgozásába, mint Trumpék. Hillary cuccai simán, akár hétköznap is hordhatók, divatosak, de ugyanakkor látszik rajtuk, hogy kampányeszközök, az üzenetek pedig nem szájbarágósan jelennek meg.


Hillary kollekció

Ezzel szemben Donald Trump ruhái inkább csak szövegekből és direkt mottókból állnak. A Trump-kollekció darabjain leginkább a nemzeti színek dominálnak, sokat jelenik meg az amerikai zászló is, így a pólókat gyakorlatilag csak egy hajszál választja el a patrióta giccstől, talán csak az amerikai sas hiányzik


Trump pólók

A ruhadarabokat és az egyéb tárgyakat összehasonlítva egyértelmű, hogy Clintonék minőségibb, átgondoltabb terméket dobtak piacra, ám nem biztos, hogy ez azt jelenti, hogy a Hillary márka sikeresebb lesz, mint a Trump brand, sőt! Donald Trump felsői és ajándéktárgyai gyakorlatilag bármilyen rosszak is lehetnének, hiszen Trump-cuccot felvenni poénos, ironikus, vicces, míg Hillary-t viselni inkább kampányolás, mint jófejkedés. És akkor itt van még valami, amiről fentebb már esett szó.

Donald Trump, president and chief executive officer of Trump Organization Inc. and 2016 Republican presidential candidate, is escorted by security after a rally aboard the Battleship USS Iowa in San Pedro, California, U.S., on Tuesday, Sept. 15, 2015. Trump said Sunday that he would flesh out his tax proposals in the coming weeks, but again vowed to raise rates on hedge fund managers, who the billionaire has portrayed as "getting away with murder." Photographer: Patrick T. Fallon/Bloomberg via Getty Images

A semmihez nem illő, tisztán, csak és kizárólag régimódi kampánycélzattal viselt piros sapka az, ami véglegesen Trump felé billenti a merchandising mérleget, hiszen elég nehéz lenne elképzelni, hogy mivel tudnának előállni a demokraták, ami csak fele ennyire tudna beleégni a köztudatba, mint a piros sapka, fehér Make America Great Again felirattal.

Visszatérve tehát az eredeti kérdéshez: ha az amerikai elnökválasztás csak arról szólna, hogy melyik jelölt számít erősebb brandnek, akkor nagy valószínűséggel ősztől Donald Trumpnak hívnák az Egyesült Államok elnökét, de mint tudjuk, a választások nemcsak arról szólnak, hogy ki tud több pólót eladni.

forrás: www.24.hu

forrás: www.24.huMost már csak az a kérdés, hogy ki ad el több pólót
 
Ha nagyot akarnánk mondani, akkor azt írnánk, hogy az amerikai elnökválasztás ma már csak annyiról szól, hogy melyik jelöltnek van több követője, kiről tweetelnek sűrűbben, egy szóval ki számít erősebb márkának. Még ha ez így, ebben a formában nem is igaz, azt azért el kell ismerni, nagyon sokat nyom a latba, hogy mely indulónak erősebb a self branding gépezete, magyarul ki körül van a nagyobb felhajtás.
 
A világ egyik legnagyobb hatalmú vezetőjének arculatát felépíteni talán a legkomolyabb kommunikációs feladatnak számít. Nem csoda hát, hogy szakemberek hada foglalkozik azzal, hogy Hillary épp milyen kifejezéseket használjon a beszédében, vagy hogy Trump melyik rendezvényen viselje a márikonikussá vált piros sapkáját.
 
Az arculat és a márka kiépítésének egyik klasszikus módja a merchandising, azaz a pólók, ajándéktárgyak, kitűzők, táblák forgalmazása. Bár az internet megjelenésével és a közösségi média térnyerésével jócskán átalakultak a kampányeszközök, (jóval egyszerűbb a Facebookon egyben tartani egy tábort, vagy épp közösséget teremteni) a politikai stratégák még mindig fontosnak tartják, hogy legyenek kézzelfogható tárgyak is, amelyekkel a választó ki tudja fejezni a hovatartozását.
 
Az elkövetkező hónapokban rengeteg dologban fogják összehasonlítani a demokrata és a republikánus elnökjelölteket, mi most annak néztünk utána, hogy ki, hogyan próbálja meg felöltöztetni a saját szavazóit.
 
 
Hillary sikkes, de Trump nagyobb poén
 
A két jelölt webshopját elnézve rögtön kiderül, hogy a demokraták jelöltjének csapata több erőt és kreatív energiát fektetett a ruhák, formák, szimbólumok kidolgozásába, mint Trumpék. Hillary cuccai simán, akár hétköznap is hordhatók, divatosak, de ugyanakkor látszik rajtuk, hogy kampányeszközök, az üzenetek pedig nem szájbarágósan jelennek meg.
 
 
Hillary kollekció
 
Ezzel szemben Donald Trump ruhái inkább csak szövegekből és direkt mottókból állnak. A Trump-kollekció darabjain leginkább a nemzeti színek dominálnak, sokat jelenik meg az amerikai zászló is, így a pólókat gyakorlatilag csak egy hajszál választja el a patrióta giccstől, talán csak az amerikai sas hiányzik
 
 
Trump pólók
 
A ruhadarabokat és az egyéb tárgyakat összehasonlítva egyértelmű, hogy Clintonék minőségibb, átgondoltabb terméket dobtak piacra, ám nem biztos, hogy ez azt jelenti, hogy a Hillary márka sikeresebb lesz, mint a Trump brand, sőt! Donald Trump felsői és ajándéktárgyai gyakorlatilag bármilyen rosszak is lehetnének, hiszen Trump-cuccot felvenni poénos, ironikus, vicces, míg Hillary-t viselni inkább kampányolás, mint jófejkedés. És akkor itt van még valami, amiről fentebb már esett szó.
 
Donald Trump, president and chief executive officer of Trump Organization Inc. and 2016 Republican presidential candidate, is escorted by security after a rally aboard the Battleship USS Iowa in San Pedro, California, U.S., on Tuesday, Sept. 15, 2015. Trump said Sunday that he would flesh out his tax proposals in the coming weeks, but again vowed to raise rates on hedge fund managers, who the billionaire has portrayed as "getting away with murder." Photographer: Patrick T. Fallon/Bloomberg via Getty Images
 
A semmihez nem illő, tisztán, csak és kizárólag régimódi kampánycélzattal viselt piros sapka az, ami véglegesen Trump felé billenti a merchandising mérleget, hiszen elég nehéz lenne elképzelni, hogy mivel tudnának előállni a demokraták, ami csak fele ennyire tudna beleégni a köztudatba, mint a piros sapka, fehér Make America Great Again felirattal.
 
Visszatérve tehát az eredeti kérdéshez: ha az amerikai elnökválasztás csak arról szólna, hogy melyik jelölt számít erősebb brandnek, akkor nagy valószínűséggel ősztől Donald Trumpnak hívnák az Egyesült Államok elnökét, de mint tudjuk, a választások nemcsak arról szólnak, hogy ki tud több pólót eladni.
 
forrás: www.24.hu
Szurkolói összecsapások voltak Nizzában is
 
Az északír és a lengyel szurkolók összecsaptak egymással a franciaországi labdarúgó Európa-bajnokság második játéknapján, szombaton Nizzában.
 
Az AP amerikai hírügynökség beszámolója szerint eleinte nem volt egyértelmű, kik kezdeményezték az összecsapásokat, de az internetre felkerült felvételeken jól látszik, hogy a körülbelül húsz verekedő többsége sötétzöld pólót viselt, ami az északírek hagyományos színe. A rohamrendőrség gyorsan beavatkozott, és megfékezte a huligánokat.
 
Christian Estrosi, Nizza polgármestere elítélte a történteket. "A huligánok viselkedése elfogadhatatlan, szigorúan meg kell büntetni őket" - írta közösségi oldalán. Azt is elárulta, hogy késő este egy embert letartóztattak az esettel kapcsolatban, majd megköszönte a rendőrség munkáját.
 
A Reuters brit hírügynökség vasárnapi összefoglalója szerint hét ember sérült meg szombat este Nizzában.összecsapások voltak Nizzában is
 
 
Az északír és a lengyel szurkolók összecsaptak egymással a franciaországi labdarúgó Európa-bajnokság második játéknapján, szombaton Nizzában.
 
Az AP amerikai hírügynökség beszámolója szerint eleinte nem volt egyértelmű, kik kezdeményezték az összecsapásokat, de az internetre felkerült felvételeken jól látszik, hogy a körülbelül húsz verekedő többsége sötétzöld pólót viselt, ami az északírek hagyományos színe. A rohamrendőrség gyorsan beavatkozott, és megfékezte a huligánokat.
 
Christian Estrosi, Nizza polgármestere elítélte a történteket. "A huligánok viselkedése elfogadhatatlan, szigorúan meg kell büntetni őket" - írta közösségi oldalán. Azt is elárulta, hogy késő este egy embert letartóztattak az esettel kapcsolatban, majd megköszönte a rendőrség munkáját.
 
A Reuters brit hírügynökség vasárnapi összefoglalója szerint hét ember sérült meg szombat este Nizzában.
Minták, feliratok, szexi szabások – Ezek a nyár legmenőbb pólói!
 
Az egyszínű és a kicsit vagy alig díszített basic pólók mellett idén rengeteg extrém fazon és minta közül válogathatunk. Mutatjuk is a kedvenceinket!
 
Feliratok és minták 
 
Ha a szabás terén a hagyományos pólókra szavazol, akkor is érdemes nyáron feldobni kicsit a letisztult darabokat. Egy mintás vagy feliratos pólóhoz ráadásul nem is kell más, csak egy sort vagy farmer. 
 
 
1. H&M 6990 forint 2. H&M 5990 forint 3. H&M 5990 forint 4. H&M 6990 forint 5. H&M 2990 forint 6. H&M 1290 forint
 
Crop topok 
 
 
Mi legszívesebben magas derekú sorttal hordjuk a crop topokat, így sokkal szebben simul az outfitbe, mint ha az egész derekunk kint lenne. A kínálat egyébként igencsak bőséges: imádnivaló minták, színek és feliratok várnak. 
 
 
1. H&M 2990 forint 2. H&M 2990 forint 3. H&M 2990 forint 4. H&M 3990 forint 5. H&M 2990 forint 6. Zara 2595 forint
 
Elő a vállakkal 
 
Imádjuk az idén beköszöntött új trendet, ami a vállakat helyezi előtérbe. A vállak villantása ugyanis szexi, de mégsem tolakodó, mutat is valamit, de a fantáziának is helyet hagy. 
 
 
1. H&M 3990 forint 2. H&M 2990 forint 3. H&M 3990 forint 4. Mango 7995 forint 5. H&M 9490 forint
 
forrás: life.hu
 
forrás:life.huMinták, feliratok, szexi szabások – Ezek a nyár legmenőbb pólói!
 
Az egyszínű és a kicsit vagy alig díszített basic pólók mellett idén rengeteg extrém fazon és minta közül válogathatunk. Mutatjuk is a kedvenceinket!
 
Feliratok és minták 
 
Ha a szabás terén a hagyományos pólókra szavazol, akkor is érdemes nyáron feldobni kicsit a letisztult darabokat. Egy mintás vagy feliratos pólóhoz ráadásul nem is kell más, csak egy sort vagy farmer. 
 
 
1. H&M 6990 forint 2. H&M 5990 forint 3. H&M 5990 forint 4. H&M 6990 forint 5. H&M 2990 forint 6. H&M 1290 forint
 
Crop topok 
 
 
Mi legszívesebben magas derekú sorttal hordjuk a crop topokat, így sokkal szebben simul az outfitbe, mint ha az egész derekunk kint lenne. A kínálat egyébként igencsak bőséges: imádnivaló minták, színek és feliratok várnak. 
 
 
1. H&M 2990 forint 2. H&M 2990 forint 3. H&M 2990 forint 4. H&M 3990 forint 5. H&M 2990 forint 6. Zara 2595 forint
 
Elő a vállakkal 
 
Imádjuk az idén beköszöntött új trendet, ami a vállakat helyezi előtérbe. A vállak villantása ugyanis szexi, de mégsem tolakodó, mutat is valamit, de a fantáziának is helyet hagy. 
 
 
1. H&M 3990 forint 2. H&M 2990 forint 3. H&M 3990 forint 4. Mango 7995 forint 5. H&M 9490 forint
 
forrás:life.hu
Sztárok beszédes pólókban
 
Tavasszal a sztárok is szívesen hordanak vicces és feltűnő felirattal díszítettpólókat. Így van ezzel Rihanna, Paris Hilton és Emma Watson is. Ami a szívükön az a pólójukon! Nézd csak! 

Paris Hilton imádja hangoztatni a véleményét, hiszen tudja bárhová megy paparozzók követik a szállodalánc örökösnőjét. Az "Imádom a cipőket, táskákat és a fiúkat" póló mellett, annak is hangot ad, hogy ő imádja a rózsaszín életét.
 
 
 
                                          

Rihanna egykoron visszafogottabb stílusban hódított, ám a pólója a pimasz hippikorszak jelmondatát adja vissza: Szeretkezz, ne háborúzz! Emma Watsonkedvenc városa New York így előszeretettel hord I LOVE YOU NEW YORK felirattal díszített pólókat.
 
 
Te felvennél hasonlókat mint amiket a celebcsajok viselnek?
 
 
 
forrás: www.hotdog.hu

Több mint ütős volt a Walking Dead vérgyűjtő standja

A Blood Store következő állomása a KÖKI Terminál volt, február 11-én csütörtök reggel nyitottak, de aznap még csak fotózkodni, és kvízt lehetett kitölteni ajándékokért. Maga a véradás pénteken, február 12-én volt 12-19 óráig. Vérért cserébe bögrét, pólót, tollat kapott a rajongó. Egy korábbi ilyen akciónál - a budapesti Árkádban - volt, aki kétszer is akart vért adni egymás után, hogy több ajándékot kapjon.

A véres akcióról eltérő vélemények születtek a neten. Volt, aki kifejezetten ízléstelennek, és volt, aki viccesnek és ötletesnek találta a kezdeményezést. Mindenki döntse el maga, hogy melyik táborba tartozik! :)

forrás:  www.origo.hu

Promóció menekültekkel
 
Tavaly a norvég ellátórendszer csaknem összeroppant az országba érkező menekültáradat súlya alatt. Az 5 milliós skandináv államba hirtelen több mint 31 ezer menekült érkezett, a Norvég Menekültügyi Igazgatóság pedig úgy oldotta meg a helyzetet, hogy magánkézbe adta az utcákon alvó menedékkérők elhelyezésének feladatát.
 
Hasonló állami megbízással egyébként Németországban is működnek cégek, ott azért népszerűek a magánvállalkozások, mert jóval olcsóbban tudják elhelyezni a menekülteket, mint az állam. Az European Homecare nevű szervezet például 1000 fős személyzettel több mint 150 ezer menekültet lát el. Az olcsóbb ellátásnak azonban olyankor ára van: a 2014-ben hatalmas nyereséget zsebre rakó ORS által üzemeltetett traiskirscheni osztrák menekülttábor az UNHCR szerint rossz higiéniai körülményei, zsúfoltsága és rossz ellátottsága miatt alkalmatlan a feladata ellátására, és a táborban embertelen körülmények uralkodnak.
 
De nemcsak a menekültekkel közvetlenül együtt dolgozó cégek jutnak pénzhez a menekültkrízisben. A felfokozott német közhangulatot meglovagló promóciós termékek, például a „refugees welcome” feliratú pólók népszerűvé válásával még az Amazon is keresett. Németországban. A Bild című napilapot pedig azzal támadták, hogy önmaga reklámozására használja ki a menekültválságot. A német labdarúgás első és másodosztályában minden csapattal megállapodtak, hogy a Bild által indított Wir helfen („Segítünk”)-kampány logójával ellátott mezben lépnek pályára. Miután a hamburgi St. Pauli csapat visszalépett a kezdeményezéstől, a Bild főszerkesztője, Kai Diekmann a szélsőjobboldali szervezetekhez hasonlította a csapatot. Erre további 9 csapat határolódott el a Bild kezdeményezésétől, és a közvélemény a lap ízléstelen népszerűsítésével vádolta a Bildet.
 
forrás: www.hvg.hu
Star Wars, Star Wars, Star Wars minden szinten
 
Az Ébredő Erő keltette őrület ott is gázol, ahol nem a direkt brandhatásokkal operálnak, hanem hagyományosnak tekinthető technológiákkal srófolják a forgalmat. A Tesco minden Star Wars-os játékot jelentős kedvezménnyel árul, s nemcsak a Legókat, hanem például figurákat, fénykardokat, jelmezeket, jegyzetfüzeteket, uzsonnásdobozokat, karkötőket és még ki tudja, miket. Lehet kapni a legújabb film szereplőit és eszközeit, de árulnak például Star Wars-os pendrive-ot.
 
A Star Wars-os cuccok persze a filmbemutatótól függetlenül is menők – gondoljunk csak például az egész évben sláger Darth Vader-, Han Solo- vagy Luke Skywalker-pólókra, vagy az iskolakezdésre, amikor a tanszeres polcokat árasztják el a különféle Star Wars-motívumos tolltartók, iskolatáskák, tornazsákok, füzetek.
 
Az internetes piactér aztán tele van Star Wars-os árukkal, a Darth Vader formájú fülhallgatókon keresztül a csaknem minden szereplő és volt szereplő arcképével szitázott ruhadarabokon és lábbeliken át természetesen a felmérhetetlen mennyiségű fizikai és elektronikus játékig. Ezek forgalmát nagy valószínűséggel még a szokásos karácsonyi felfutásnál is magasabbra tolja az Ébredő Erő mozikba kerülése.
 
forrás: www.hvg.hu
Illegális ruhaszállítmányt szűrt ki az EKÁER
   
A vámosok egy fővárosi raktárnál kirakodó kamiont ellenőriztek, ami a fuvarlevél szerint Magyarországra nem hozott semmit, és épp Bulgáriába tartott.
 
 
Ruhaneműk illegális piacra kerülését akadályozta meg a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) az EKÁER útdíjkameráinak adatai alapján. A NAV munkatársai a főváros egyik X. kerületi raktáránál ellenőriztek egy kamiont, amelyből éppen kirakodtak. A fuvarokmányok szerint a pólókból, sportnadrágokból és női felsőkből álló szállítmány nem is lehetett volna magyarországi raktárban, mivel a szállítási cél Bulgária volt. A fuvarra nem kértek EKÁER számot, ezért a NAV mulasztási bírságot szabott ki.
 
A cég helyszínre érkező képviselője csupán 64 doboz árut ismert el sajátjának, a többit a fővárosi EKÁER-munkacsoport visszapakoltatta a kamionra. A rakteret hatósági zárral lezárták, majd a rakomány útjának nyomon követését rendelték el. Az elektronikus közútiáruforgalom-ellenőrző rendszer (ekáer) adatai alapján a kamion – a fuvarokmányok szerinti úti célnak megfelelően – Ártándnál kilépett országból.
 
A NAV számított arra, hogy az árut visszahozzák Magyarországra, ezért folytatták a kamion figyelését. Egy nappal később az útdíj-kamerák az észak-alföldi ekáer-munkacsoportnak jelezték: a kamion Ártándnál ismét belépett az országba. A kamion ellenőrzésekor kiderült, hogy a jármű ugyanazzal a rakománnyal tért vissza Magyarországra. A fuvarlevél szerint Bulgáriából Szlovákiába vitte a ruhaneműt, a tachográf adatai szerint azonban nem járt Bulgáriában a kamion. A NAV ismét megakadályozta a rakomány lerakodását és a kamion - a NAV kíséretével - végül Rajkánál ismét kilépett az országból.
 
A NAV szerint az áru tulajdonosa a ruhaneműt adófizetés nélkül tervezte értékesíteni Magyarországon. Az ügyben érintett cég több éves szünet után a 2014. IV. és 2015. I. negyedévi bevallásaiban több mint 400 millió forintnyi közösségi termékértékesítést vallott be, miközben csupán 10 millió forint értékben vásárolt árut – írta a NAV közleményében.
 
forrás: www.hvg.hu
PÓLÓRA KERÜLT SZÍRIA BOMBÁZÁSA 
 
Putyin szíriai bombázását támogató pólók lepték el a Kremltől néhány perc sétányira lévő egyik ruhabolt polcait.
 
A pólók többségén a szír városokban robbanó bombák látszódnak, és akad olyan is, amin Putyin kemény tekintettel kutat harci fegyverek után, de olyan is kapható, amin Szíria elnökének, Aszad támogatására buzdítanak. Az üzlet büszke, hogy így támogathatja Putyin politikáját. 
 
 
Az oroszok pedig veszik a felsőket, mint a cukrot, így kifejezve tiszteletüket az orosz elnök felé. Az egyik vásárló azért vásárolt a pólókból, mert szerinte az anyaföldnek szüksége van rá, egy idősebb nő pedig a felső megvásárlásával Putyint akarja támogatni, aki – állítása szerint – csak Oroszországért dolgozik.
 
forrás: www.bors.hu
Kézzelfogható ikonok, amiket minden Star Wars-rajongó imádni fog
  
Többek között Darth Vaderről, Yodáróé, R2-D2-ról és Chewbaccáról is készült olyan stílusú ikon, mint amit a mobilunkon megszoktunk. De ezúttal nem telefonon kell keresni őket, hanem párnára, táskára vagy épp telefontokra helyezhetők.
 
Önmagában már az is elég menő lenne, ha a Star Wars szereplőinek arca köszönnének vissza alkalmazások ikonján, de Michael Flarup ennél tovább ment. A dán dizájner elkészítette a látványos logókat, majd ajándéktárgyakra helyezte őket, amelyeket meg is lehet rendelni.
 
A grafikák itt láthatók, ha pedig valamelyik megtetszik, akkor alatta a “Get Prints” lehetőség alatt meg is lehet rendelni tőle a keretezett képeket, párnákat, mobiltokokat, táskákat és pólókat, többek között Darth Vader, Yoda, R2-D2 és Chewbacca arcával.
 
A Star Wars-rajongóknak biztos tetszeni fog, ha ilyen ajándékot ad nekik, de egy álmukat nehéz lesz valóra váltani, a távirányítható R2-D2 hűtő ugyanis hihetetlen összegbe kerül. Persze van még sok kütyü, amelyek a Star Wars-rajongóknak biztosan tetszik
 
forrás: hvg.hu
Meztelen koncertet tervez Miley Cyrus
 
Az énekesnő tervei szerint nem csak ő, hanem zenésztársai és a közönség is levetkőzne.
 
 
Az egykori Hannah Montana, az elmúlt években formabontó és provokatív médiamegjelenéseiről és művészeti megoldásairól elhíresült Miley Cyrus jelenleg az amerikai artpop kultzenekarával, a Flaming Lipsszel turnézik (november 19. és december 6. között hat amerikai városban lépnek fel) – azzal az együttessel, mely Cyrus kitűnő új nagylemezén, a Miley Cyrus & Her Dead Petz című albumon is közreműködik (olyannyira ott van, hogy a legtöbb dal Cyrus–Flaming Lips-kollaboráció – az albumról egyébként itt írtunk).
 
Az énekesnő most azt tervezi, hogy olyan koncertet adnának, melyen ő, a zenekar és a közönség is meztelen. Ezen a fellépésen forgatnák a Milky Milky Milk című szám klipjét.
 
Cyrus-nak egyébként is szívügye a női test szabadsága. Ő volt a szószólója a Free The Nipples (Szabadságot a mellbimbóknak) című kampánynak is. „Nem a mellről van szó, az emberek nem félnek a mellektől. A mellbimbó, az téma. Amerika rendben van a mellekkel – a mellbimbó – az az amit nem szeret. (…) Sosem értettem, hogy ez miért van így” – mondta idén Jimmy Kimmel műsorában, majd a műsorvezető kérdésére, miszerint mit szól az édesapja az öltözködéséhez, azt válaszolt: „Az apám jó fej, mert bár azt hiszem, szívesen venné, ha nem lenne kint állandóan a cicim, mégis inkább szívesen veszi, hogy kint vannak, és jó ember vagyok, mint hogy pólót viseljek, és ribanc legyek.”
 
A koncert tervéről a Flaming Lips vezére, Wayne Coyne Instagram üzenetben tudatta követőit és rajongóit.
 
forrás: www.hvg.hu
 

Blog

2015.07.20 11:47
Olyan halálfejes pólót szeretnénk, ami kicsit nőiesebb, szexisebb megjelenésű? Rafinált kivágásokkal teszi láthatóvá a bőrünket? Készítsük el magunk!
 
A legtöbb boltban kapható halálfejes póló meglehetősen zárt és sokszor fiús is – valami nyitottabbra, szellősebbre, egyben szexisebbre vágynánk? Csak egy kis kézügyesség kell hozzá, no meg alapanyag, és a halálfejes póló saját kezűleg előáll!
 
Mire van szükségünk? A halálfejes póló készítés első lépése beszerezni egy fekete pólót, amely fenék alá érő hosszúságú és lehetőleg az ujja is háromnegyedes. Ollóval kell dolgoznunk és szükségünk lesz valamire, amivel rajzolhatunk.
 
Fektessük le a talajra a pólót és tervezzük meg a mintát. Egy fehér krétával vagy bármivel, aminek később nem marad nyoma, de jól látjuk a körvonalakat, rajzoljuk meg a szemek, az orr és a fogak helyét. Lényeges, hogy mindegyik alakzatban maradjon majd egy vagy több anyagcsík, amitől érdekesebb és élethűbb is lesz a halálfejes póló.
 
A szemeknél egy-egy maradjon, az orrnál kettő, valahogy úgy, ahogy az orrcsont kinéz. A szájnál különösen ügyeljünk rá, hogy hosszában meglegyenek a csíkok, illetve itt keresztben is szükségünk lesz egyre – az alsó és felső fogak összezáródásának vonalában.
 
Nem lesz nehéz a lyukakat kivágni és meghagyni az anyagcsíkokat, hiszen elég nagy felületen dolgozunk, egy közepes méretű ollóval is jól fogunk boldogulni. Az anyagcsíkok ne legyenek túlságosan vékonyak, mert akkor könnyen elszakadnak majd (főleg mosásnál).
 
Vigyázzunk, hogy a pólónak valóban csak a hátulját vagdossuk ki, ne szabjunk bele az elejébe is! Így elöl zárt, hátul pedig szexis és mutatós halálfejes pólót fogunk kapni! Indulhat a buli!
 
forrás: www.napidoktor.hu
2015.07.13 10:09
Sokan szeretnének csigákba omló göndör hajat, azonban nem árt azzal tisztában lenni, hogy a szépséges tincsek rengeteg odafigyelést igényelnek. Megmutatjuk, hogyan legyen a göndör haj varázslatosan természetes.
 
A göndör vagy hullámos haj legtöbb esetben hajlamos a kiszáradásra, lelapulásra, vagy a fésüléstől vattává alakulnak át a fürtök. A hullámos haj akkor szép, ha a csigák külön fürtökben omlanak, és egészséges fénylő csillogásuk van.
 
Az alábbi videóban láthatjuk, hogy a legjobb, ha a megszokott módon mossuk és ápoljuk. Azonban van egy titok, amit jó, ha megtanulunk. A szép tincsek lényege abban rejlik, hogy kondicionálót teszünk a vizes fürtökre, és egy éjszakán át dunsztban tartjuk őket.
 
Miután felkerült az ápoló a hajunkra, terítsünk ki az ágyra egy már nem használatos pólót, majd óvatosan hajoljunk föléje. Úgy, hogy a haj szépen rá omoljon. Bogozzuk a videón látott módszerrel a pólót a fejünkre, majd hagyjuk rajta egy éjszakán át.
 
Reggelre csodálatosan, ápolt és természetes esésű lesz a göndör haj.
 
forrás: www.twice.hu
2015.07.07 08:48
Végre egy okos kampány, ami azokra a milliókra gondol, akikre eddig szinte senki.
 
Mit gondolnak, vajon hányan vannak azok, akiknek két leárazás között, a legolcsóbb darabokat hajszolva, akár csak egy pillanatra is eszébe jutnak azok, akik a ruhákat készítik? Azok a milliók, akik a fejlődő országok egyik ruhagyárában, éhbérért, embertelen körülmények között, olykor 16 órán keresztül mást sem csinálnak, csak ruhákat?
 
Szerintünk nem sokan.
 
Épp ezért nagyon fontos az a német kezdeményezés, amire április 24-én, a divatforradalom napján került sor Berlinben. A készítők a 2013-as bangladesi gyáromlásban odaveszett, 1129 munkásnak szerettek volna emléket állítani, amikor az Alexanderplatz közepén elhelyeztek egy kéteurós pólóautomatát.
 
Azoktól, akiket elcsábított a póló olcsó ára, és bedobták az érmét, és megnézték a megdöbbentő kisfilmet a ruhagyári dolgozók életéről, újra megkérdezték, ragaszkodnak-e a vásárláshoz vagy inkább adományoznának? A kisfilm hatására tízből kilencen lemondtak a pólóról, és felajánlották a pénzt jótékony célra.
 
forrás: www.hir24.hu
 
2015.06.29 09:47
"Imádnivaló balatoni kliséket" nyom pólóra az új balatoni ruhamárka, a Balcsi Original. De miért menő a lángos, lehet-e a Balatonnál élni, és lesz-e a Balaton az álmok földje? Hlavaty Tamást, a Balcsi Original egyik kitalálóját kérdeztük.
 
Újabb balatonos pólók törnek a piacra a DORKO kollekciója után. A Balcsi Original viszont nem csak egy kollekció, hanem egy komplett márka. A webshop már elindult, a pólókat hamarosan a ONE Fashion Store-ban is meg lehet kapni. A márka ötlete a reklámszakma két budapesti zsoldosától, Hlavaty Tamástól (képünkön) és Török Csabától származik, akik közül előbbi válaszolt a We Love Balaton e-mailben feltett kérdéseire.
 
WLB: A honlapotokon a közhelyes, mégis rajongott Balcsi életérzésből indultok ki: lángos, Balatonra vonatozás, nyári randevú. Hogyan lett ebből egy ruhamárka ötlete? 
 
Hlavaty Tamás: Lehet, hogy hülyén hangzik, de vannak klisék, amiket imád az ember. Ilyen a meccsnézés a haverokkal, a hétvégi berúgás, és persze ilyen lemenni a Balcsira és végigzongorázni a teljes repertoárt. Az ötlet azonban nem innen pattant ki. Nagyjából egy éve épp az @RC-ra ötleteltünk Török Csabival, a Balcsi Original másik alapítójával. Az egyik poszter ötlet kapcsán jutottunk arra a felismerésre néhány éles kanyar után, hogy a Balatonnak sosem volt saját márkája. Bármilyen merchandise, ami kapható, igazából vállalhatatlan a fiatalok és a turisták számára, miközben iszonyatosan trendi lett a tó: fesztiválok, bel- és külföldi turizmus, stb. Érdemes szétnézni a neten, mekkora a rajongás – az Instagram nem hazudik. Szóval a Balcsi megérdemel egy saját brandet! Ezt tűztük ki az árbocunkra. 
 
WLB: Kimész az utcára, bemész a kisboltba, biztos, hogy szembejön veled egy pálmafás póló, Hawaii és egyéb egzotikus helyek felirataival. Lehet a Balaton is ilyen lokális, pólón hordott álmaink földje? 
 
H. T.: Az elérhető, vagy megélhető álmoké. De lehet, hogy ez is túlígérés, az is bőven elég, hogy egy fantasztikus tájegység, remek adottságokkal, gyönyörű helyekkel. Akár benne vagy, akár mellette, vagy fölötte, lenyűgöz. A Balaton alanyi jogon lett cool brand, ugyanúgy, ahogy az utóbbi években Budapest is. Pont ezért hiszünk benne, hogy egy füredi látkép, vagy egy zamárdi hangulatfotó pont olyan jól működik egy szépen megnyomott pólón, mint Los Angeles vagy Hawaii, ami minden szempontból messze van tőlünk, miközben van olyan hely, amihez kötődünk, és amire büszkék lehetünk. Rövidtávú terveink között szerepel is egy ilyen kollekció, de erről picit később.
 
WLB: Érsekújvárról jössz, Budapesten élsz. Hol és miért vetett partra a Balaton?
 
H. T.: Sőt, igazából Érsekújvár mellől, egy vágparti kis faluból, szóval én is víz mellett nőttem fel, még ha hamar Magyarországra is eveztem. Csabi szintén határon túli születésű, Nagyváradról származik, szóval sok közös van bennünk, azon kívül is, hogy a reklámügynökségnél, ahol dolgozunk, másfél éve egymás mellett ülünk. A Balaton szeretete is ilyen közös pont. Bár nekem nincsenek gyerekkori emlékeim a Balcsiról, én is hamar a vonzásába kerültem. A barátnőm például balatonaligai, így gyakran leutazom, Csabit pedig szinte csak Füreden lehet megtalálni hétvégénként a nyár folyamán. 
 
WLB: Északi vagy déli part?
 
H. T.: Buda vagy Pest? Stones vagy Beatles? Ezek mindig megizzasztanak. A „mindkettő” megúszós válasz, úgyhogy inkább azt mondom: „south coaston” többet lógok, de észak is ugyanúgy közel áll hozzám. Sajna egy csomó településre nem csekkoltam be eddig, úgyhogy egy bringatúrával még tartozom magamnak és meg is ejtem, mielőtt joggal kapnám a taslit valakitől, hogy nem is csavarogtam körbe a tavat. Van egy bringád? Az enyém épp ma jött szét.
 
WLB: Szerinted a Balaton életérzés inkább a ragacsos olajos lángos a bódébüfében, vagy a menő füredi helyek urbánus hangulata? Mit kell szeretni a Balatonban? 
 
H. T.: Ha csak az egyik lenne, nyilván az igény is fele ekkora lenne iránta. Pont attól vonzó, hogy mindenki megtalálja azt, ami miatt szereti, sokszor egy partszakaszon vagy strandon belül. A kollekcióinkban is próbáltunk minden Balaton-szeletet (nem, ez nem egy fizetett hirdetés) megmutatni, és úgy csavarni a dolgokon, hogy trendi legyen a végeredmény, akár tipós designról, akár színes mintákról legyen szó. Így a termékek belépőt jelentenek a Balcsi Original klubba, és a tagok pont ahhoz az életérzéshez tartozó darabot vehetik magukra, ami szerintük a legjobban magába foglalja a hely esszenciáját.
 
WLB: Élnél a Balatonnál, vagy szigorúan csak egy nyári célpont, ami után szeptember 1-től lehet vágyakozni?
 
H. T.: Ezek nyilván szubjektív és életkor-függő dolgok. Ha pár évtizeddel később kérdezel, azt mondom majd: máshol nem is nagyon tudnám elképzelni a nyugis napokat. Most valahogy úgy vagyok vele: imádok lemenni, és jó visszajönni is, hogy aztán megint legyen mit várni. A mozgásban hiszek. És abban is, hogy szeptemberben, decemberben vagy márciusban ugyanolyan izgalmas hely a Balcsi, még ha a bikinis csajok száma lényegesen csökken is…
 
WLB: Mi a cél a Balcsi Originallal? Elhozni egy életérzést a budapesti bulinegyed trendi világába, vagy levinni a bulinegyedet a Balatonra?
 
H. T.: Amikor kitaláltuk ezt az egészet, annyira beleszerettünk, hogy sok más ötlettel ellentétben nem hagytuk a kocsmaasztalon, nem hagytuk, hogy ne legyen belőle semmi. A pozitív visszajelzések is adták alánk a lovat, szóval, ahogy korábban is említettem, szeretnénk, ha minél többen csatlakoznának a közösségünkhöz, és hogy idővel egy igazi magyar lovebranddé nője ki magát a dolog. A tagságihoz egyedi tervezésű termékeket adunk, de nem csak a fazonokba vittünk bele kreatív megoldásokat, hanem a csomagolásba, körítésbe is, és rengeteg tervünk van a jövőre vonatkozóan. Úgy érezzük, a bulinegyedben is abszolút működik a Balcsi Original, ahogy a víz mellett is - nem kell levinni, szépen keveredik magától ez a két közeg. Jóval közelebb van egymáshoz, mint 100+ kilométer…
 
forrás: welovebalaton.hu 
2015.06.22 10:03
A White Shirt Day (vagy White T-Shirt Day) a General Motorsnál 1936-37-ben lezajlott sztrájknak állít emléket. A sztrájk február 11-én ért véget, és ez a nap lett a munkásöntudat hivatalos napja.
Az a bizonyos sztrájk, sőt, sztrájkhullám a máig létező, UAW (International Union, United Automobile, Aerospace and Agricultural Implement Workers of America) nevű szakszervezet nevéhez kötődik. 1936-ra az autóipari munkások belefáradtak abba, hogy a jelzálog-hitelek törlesztéséért dolgoznak, miközben a gyárakban embertelen munkakörülmények uralkodnak. A szakszervezet is úgy döntött, itt az idő, és november 23-án kezdetét vette a jól szervezett, földrajzilag és szektorálisan is átfogó sztrájkhullám.
 
Elsőként a Bendix indianai gyárában állt le a munka pár napra – a munkások egyszerűen leültek a földre. Majd jött Detroit, ahol egy acélmegmunkáló üzemben szakadt meg nyolc napra a munka, a Chrysler és a Ford üzemei nem kaptak tőlük alkatrészeket. Ezután a Fordnál kezdett elmérgesedni a helyzet, a gyárakba nem engedték be a sztrájkszervezőket és azonnal kirúgták, aki le merészelt ülni.
A munkások nem adták fel, január végére 125 ezer munkás ötven GM-gyárat állított le Amerika-szerte. Bár az UAW által szervezett sztrájkok még sokáig elhúzódtak, más gyártók üzemeire is átterjedtek, a michigeni Flint városában lévő GM-gyár ülősztrájkjának vége, 1937. február 11-e az a nap, amit azóta is ünnepnapként jegyez a nemzetközi munkásmozgalom. Ebben a gyárban egy testvérpár alaptalan kirúgása volt az utolsó csepp a pohárban, emiatt indult el a 44 napig tartó ülősztrájk. Ami csak nevében volt ülősztrájk, valójában elég keveset ültek közben a munkások. Volt, hogy a gyártulajdonosok segítségére érkező rendőrökkel harcoltak locsolócsövekkel és autóalkatrészekkel, volt, hogy a Nemzeti Gárda géppuskái mögé húzódtak a rendőrség fegyverei elől – szerencsére tűzharc nem alakult ki a felek között. A sztrájk szövetségi leverésére is készültek tervek, de Roosevelt elnök végül úgy döntött, nem avatkozik be a szövetségi állam az ügybe. A sztrájk végül megegyezéssel végződött a munkások és a gyárosok között, az autóipari szakszervezet pedig 30 ezerről félmillióra növelte tagjai számát az év végére.
 
Az UAW  ajánlása szerint a Flint-sztrájk lezárásának évfordulóján a melósok menjenek egyszerű fehér ingben vagy pólóban, blúzban dolgozni, és vigyázzanak, hogy ez az ing ne legyen piszkosabb a műszak végére, mint a főnöküké. Az is fontos, hogy ezen a napon a munkások minden biztonsági és munkaügyi szabályt tartsanak és tartassanak be.
 
forrás: 444.hu
2015.06.15 10:01
Április 29-én hivatalosan is piaci forgalomba kerül a Kickstarter jelenlegi legnépszerűbb projectje, a 24 féleképpen hordható felső, ami az izraeli székhelyű tervező, Tamara Salem a fejéből pattant ki még tavaly nyáron. Salem és üzlettársa, Barak Kirschner miután legyártottak néhány prototípust és túl voltak a fáradalmas szabadalmi bejegyeztetésen az Egyesült Államokban, úgy döntöttek, hogy Kickstarteren kalapozzák össze a Morf névre keresztelt márka beindításához szükséges 25.000 dollárt (kb.7 millió forint), aminek húsz százalékát már a feltöltés utáni első 48 órában összedobták nekik a támogatók.
 
„Szinte véletlenül jött az ötlet. Egy barátom születésnapjára szerettem volna varrni egy felsőt és volt egy tétova gondolatom arról, hogy egy többrétegű felsőt csinálok fekete előlappal és fehér hátlappal. De csak mikor már valóban a kezemben tartottam a pólót, akkor jöttem rá, hogy milyen sokféle lehetőség is rejlik ebben. Hiszek benne, hogy a divat mindig a változásról szól és arra buzdít minket, hogy újra feltaláljuk magunkat. A Morf nemcsak egy felső, ez egyfajta hozzáállás" – mondta a huffingtonpost.com riporterének a designer, aki szerényen elegánsnak, praktikusnak és játékosnak nevezte az általa készített ruhadarabot.
 
A poli-pamut keverékanyagból készült kifordítható darab egyik érdekessége, hogy ezt a sok variációt úgy oldotta meg a tervező, hogy semmilyen bonyolult kapcsot, tépőzárat, gombot vagy cipzárt nem használt a készítés során. A márka már tervezi egy sportkollekció valamint egy férfi- és egy gyerekkollekció piacra dobását is, de jelenleg még csak az első ezer darab pólón készülnek túladni,  80 dollár (kb.22.520 forint) per darab áron. Mi nem igazán vagyunk elájulva a farmerrel és szoknyával, illetve lapostalpú cipővel és magassarkúval is könnyen kombinálható darabtól, de döntse el ön, hogy mit gondol az időnként valóban hasznos ötletről. Menőnek találja, hogy akár többször is felveheti ugyanazt anélkül, hogy mások gyanút fognának, vagy inkább cikinek és unalmasnak találja az egyszerű szabású pólót?
 
forrás: divany.hu
2015.06.11 10:36
Az Etsy.com oldalon valamiért jó ötletnek tartották olyan pólók árusítását, amikre Kurt Cobain búcsúlevelét nyomták rá díszítésként. Az ötlet sokakat meglepett, mások pedig egyenesen felháborodtak - sok rajongó a Redditen gyűlt össze, hogy kifejezzék ellenérzéseiket a dologgal kapcsolatban. Egyikük azt írta, hogy ez a dolog nemcsak undorító, hanem a divatipar erkölcsösségét is megkérdőjelezi. Szerinte nagyon gáz, hogy az emberek mire képesek csak azért, hogy növeljék valamicskével a bevételüket. A weboldal illetékesei nem sokkal később intézkedtek az ügyben: már nem lehet tőlük rendelni ilyen pólókat, sőt, az eBay-ről sem, az ott felbukkant példányokat is eltávolították az árukínálatból.
 
Az 1994. április 5-én elhunyt világsztár halála egyébként azóta is megosztja az embereket. Egyesek szerint öngyilkosság volt, mások kételkednek ebben. De persze van, aki így is, úgy is beszerzi magának a pólót, és hordja is. Szíve joga, de nekünk nem szerepel a kívánságlistánkon...
 
forrás: www.offline.hu
2015.06.01 10:06
Egyetlen dologgal felfrissítheted a nyári ruhatárad 2015-ben Így viseld a statement nyakláncot! Hihetetlenül egyszerű módszer.  (Bugya Brigi írása)
 
" Idén nyáron egyszerűbb lesz felfrissítened megjelenésedet, mint gondolnád. Rengeteg egymással párhuzamosan futó trend van, amelyek között kedvedre válogathatsz, kissé újravariálva meglévő ruháidat. Az összkép megújításában pedig egy csodás kiegészítő, a statement nyaklánc lesz segítségedre.
 
Ezek az úgynevezett statement nyakláncok - azaz stílusmeghatározó nyakláncok - bámulatosan feldobják megjelenésedet, legyen akár lezser, akár elegáns az alkalom, ahová éppen készülsz.
 
Ha megtetszettek a képen látható nyakékek, akkor nézz körül a FeminaShop kínálatában, ahol összegyűjtöttük a legszebb darabokat!
 
Statement nyakláncok: az elegáns nő kiegészítője
 
Esküvők, kerti partik, nyári vacsorák és randik - mind olyan alkalmak, amelyeken egy nő szeret elegánsan megjelenni. De mielőtt azon keseregnél, hogy nincs egy új nyári ruhád se, és legalább négy-öt darabra lenne szükséged, hogy idén is csinosnak érezhesd magad a különböző alkalmakon, nézd meg ihletadó fotóinkat! Egy mesésen szép és méretes, köves nyaklánccal máris újjá fog születni bármelyik meglévő ruhácskád.
 
Ezért javasoljuk, inkább nyakláncfronton nézz körül, ha kímélni szeretnéd a pénztárcádat, de a megújult külsőről sem szeretnél lemondani. Még a minimalista trend egyszerű szabásvonalait és színvilágát is azonnal felpezsdíti egy köves nyakék. A FeminaShopban rengeteg, válogatott statement nyakláncot találsz, nézd meg most kínálatunkat!
 
Ha pedig még egy-két új fonási, kontykészítési módszert is kinézel magadnak, teljes nyugalommal vonulhatsz fel a rokonok és barátok esküvőjének násznépe előtt.
 
Statement nyaklánok a laza hétköznapokban
 
A nyár persze nemcsak esküvőkről és nyaralásról szól, ilyenkor is vannak munkahelyi megbeszélések. De hogy a nagy melegben egyszerre öltözhess kényelmesen, lazán, úgy, hogy közben ne úgy nézz ki, mint aki csak a zöldségeshez akart leszaladni, használd hétköznapokon is a bűvös kiegészítőt, a statement nyakláncokat.Egy egyszerű pamutpólót is nőiessé, stílusossá tesz egy csillogó nyaklánc, különösen akkor, ha egy magas sarkú szandállal is emeled megjelenésedet.
 
Ahogy egy teljesen egyszerű és egyszínű pamutruhát is elképesztően átváltoztat szuperdivatos öltözetté egy kövekkel gazdagon kirakott nyaklánc."
 
forrás: Femina.hu
2015.05.26 10:44
Egy igazán profi cikk a D&G kollekciójáról, Szabó Adrienn tollából. Olvassátok!
 
" Azon szerencsések közé sorolhatjuk magunkat, akik idén is betekintést nyertek a D&G páratlan világába. A vidám, fiatalos, friss, üde színek és formák elhoznak nekünk egy kis szeletet egy földi paradicsomból. A virágos minták, a tavaszi pezsdítő színek és a pasztelles lágyabb árnyalatok gyönyörködtetik idén tavasszal a szemünket. De, akkor most valósággal kezdődjön ez a gyönyörködtetés, ne csak beszéljünk róla, íme a kollekció!
 
FÉRFI KOLLEKCIÓ
 
A férfiakkal kezdeném, hogy beindítsam a kis nyíló virágainkat – a hölgyeket – egy tökéletes, páros trendtúrára ebben a tavaszi kertben.
 
Elsőnek vegyük az elegánsabb formát, majd szépen lassan lelazulunk. Alapdarabnak számít a fehér ing, melyen a fekete gombok tökéletes kontrasztot alakítanak ki, ezzel növelve az eleganciát és a finom úrias megjelenést. A rövid ujjú ingeket pedig, v kivágású rövid ujjú kardigánokkal kombinálták. Színvilágát tekintve finom, pasztelles árnyalatok jellemzik ezt a családot. Az orgonalila, a halványkék a legdominánsabb. Az ingeken a kar vonalát több esetben kiemelték csíkozással, valamint a gombsort és a nyakrészt is ilyen módon díszítették. Tovább színesítették a kollekciót pár olyan darabbal melynek gallérja és mandzsettája fehér, így azok egy sokkal fiatalosabb de mégis komoly formát öltöttek. A mellényeket idén sem vetették el, továbbra is a zakó alá befér egy mellény. Aki pedig még az ing-mellény-zakó trióban is fázna, annak egy beige színű ballonkabát segíthet a baján. Persze a gallért tessék felhajtani, és ha szakad az eső, fúj a szél és mindenütt szürke felhők vannak is a D&G napszemüveg is kell a tökéletes megjelenés eléréséhez!
 
Jó, most már térjünk át a hétköznapi darabokra, irány a nyár. Az éjszakai kocsikázások, a séták a szmognevelte fás parkokban és a tengerparti vad focizások a homokban. Egy finom átmenetet képez pár darab az elegáns és az utcai viselet darabjai közt. Az ingeket vékony nyakkendőkkel és bőrdzsekikkel tették sportosabbá. Talán nem fog senki megkövezni, ha rámondom, hogy a smart stílust követik ezek az összeállítások. Ez után jönnek a printes pólók, amelyek legnagyobb meglepetésemre férfiakat mintáznak. A tavalyi páratlan modellek után ez elég érdekesen hat, de nem mondtam, hogy nem jó. De vissza a lényeghez! Az elmúlt 10 évben rendszeresen visszaköszön több luxusmárkánál a póló-ing páros, de nem a megszokott formában – ing alá póló – hanem a pólóra vesznek kerek nyakú inget. Ebben a kollekciós családban főleg a fekete és fehér alapszínekkel találkozhatunk, amit néha feldobnak egy kis olajzölddel. A farmereket koptatásokkal, szaggatásokkal és foltozásokkal vadították meg.
 
Jön egy kis szín, élet, vidámság, üdeség! Almazöld, a már említett orgonalila és a halvénykék játsszák a főszerepet. Legyen az nadrág, vagy ing a lényeg, hogy színes legyen, persze a megszokott fehér és a farmer színek is megmaradtak. A nadrágokat hosszú és capri fazonban kínálják, mind a két esetben az alja fel van hajtva a daraboknak. A visszahajtás színe pedig tovább fokozva a játékot a színekkel, enyhén eltér a nadrág alapszínétől. A legnagyobb kontraszt a kék nadrágnál van, melynek a felhajtása fehér színű. A nyárias feelingen az anyagokon túl a viselési mód dobott; az ingek lightosan kigombolva, a nadrágba betűrve, egy carshoeval vagy egy vászoncipővel tökéletes összeállítást kapunk.
 
Most kicsit beszürkülünk, de nem leszünk sima mezei egerek, még csak véletlen sem, ugyanis a színvilágra utaltam, nem a túlzott egyszerűségre és a konzervativizmusra. A halvány szürkétől kezdve az erős grafitos árnyalatig minden megtalálható, kis világosságot csempészve a képbe a fehérrel. Ilyen dara például a fehér, nagy zsebes nadrág is; ha már a nadrágoknál tartunk, itt is jellemző a visszahajtás, mely ez esetben csíkozott. A vagány, sportosabb darabokat zipzározások díszítik. A koszos-szürke árnyalatú darabokat ajánlom azoknak a férfiaknak, akik még egy túra során is jól akarnak kinézi, de véletlen se tudnak vigyázni a ruhájukra.
 
Ha már a túránál és a terepnél járok, itt hoznám fel a nagyvárosi D&G katonákat. A nagydumások kollekciója, hogy éppen az erdőben kommandóztál, vagy a sivatagon át jöttél egy kis kerülővel és késtél a randiról, én rád bízom, egy biztos minden darabról árad a kemény bevetésről érkezett férfi hatása. Ahogy a Destiny’s Child három dívája, úgy minden nő keresi a saját katonáját, a tavaszi kollekcióban mászkáló férfiakban pedig meg is találhatja akár. A batikolt hatású és nap-fakította darabok zöldes, khakis, barnás színvilága teljesen ebbe a világba illik bele. A kötött darabokat sem tervezték basicre, belevittek pár csavart formát, ezekre a darabokra főleg a v nyakmegoldás jellemző.
 
A levélmintás ingek nálam minden nyáron nyernek. A dresscode egy kellemes belvárosi sétához: egy levél vagy virágmintás laza ing – persze csak és kizárólag D&G – egy fehér vászonnadrág, egy cipő vagy papucs, napszemüveg. A recept adott a sikerhez, már csak rajtatok múlik. A virág és levélminták mellett megjelenik a férfi kollekcióban a csíkozás, melyet inkább díszítésként alkalmaznak, de nagyon feldobja a nadrágokat, ingeket.
 
A sport kollekció pólóin a print fő témája a vadállatok. A fehér tigris és a zebra így került a középpontba. A grafikai munkáról nekem leginkább a hatalmas falra függeszthető kínai legyezők jutnak eszembe, ahogy az állatok körül az alapot megfűszerezték pár élénk színnel. Némelyik darab olyan hatást kelt, mintha rosszul teregettük volna ki és a nap megszívta volna, de még így is tökéletesek. Ami elsőre szemet szúrt a képen, az a kilógó zokni volt minden esetben, de ha ez a divat, akkor félre a bokazoknival, mindenki mutassa meg a hófehér sportzokniját, főleg, ha D&G. A nacikat buggyosították pár húzással, gumírozással, nehogy már egyszerű alap darabokban sportoljanak a márka kedvelői. A kapucnit idén is támogatták minden mennyiségben, csak úgy mint a finomabb, elegáns anyagokat. A fényes fekete és szürke anyagok így kerültek képbe.
 
Most, hogy kiöltözködtük magunkat és így a végére a sport is meg volt, pihenhettek őszig, amikor is jövök a friss kollekcióval!"
 
forrás: www.trendmagazin.hu
2015.05.18 11:14

Egy kultikussá vált használt-piacról szóló cikket találtam.  A tapolcai piac, mai napig működik, és vonz sok-sok embert, az ország minden tájáról. Köszönet a cikkért a www.ilovebalaton.hu-nak, és Krisztának!

" Sokkot kapsz, aztán rákattansz – tapolcai használtcikk-piac

Ez nem a szó szoros értelemben vett látványosság, de hozzátartozik a Balaton-felvidék kevésbé ismert arcához. Készülj fel, mert ez kultúrsokk a javából.

Először is legyen rajtad kényelmes cipő, mert sokat fogsz állni és hajolgatni – itt ugyanis az áru nagy része a földre terített ponyvákon hever, és neked kell megtalálni a kincseket. Próbafülke és tükör nincs, ezért nem árt, ha tudod, milyen méretet hordasz a street fashion márkáknál. És végül: alkudj! Tapasztalataink szerint az esetek legnagyobb részében lehet tárgyalni az árról.

Ha felkészültél, legyél ott legkésőbb 8-kor, mert a legjobb dolgokat hamar elkapkodják a gyakorlott turizók, 11-kor pedig már elkezdenek pakolni az árusok. (Ilyenkor lehet amúgy a legjobb üzleteket kötni).

Most hirtelen nem tudunk olyat mondani, amit ezen a piacon nem találsz meg. A régiségek, könyvek, műszaki cikkek, bútorok, biciklik, dísztárgyak, játékok mellett van wc csésze, edénykészlet, beépíthető ablak, és még használt szexuális segédeszközöket is láttunk nem túl diszkréten tárolva, egy nyitott tetejű kartondobozban.

A kínálat több mint felét a ruhák és a cipők teszik ki. Itt tényleg mindent megkapsz, legyél divatőrült, hippi, hipszter vagy vintage-rajongó: bőrnadrágra, férfi hálóingre vagy indiai tunikára utazni egyaránt esélyes vállalkozás. Bevásárolhatsz a jövő évi farsangra és a csúnyapulcsi-napra, de ha veszed a fáradságot, és feltúrod a kupacokat, találhatsz luxusmárkákat, technikai túraruházatot és elegáns, minőségi cuccokat is. A szezonalitás itt nem tényező, nyár közepén is van bunda, sídzseki és hótaposó.

Az árak 200 forinttól indulnak (pólók, ingek), nadrágot kb. 500-1000 forintért, cipőt minőségtől és márkától függően 1000-2500 forintért vihetsz haza. Ha rákattansz valamire, először is meg kell keresned meg az árust. Próbálj meg pókerarccal alkudni, sőt, ha drámai akarsz lenni, még azt is eljátszhatod, hogy igazából nem is kell. Ilyenkor elképzelhető, hogy az árus végül enged az árból. Vagy nem.

Mi a piac 25%-ának végigtúrása után ezeket szereztük (egy alkalommal lehetetlen az egészet alaposan végignézni):

Velúr cipő – 500 Ft

póló (Converse) – 300 Ft

trikó (C&A). 200 Ft

Fekete tunika – 200 Ft

sportszandál (Teva): 1500 Ft

A helyiek közül sokan innen szerzik be a ruhatáruk és a lakberendezési tárgyaik jelentős részét, a bolti árak tizedéért. Ez szerintük egyáltalán nem ciki és nem anyagi helyzet függvénye, a kincsvadászat pl. kitűnő anya-lánya program. Sokszor nem is vesznek semmit, csak kijönnek körülnézni meg jókat röhögni a felhozatalon. Egy 15 éves ruhadarab például gyakran jobb minőségű, mint a plázákban és a kínai üzletekben kapható tömegcikkeké.

Infrastruktúra – parkoló, wc és büfé – van, de a piacnak csak egy része fedett, ezért legyen nálad szalmakalap.

És ha ez még mindig nem volt elég, nézd meg a közelben található kisebb piacot is. Ehhez át kell sétálnod egy patak felett. Ha itt visszaindulsz a város irányába, a mesés Malom-tóhoz érkezel.

Használtcikk-piac

Tapolca

Nyitva: kedd, csütörtök és péntek, kb. 7-12h.

Eső esetén zárva!"

<< 1 | 2 | 3 | 4 >>

Blog

2016.08.30 14:21
  Keress egy régi pamutpólót, és gyárts belőle divatos felsőt percek alatt, varrás nélkül!   Egy bő, ejtett vállú felsőt sportosan, vagy akár elegánsan is hordhatsz. Ez a fazon visszafogottan szexi, és minden alkaton jól áll.     Nézd meg, hogyan készíthetsz egy...
2016.08.17 11:29
„Felejtsétek el az öltönyt, a nyakkendőt, nyugodtan viseljetek trikót és farmert!” Ezt tartalmazza a JP Morgan bank minapi e-mail-üzenete, amelyet a vezérkar az alkalmazottaknak küldött. Csupán a kliensekkel találkozó munkatársaknak kötelező a hagyományos öltözködés, de nekik is csak akkor, amikor...
2016.06.28 14:19
Szurkolói összecsapások voltak Nizzában is     Az északír és a lengyel szurkolók összecsaptak egymással a franciaországi labdarúgó Európa-bajnokság második játéknapján, szombaton Nizzában.   Az AP amerikai hírügynökség beszámolója szerint...
2016.05.03 14:20
Környak vagy V-nyak?   Alapvetően kétféle nyak létezik, és a megmondók szerint fontos, melyiket választod. A hagyományos nyakú darabok a vékonyabb férfiaknak állnak jobban, mert a nyak vonalát szélesítik, és valamelyest formásabbnak érzékeltetik a vállakat. A hosszú nyakú és nyújtottabb...
2016.03.21 10:28
Nem csak a klubja, de az európai fociszövetség is megbüntette azt az orosz focistát, aki Vlagyimir Putyint ábrázoló mezben játszott az oroszokkal fagyos viszonyban lévő Törökországban.   Az Európai Labdarúgó Szövetség (UEFA) ötezer eurós (1,5 millió forintos) pénzbüntetéssel sújtotta a...
2015.12.18 09:54
Sárvár – Értékes műszaki kütyük helyett jószerivel csak vízzel teli palackokat, olykor egy-egy pólót kaptak azok a vevők, akiket egy sárvári férfi ültetett fel. A csalótól az interneten lehetett mobiltelefont, tabletet rendelni, ám a netezők pénzükért cserébe semmit sem láttak. A trükkös férfi...
2015.12.07 09:31
Az Aranycsapat legendája szerencsét hozott a kispesti focicsapat olasz edzőjének. A tréner a meccsen zakóban feszít, a sajtótájékoztatóra a kabalaruhát veszi fel     Az Aranycsapat legendája szerencsét hozott a kispesti focicsapat olasz edzőjének   Budapest — Bejött Marco...
2015.11.02 10:20
A sima, fehér póló az a ruhadarab, amit viseltünk már az irodában, egy megbeszélésen, a hétvégi buliban és aludtunk is benne. A fehér póló a divat üres lapja, bárhogyan kombinálhatjuk, és bármilyen kiegészítővel feldobhatjuk. A Life.hu most megmutatja, mi mindent tehetsz...
2015.10.26 13:33
Pierrot vonzódik a keleti kultúrához és ez az öltözködésében is meglátszik.   Saját pólótervezővel büszkélkedhet Pierrot – értesült a Bors. A Dal zsűrijének legkritikusabb ítésze nem bízza a véletlenre megjelenését, ezért egy hazai festőművész, Gyulai Attila munkáit viseli ruháin. A...
2015.10.13 11:05
Amikor a Nike kitalálta, hogy kiad egy olyan pólószériát, amelyen a "Won't Be Caught" (Nem Kaptok El) felirat van, (feltehetően) nem gondoltak arra, hogy nem egy, hanem rövid időn belül két bűnöző is úgy dönt majd, hogy pamut-iróniába öltözve megy majd másokat meglopni - a szöveg eredetileg a...
1 | 2 | 3 | 4 >>

Elérhetőség

Pólóközpont Alfa Kőérberki Office, 1112 Budapest, Repülőtéri út 2. IV. em. +36-20-388-7010 info@polokozpont.hu