Már megint valami bicskanyitogatóval rukkoltak elő a Jenner nővérek, akiket jól láthatóan egyáltalán nem zavar, ha enyveskezűnek vagy egyszerűen csak idiótának titulálnak a celebvilágban. A lányok Kendall + Kyle néven futó márkája dobta piacra azt a “vintage póló” kollekciót, amire olyan halott és élő hip-hop illetve rock ikonok fotóit nyomták rá, mint Notorious BIG, Tupac Shakur, a The Doors vagy Ozzy Osbourne.

 

 

 

Ez a húzás pedig több szempontból nevetséges, kezdve azzal, hogy a Kardashian-Jenner klán miatt lett ciki alteros pólóban járni, bár ebben az esetben nemcsak a zenészek híressé vált fotóit nyomták a 125 dollárra, kb.33 ezer forintra beárazott pólókra, hanem a saját Insta-képeiket is, amivel végképp nem értjük, hogy mi lehetett a céljuk. 

 

 

 

Biggie Smalls (Notorious BIG álneve) anyja, Voletta Wallace pedig egyenesen tiszteletlennek, undorítónak és kizsákmányolónak nevezte az esetet Instagram oldalán. De Ozzy Osbourne felesége, sem ment el szó nélkül a kollekció mellett: “Csajok, még nincs jogotok zenei ikonok arcát felhasználni. Maradjatok annál amihez értetek...a szájfényeknél” - tanácsolta Sharon Osbourne. A kommentelők se kegyelmeztek a lányoknak, többen nem értették, hogy mi vintage van az ikonikus képek lenyúlásában, míg mások abszurdnak és sértőnek találták, hogy a lányok a fekete kultúrából akarnak hasznot húzni.

 

A nővérek a nyomás hatására a közösségi oldalukon kiadtak egy nyilatkozatot, amiben elismerték, hogy a pólókoncepció nem volt jól átgondolt és a tanultak a hibákból. Június 29-én már le is vették a webshopból a pólókat. “Nincs olyan, hogy rossz reklám és sajnos ez az eset tökéletes példa erre... Gondolj csak bele, hogy más vállalkozásoknak mennyit kellene fizetniük egy ilyen jellegű média és PR megjelenésért” - mondta a CCN riporterrének a celebmárka-stratégiákra specializálódott Phil Pallen, aki szerint csak átmeneti károsodást okozhat az új baklövés a Jenner márka életében.

 

 

 

A szakértő arra is kitér, hogy míg a Kardashian-Jenner banda legtöbb tagja agyatlan pletykáknak köszönheti vagyonát, addig a 21 éves Kendall Jenner legalább próbálkozik és nevet szerzett magának a divatiparban az elmúlt években. Sőt, nagy eséllyel kitörhet és függetlenedhet is a Kardashian-Jenner csapattól, mivel a saját neve is önálló brand lett az elmúlt években.

 

2016-ban például 10 millió dollárt kifutózott és kampányolt össze, amivel a világ harmadik legjobban kereső modellje lett a Forbes szerint. Bár Chris Gay, a President of The Society Management elnöke szerint a luxusmárkáknak sem kellett kétszer elmagyarázni, hogy miért járnak jól a több millió követővel bíró Kendall Jenner leszerződtetésével. Kendall és Kylie Jennernek összesen 44,6 millió Twitter követője és 177,7 millió (!!!) Instagram követője van, ami miatt félelmetes “hatalom” van a kezükben, gyakorlatilag bármit el lehet velük adni, de még választást is nyerhetnének ha akarnának. De talán ennél is kegyetlenebb, hogy az úgynevezett szelfigeneráció szemében Kendall Jenner egy olyan példakép, mint azok az arcok, akiket az általa “tervezett” pólókon utasított saját maga mögé.

 

forrás: www.divany.hu

 

A Csodanő férje az arcunkba dörgöli, hogy milyen jó neki

A büszke férfi ennél királyabb pólót nem is választhatott volna magának.

Az idén eddig jobbára feledhető szuperprodukciókkal állt elő Hollywood, kellemes meglepetés volt viszont a Wonder Woman, amely lelkes kritikák tömkelegét kapta, és a nézők is szeretik, ezt bizonyítja, hogy a szokásosnál sokkal kisebb mértékben esik vissza a film nézettsége az amerikai mozikban.


A csodanőt megformáló Gal Gadotból végérvényesen sztárt és példaképet csinált a szuperhősfilm. A férje, Yaron Versano is nagyon büszke a színésznőre, és ezt egy frappáns pólóval hozta a világ tudomására. Az Instagramjára posztolt fényképen egy fekete pólóban feszít a felesége mellett, amelyen két ábra látható. A női vécékből ismert rajz alatt az áll, hogy „a te feleséged”, míg Wonder Woman sziluettje alá az van írva, hogy „az én feleségem”.


A pár kilenc évvel ezelőtt házasodott össze, két közös gyermekük van (mindkettő lány), az ötéves Alma, illetve Maya, aki az idén márciusban született.


Ha még létezik olyan ember, akit a film nem győzött meg arról, hogy Gadot egy csodanő, az nézze meg a színésznő legutóbbi Instagram-bejegyzését. Apák napján tizenkét sütivel köszöntötte Versanót, amelyekre az volt angolul írva, hogy „a legjobb apának!”

És ha még ez sem lenne elég, menjen vissza néhány képet Gadot Instagramján. A kétgyermekes anyuka álmatlan éjszakájáról, majd korai ébredéséről ír a bejegyzésben. Neki a kávé segített, míg az idősebbik lányát egy mesefilmmel foglalta le. „Mindig le tud nyűgözni, hogy a legegyszerűbb dolgok tesznek minket a legboldogabbá” – olvasható a reggel készített fotó mellett.


Wonder Woman nem csak a saját gyerekeire van nagy hatással. Patty Jenkins rendező posztolt egy összefoglalót arról a Twitteren, hogy egy hét leforgása alatt, mekkora felfordulást keltett a csodanő egy óvodában.

„Amikor felnövök, én is sok száz nyelvet akarok beszélni, mint Diana” – mondta az egyik kislány, egy másik pedig még a Jégvarázs-nál is jobbnak találta a Wonder Woman-t. A film megnézése után azt játszották a lányok az óvodában, hogy amazonok, és még egy Vasember-rajongó kisfiút is meggyőzött a Wonder Woman. Azt mondta, hogy csodanős ebéddobozt akar magának.

Nagy mellek nélkül is mindenben szupererős

Amikor Gal Gadot-t kiválasztották Wonder Woman szerepére, a rajongók felháborodtak, mondván, a színésznőnek kicsi a melle, egyáltalán nem olyan alakja van, mint a szuperhősnek. Azóta eltelt három év, bemutatták a Batman Superman ellen: Az igazság hajnalát, és hiába nem szerepel a címben, az uralkodó vélemény szerint a Csodanő elhomályosítja a két másik szuperhőst. Ki ez a vékony, de annál keményebb nő?

forrás: www.origo.huA Csodanő férje az arcunkba dörgöli, hogy milyen jó neki
 
A büszke férfi ennél királyabb pólót nem is választhatott volna magának.
 
Az idén eddig jobbára feledhető szuperprodukciókkal állt elő Hollywood, kellemes meglepetés volt viszont a Wonder Woman, amely lelkes kritikák tömkelegét kapta, és a nézők is szeretik, ezt bizonyítja, hogy a szokásosnál sokkal kisebb mértékben esik vissza a film nézettsége az amerikai mozikban.
 
 
A csodanőt megformáló Gal Gadotból végérvényesen sztárt és példaképet csinált a szuperhősfilm. A férje, Yaron Versano is nagyon büszke a színésznőre, és ezt egy frappáns pólóval hozta a világ tudomására. Az Instagramjára posztolt fényképen egy fekete pólóban feszít a felesége mellett, amelyen két ábra látható. A női vécékből ismert rajz alatt az áll, hogy „a te feleséged”, míg Wonder Woman sziluettje alá az van írva, hogy „az én feleségem”.
 
 
A pár kilenc évvel ezelőtt házasodott össze, két közös gyermekük van (mindkettő lány), az ötéves Alma, illetve Maya, aki az idén márciusban született.
 
 
Ha még létezik olyan ember, akit a film nem győzött meg arról, hogy Gadot egy csodanő, az nézze meg a színésznő legutóbbi Instagram-bejegyzését. Apák napján tizenkét sütivel köszöntötte Versanót, amelyekre az volt angolul írva, hogy „a legjobb apának!”
 
És ha még ez sem lenne elég, menjen vissza néhány képet Gadot Instagramján. A kétgyermekes anyuka álmatlan éjszakájáról, majd korai ébredéséről ír a bejegyzésben. Neki a kávé segített, míg az idősebbik lányát egy mesefilmmel foglalta le. „Mindig le tud nyűgözni, hogy a legegyszerűbb dolgok tesznek minket a legboldogabbá” – olvasható a reggel készített fotó mellett.
 
 
Wonder Woman nem csak a saját gyerekeire van nagy hatással. Patty Jenkins rendező posztolt egy összefoglalót arról a Twitteren, hogy egy hét leforgása alatt, mekkora felfordulást keltett a csodanő egy óvodában.
 
„Amikor felnövök, én is sok száz nyelvet akarok beszélni, mint Diana” – mondta az egyik kislány, egy másik pedig még a Jégvarázs-nál is jobbnak találta a Wonder Woman-t. A film megnézése után azt játszották a lányok az óvodában, hogy amazonok, és még egy Vasember-rajongó kisfiút is meggyőzött a Wonder Woman. Azt mondta, hogy csodanős ebéddobozt akar magának.
 
Nagy mellek nélkül is mindenben szupererős
 
Amikor Gal Gadot-t kiválasztották Wonder Woman szerepére, a rajongók felháborodtak, mondván, a színésznőnek kicsi a melle, egyáltalán nem olyan alakja van, mint a szuperhősnek. Azóta eltelt három év, bemutatták a Batman Superman ellen: Az igazság hajnalát, és hiába nem szerepel a címben, az uralkodó vélemény szerint a Csodanő elhomályosítja a két másik szuperhőst. Ki ez a vékony, de annál keményebb nő?
 

forrás: www.origo.hu

Ide velük, de azonnal! - Álomtáskák, magyar tervezőktől (1.rész)
 
Ha kiválaszthatnád álmaid táskáját, mi lenne az? Egy klasszikus kis Chanel? Egy stílusos Hermés? Egy trendi Furla? Idén tavasszal ne csak világmárkákban gondolkodj, hiszen itthon is készülnek csodás darabok. Meg is kérdeztünk néhány hazai tervezőt, mivel készülnek idén tavasszal, és megmutatjuk kedvenc táskáinkat is.
 
KOMOD - Praktikum és játékosság
 
A Komod-lányok rajonganak az extrém anyagokért, de szem előtt tartják a praktikumot is - táskáik tökéletesek a mai modern nőknek, akik nem félnek az újdonságoktól.
 
 
Forrás: KOMOD
 
Mi volt a fő irányvonal a tavaszi darabok elkészítésekor?
 
A FlashHERO kollekció táskáira a kényelem, a praktikum és a játékosság a legjellemzőbb. Egyszerűbb formákat párosítottunk extrém anyagokkal és felületekkel, színek tekintetében a szürkék különböző árnyalatai dominálnak, némi ezüst bőrrel és fényvisszaverős mintával, ami a fényviszonyok változásának megfelelően változtatja meg a táskák hangulatát.
 
 
Ti mire esküsztök, ha szóba kerül a táskavásárlás?
 
Számunkra a praktikum elengedhetetlen egy táska megtervezése során. Fontosnak tartjuk, hogy az eredetisége mellett a tárgy, amit készítünk, használható legyen, és így teljes mértékben beépülhessen az emberek mindennapi ruhatárába. Ám szeretünk extrém felületekkel és részletekkel dolgozni, ami kiemeli táskáinkat a szürke mindennapokból. A mostani kollekcióból nagy kedvencünk az ezüst bőrfedeles hátizsák, ami a fényvisszaverős mintával párosítva egész nap ragyog az ember hátán. A másik pedig az övtáska, ami reméljük, mások szívébe is belopja magát.
 
Mennyire vevők a magyar nők a hazai tervezésű darabokra?
 
Tapasztalatunk szerint a mi táskáinkat nagyon szeretik itthon és külföldön is. Nagyon büszkék vagyunk rá, amikor meglátunk a tömegben egy KOMOD táskát, és ez szerencsére egyre gyakoribb. Úgy gondoljuk, egyre nő azon nők száma, akik igenis igényt tartanak az egyedi, magyar designer termékekre.
 
 
Mi szerintetek a legcikibb táskabaki?
 
Sajnos elég sok van, de amit ízléstől függetlenül sosem értettünk, azok az olcsó utánzatok. Bár legalább néha jön velünk szembe egy-egy egészen mókás példány is, de mindig kiderül, hogy ezen csak mi nevetünk, ám a viselője egészen komolyan veszi. Szomorú.
 
THE BÉTA VERSION - Harmónia és minőség
 
Letisztult, mégis nagyon egyedi, abszolút minden alkalomra bevethető, ez pedig a színeknek is köszönhető - a Béta táska rövid idő alatt hatalmas népszerűségre tett szert.
 
 
Forrás: TheBétaVersion team
 
Mire helyezitek a hangsúlyt idén tavasszal?
 
 
Növényi cserzésű bőrrel dolgoztunk, ezt az anyagot nagyon szeretjük. Most is - ahogy az eddigi kollekcióinknál is - fontos volt a forma, a minta és az anyagok harmóniája. Idén először hátizsákokat is terveztünk, aminél szempont volt az is, hogy ez az új fazon egyszerre legyen praktikus, de a hátizsák műfaján belül elegáns is.
 
A legújabb darabjaink fő inspirációs forrása Katharina Roters Hungarian Cubes című fotósorozata volt. Ő egy Magyarországon élő képzőművész, aki a Kádár-kor kockaházait fotózta, méghozzá olyan házakat, amelyeket a lakók úgy tettek egyedivé, hogy különböző mintákat festettek a homlokzatra. Izgalmasnak találtuk, ahogy a környezet díszítésének természetes igénye az adott kontextusban - ebben az esetben a szocializmus időszakában - szinte lázadásnak hat. Emellett a házak mai szemmel nézve szuperül néznek ki: élénk színeik, nagy léptékű geometrikus mintáik köszönnek vissza a táskákon.
 
Van abszolút kedvenc darabotok az új kollekcióból?
 
Az Ezra hátizsákba szerelmesek vagyunk. A növényi cserzésű bőr és a világos pasztell kombinációja igazán vidám, tavaszias, a forma pedig letisztult és kecses.
 
Sok világsztár választ magyar tervezők ruhái közül. Ti melyik hírességen tudnátok elképzelni a táskáitokat? 
 
Annak nagyon örülnénk, ha egyszer Michelle Williamst látnánk meg, ahogy Budapest utcáin sétál - mert mondjuk épp itt forgat - az új kollekció Frida táskájával a vállán...
 
YKRA - Hátizsákban nagy
 
Lakatos Balázs hátizsákjai láttán egészen új értelmet nyer ennek az idén ismét hatalmas népszerűségnek örvendő kiegészítőnek a fogalma.
 
Többnyire elég színes nálad a paletta, idén tavasszal mi a irányvonal? 
 
Tavaszra a klasszikus katonai terepmintát bolondítottuk meg Pál Tamás grafikusművész segítségével. Tamás korábban már készített számunkra grafikákat pólókhoz, a saját jellegzetes színátfedős minimalista stiíusában, ami tökéletesen passzol az YKRA-hoz. Az a grafika inspirálta a tavaszi mintát, amelynek a munkacíme Úttörők LSD-n volt. Elképzeltem egy világot, ahol találkozik a mi kelet-európai szocialista gyerekkorunk a '70-es évek hippilázadásával, és ez ihlette a kollekciót. 
 
Van kedvenc darabod a kollekcióból?
 
Most Tomi zöld CAMO mintája a kedvencem, ami nagyon jól mutat a tolltartónkon is, én is ilyet használok. A saját táskám viszont egy klasszikus YKRA, egy háromszínű MATRA Mini, ami kék, piros és sárga. Már jó régóta hordom, és nagyon hozzám nőtt.
 
Egyre trendibb a hátizsák, már irodába is. Szerinted miért lett ismét nagyon népszerű?
 
Én mindig is nagy hátizsákos voltam, ez az egyik legpraktikusabb hordozóeszköz. A kezeid szabadok, tehát a buszon fogódzkodni is tudsz, meg a mobilodat nyomogatni. Szerintem abszolút praktikussági okokból jött vissza a hátizsák, hisz a laptopok kisebbek lettek, és már kényelmesebb egy hátizsákba belecsúsztatni, mint kézitáskában vagy oldaltáskában hordani, ami kényelmetlen az aszimmetrikus súlyeloszlás miatt, és sok biciklis futárnak okoz hát- és nyakfájdalmakat. Felnőtt egy generáció, amely gyerekkorában már hordott divatos hátizsákokat, és rájött, hogy ami a suliban kényelmes volt, az az irodában is tökéletes lesz.
 
Több tehetséges művésszel, többek között Tomcsányi Dórival is működtetek együtt. Van még olyan, akivel nagyon szívesen dolgoznál együtt? 
 
Számunkra elengedhetetlen, hogy újra és újra meg tudjunk újulni, és nemzetközi szinten friss és aktuális legyen, amit csinálunk. Ezért jó olyan művészekkel és alkotókkal együttműködni, akikre mi is felnézünk. Megtiszteltetés volt a dán Henrik Vibskovval való együttműködésünk, ami annyira jól sikerült, hogy idén újra összeálltunk, és most egy nagyobb táskát készítettünk, kizárólag Henrik számára. Ez nagyon sok olyan kis exkluzív boltba juttatja el a márkánkat világszerte, akik nem feltétlenül találkoznának velünk máshol. Így viszont van, hogy utána már egyenesen tőlünk rendelnek, a sima kollekciónkból.
 
Dórival imádok dolgozni! Ő a kedvenc hazai divattervezőm, és régóta barátok vagyunk. Azt gondolom, hogy a legjobb táskáink a vele való együttműködésből születtek, és ezt a nyerő szériát mindketten folytatni szeretnénk. Nagyon sok tervező és művész van, akivel szívesen együttműködnénk, mint például Barabás Zsófi vagy a most induló magyar VYF márka, de egy szezonban csak egy vagy két együttműködés fér bele, és jövő nyárig már kész vannak a kollekciók. Annyit elárulhatok, hogy a következő nagy együttműködésünk az ausztrál LF Markeyval készül, és alig várjuk a jövő nyarat, hogy bemutathassuk!
 
 
forrás: www.life.hu
Ide velük, de azonnal! - Álomtáskák, magyar tervezőktől (1.rész)
 
Ha kiválaszthatnád álmaid táskáját, mi lenne az? Egy klasszikus kis Chanel? Egy stílusos Hermés? Egy trendi Furla? Idén tavasszal ne csak világmárkákban gondolkodj, hiszen itthon is készülnek csodás darabok. Meg is kérdeztünk néhány hazai tervezőt, mivel készülnek idén tavasszal, és megmutatjuk kedvenc táskáinkat is.
 
KOMOD - Praktikum és játékosság
 
A Komod-lányok rajonganak az extrém anyagokért, de szem előtt tartják a praktikumot is - táskáik tökéletesek a mai modern nőknek, akik nem félnek az újdonságoktól.
 
 
Forrás: KOMOD
 
Mi volt a fő irányvonal a tavaszi darabok elkészítésekor?
 
A FlashHERO kollekció táskáira a kényelem, a praktikum és a játékosság a legjellemzőbb. Egyszerűbb formákat párosítottunk extrém anyagokkal és felületekkel, színek tekintetében a szürkék különböző árnyalatai dominálnak, némi ezüst bőrrel és fényvisszaverős mintával, ami a fényviszonyok változásának megfelelően változtatja meg a táskák hangulatát.
 
 
Ti mire esküsztök, ha szóba kerül a táskavásárlás?
 
Számunkra a praktikum elengedhetetlen egy táska megtervezése során. Fontosnak tartjuk, hogy az eredetisége mellett a tárgy, amit készítünk, használható legyen, és így teljes mértékben beépülhessen az emberek mindennapi ruhatárába. Ám szeretünk extrém felületekkel és részletekkel dolgozni, ami kiemeli táskáinkat a szürke mindennapokból. A mostani kollekcióból nagy kedvencünk az ezüst bőrfedeles hátizsák, ami a fényvisszaverős mintával párosítva egész nap ragyog az ember hátán. A másik pedig az övtáska, ami reméljük, mások szívébe is belopja magát.
 
Mennyire vevők a magyar nők a hazai tervezésű darabokra?
 
Tapasztalatunk szerint a mi táskáinkat nagyon szeretik itthon és külföldön is. Nagyon büszkék vagyunk rá, amikor meglátunk a tömegben egy KOMOD táskát, és ez szerencsére egyre gyakoribb. Úgy gondoljuk, egyre nő azon nők száma, akik igenis igényt tartanak az egyedi, magyar designer termékekre.
 
 
Mi szerintetek a legcikibb táskabaki?
 
Sajnos elég sok van, de amit ízléstől függetlenül sosem értettünk, azok az olcsó utánzatok. Bár legalább néha jön velünk szembe egy-egy egészen mókás példány is, de mindig kiderül, hogy ezen csak mi nevetünk, ám a viselője egészen komolyan veszi. Szomorú.
 
THE BÉTA VERSION - Harmónia és minőség
 
Letisztult, mégis nagyon egyedi, abszolút minden alkalomra bevethető, ez pedig a színeknek is köszönhető - a Béta táska rövid idő alatt hatalmas népszerűségre tett szert.
 
 
Forrás: TheBétaVersion team
 
Mire helyezitek a hangsúlyt idén tavasszal?
 
 
Növényi cserzésű bőrrel dolgoztunk, ezt az anyagot nagyon szeretjük. Most is - ahogy az eddigi kollekcióinknál is - fontos volt a forma, a minta és az anyagok harmóniája. Idén először hátizsákokat is terveztünk, aminél szempont volt az is, hogy ez az új fazon egyszerre legyen praktikus, de a hátizsák műfaján belül elegáns is.
 
A legújabb darabjaink fő inspirációs forrása Katharina Roters Hungarian Cubes című fotósorozata volt. Ő egy Magyarországon élő képzőművész, aki a Kádár-kor kockaházait fotózta, méghozzá olyan házakat, amelyeket a lakók úgy tettek egyedivé, hogy különböző mintákat festettek a homlokzatra. Izgalmasnak találtuk, ahogy a környezet díszítésének természetes igénye az adott kontextusban - ebben az esetben a szocializmus időszakában - szinte lázadásnak hat. Emellett a házak mai szemmel nézve szuperül néznek ki: élénk színeik, nagy léptékű geometrikus mintáik köszönnek vissza a táskákon.
 
Van abszolút kedvenc darabotok az új kollekcióból?
 
Az Ezra hátizsákba szerelmesek vagyunk. A növényi cserzésű bőr és a világos pasztell kombinációja igazán vidám, tavaszias, a forma pedig letisztult és kecses.
 
Sok világsztár választ magyar tervezők ruhái közül. Ti melyik hírességen tudnátok elképzelni a táskáitokat? 
 
Annak nagyon örülnénk, ha egyszer Michelle Williamst látnánk meg, ahogy Budapest utcáin sétál - mert mondjuk épp itt forgat - az új kollekció Frida táskájával a vállán...
 
YKRA - Hátizsákban nagy
 
Lakatos Balázs hátizsákjai láttán egészen új értelmet nyer ennek az idén ismét hatalmas népszerűségnek örvendő kiegészítőnek a fogalma.
 
Többnyire elég színes nálad a paletta, idén tavasszal mi a irányvonal? 
 
Tavaszra a klasszikus katonai terepmintát bolondítottuk meg Pál Tamás grafikusművész segítségével. Tamás korábban már készített számunkra grafikákat pólókhoz, a saját jellegzetes színátfedős minimalista stiíusában, ami tökéletesen passzol az YKRA-hoz. Az a grafika inspirálta a tavaszi mintát, amelynek a munkacíme Úttörők LSD-n volt. Elképzeltem egy világot, ahol találkozik a mi kelet-európai szocialista gyerekkorunk a '70-es évek hippilázadásával, és ez ihlette a kollekciót. 
 
Van kedvenc darabod a kollekcióból?
 
Most Tomi zöld CAMO mintája a kedvencem, ami nagyon jól mutat a tolltartónkon is, én is ilyet használok. A saját táskám viszont egy klasszikus YKRA, egy háromszínű MATRA Mini, ami kék, piros és sárga. Már jó régóta hordom, és nagyon hozzám nőtt.
 
Egyre trendibb a hátizsák, már irodába is. Szerinted miért lett ismét nagyon népszerű?
 
Én mindig is nagy hátizsákos voltam, ez az egyik legpraktikusabb hordozóeszköz. A kezeid szabadok, tehát a buszon fogódzkodni is tudsz, meg a mobilodat nyomogatni. Szerintem abszolút praktikussági okokból jött vissza a hátizsák, hisz a laptopok kisebbek lettek, és már kényelmesebb egy hátizsákba belecsúsztatni, mint kézitáskában vagy oldaltáskában hordani, ami kényelmetlen az aszimmetrikus súlyeloszlás miatt, és sok biciklis futárnak okoz hát- és nyakfájdalmakat. Felnőtt egy generáció, amely gyerekkorában már hordott divatos hátizsákokat, és rájött, hogy ami a suliban kényelmes volt, az az irodában is tökéletes lesz.
 
Több tehetséges művésszel, többek között Tomcsányi Dórival is működtetek együtt. Van még olyan, akivel nagyon szívesen dolgoznál együtt? 
 
Számunkra elengedhetetlen, hogy újra és újra meg tudjunk újulni, és nemzetközi szinten friss és aktuális legyen, amit csinálunk. Ezért jó olyan művészekkel és alkotókkal együttműködni, akikre mi is felnézünk. Megtiszteltetés volt a dán Henrik Vibskovval való együttműködésünk, ami annyira jól sikerült, hogy idén újra összeálltunk, és most egy nagyobb táskát készítettünk, kizárólag Henrik számára. Ez nagyon sok olyan kis exkluzív boltba juttatja el a márkánkat világszerte, akik nem feltétlenül találkoznának velünk máshol. Így viszont van, hogy utána már egyenesen tőlünk rendelnek, a sima kollekciónkból.
 
Dórival imádok dolgozni! Ő a kedvenc hazai divattervezőm, és régóta barátok vagyunk. Azt gondolom, hogy a legjobb táskáink a vele való együttműködésből születtek, és ezt a nyerő szériát mindketten folytatni szeretnénk. Nagyon sok tervező és művész van, akivel szívesen együttműködnénk, mint például Barabás Zsófi vagy a most induló magyar VYF márka, de egy szezonban csak egy vagy két együttműködés fér bele, és jövő nyárig már kész vannak a kollekciók. Annyit elárulhatok, hogy a következő nagy együttműködésünk az ausztrál LF Markeyval készül, és alig várjuk a jövő nyarat, hogy bemutathassuk!
 
 
forrás: www.life.hu
 
Egy felső, 5 viselet: így hordd idén nyáron a fehér pólót (1.rész)
 
A fehér póló egy örök klasszikus darab, mindenki szekrényében ott lapul, és amolyan jolly jokerként bármikor nyúlhatsz érte. Az, hogy mivel és hogy érdemes hordani, persze szezonról szezonra változhat – mutatjuk, hogy az idei nyári divatban hol találta meg a helyét.
 
1/5 Klasszikus, farmerrel
 
Kezdjük az alapoknál, mert az ugyebár világos, hogy a farmer+fehér póló kombináció soha nem ment, és soha nem megy ki a divatból, egyszerűen nem lehet mellélőni vele.
 
A stílus és a fazon persze változhat, idén például a normál derékmagasságú, laza farmer passzol az egyenes fazonú pólóhoz, a ’90-es években népszerű kiegészítőkkel, például a kerek napszemüveggel vagy a fehér tornacipővel.
 
Az elegáns, letisztult és egyszerű, mégis modern táska pedig finoman jelzi, hogy mégis 2017-ben járunk.
 
Ugye, hogy ha a részletekre is figyelsz, nem is olyan egyszerű ez a szett?
 
forrás: www.bien.hu
Egy felső, 5 viselet: így hordd idén nyáron a fehér pólót (1.rész)
 
A fehér póló egy örök klasszikus darab, mindenki szekrényében ott lapul, és amolyan jolly jokerként bármikor nyúlhatsz érte. Az, hogy mivel és hogy érdemes hordani, persze szezonról szezonra változhat – mutatjuk, hogy az idei nyári divatban hol találta meg a helyét.
 
1/5 Klasszikus, farmerrel
 
Kezdjük az alapoknál, mert az ugyebár világos, hogy a farmer+fehér  póló  kombináció soha nem ment, és soha nem megy ki a divatból, egyszerűen nem lehet mellélőni vele.
 
A stílus és a fazon persze változhat, idén például a normál derékmagasságú, laza farmer passzol az egyenes fazonú pólóhoz, a ’90-es években népszerű kiegészítőkkel, például a kerek napszemüveggel vagy a fehér tornacipővel.
 
Az elegáns, letisztult és egyszerű, mégis modern táska pedig finoman jelzi, hogy mégis 2017-ben járunk.
 
Ugye, hogy ha a részletekre is figyelsz, nem is olyan egyszerű ez a szett?
 
forrás: www.bien.hu
 

Unja, amit visel? Erre a pólóra minden nap mást rajzolhat


A Challky egy utcai pólómárka, mégis egyszerű, de ötletes koncepció alapján született. Krétával rajzolhatunk rá.

A póló elejére tulajdonképpen egy rajzolható felületet tapasztottak, így nap mint nap mást viselhetünk a mellkasunkon, vagy akár üresen is hagyhatjuk, ha nincs közlendőnk.A kreatív viselet egy darabja körülbelül 10 ezer forintba kerül, ami valljuk be, hogy nem annyira olcsó magyarországi viszonylatban, de ha azt vesszük alapul, hogy kaphatók ennél sokkal drágább pólók is egy belvárosi üzletben, vagy egy plázában, akkor nem vészes.

forrás: hvg.huUnja, amit visel? Erre a pólóra minden nap mást rajzolhat
 
 
A Challky egy utcai pólómárka, mégis egyszerű, de ötletes koncepció alapján született. Krétával rajzolhatunk rá.
 
A póló elejére tulajdonképpen egy rajzolható felületet tapasztottak, így nap mint nap mást viselhetünk a mellkasunkon, vagy akár üresen is hagyhatjuk, ha nincs közlendőnk.A kreatív viselet egy darabja körülbelül 10 ezer forintba kerül, ami valljuk be, hogy nem annyira olcsó magyarországi viszonylatban, de ha azt vesszük alapul, hogy kaphatók ennél sokkal drágább pólók is egy belvárosi üzletben, vagy egy plázában, akkor nem vészes.
 
forrás: hvg.hu

Most már csak az a kérdés, hogy ki ad el több pólót

Ha nagyot akarnánk mondani, akkor azt írnánk, hogy az amerikai elnökválasztás ma már csak annyiról szól, hogy melyik jelöltnek van több követője, kiről tweetelnek sűrűbben, egy szóval ki számít erősebb márkának. Még ha ez így, ebben a formában nem is igaz, azt azért el kell ismerni, nagyon sokat nyom a latba, hogy mely indulónak erősebb a self branding gépezete, magyarul ki körül van a nagyobb felhajtás.

A világ egyik legnagyobb hatalmú vezetőjének arculatát felépíteni talán a legkomolyabb kommunikációs feladatnak számít. Nem csoda hát, hogy szakemberek hada foglalkozik azzal, hogy Hillary épp milyen kifejezéseket használjon a beszédében, vagy hogy Trump melyik rendezvényen viselje a márikonikussá vált piros sapkáját.

Az arculat és a márka kiépítésének egyik klasszikus módja a merchandising, azaz a pólók, ajándéktárgyak, kitűzők, táblák forgalmazása. Bár az internet megjelenésével és a közösségi média térnyerésével jócskán átalakultak a kampányeszközök, (jóval egyszerűbb a Facebookon egyben tartani egy tábort, vagy épp közösséget teremteni) a politikai stratégák még mindig fontosnak tartják, hogy legyenek kézzelfogható tárgyak is, amelyekkel a választó ki tudja fejezni a hovatartozását.

Az elkövetkező hónapokban rengeteg dologban fogják összehasonlítani a demokrata és a republikánus elnökjelölteket, mi most annak néztünk utána, hogy ki, hogyan próbálja meg felöltöztetni a saját szavazóit.


Hillary sikkes, de Trump nagyobb poén

A két jelölt webshopját elnézve rögtön kiderül, hogy a demokraták jelöltjének csapata több erőt és kreatív energiát fektetett a ruhák, formák, szimbólumok kidolgozásába, mint Trumpék. Hillary cuccai simán, akár hétköznap is hordhatók, divatosak, de ugyanakkor látszik rajtuk, hogy kampányeszközök, az üzenetek pedig nem szájbarágósan jelennek meg.


Hillary kollekció

Ezzel szemben Donald Trump ruhái inkább csak szövegekből és direkt mottókból állnak. A Trump-kollekció darabjain leginkább a nemzeti színek dominálnak, sokat jelenik meg az amerikai zászló is, így a pólókat gyakorlatilag csak egy hajszál választja el a patrióta giccstől, talán csak az amerikai sas hiányzik


Trump pólók

A ruhadarabokat és az egyéb tárgyakat összehasonlítva egyértelmű, hogy Clintonék minőségibb, átgondoltabb terméket dobtak piacra, ám nem biztos, hogy ez azt jelenti, hogy a Hillary márka sikeresebb lesz, mint a Trump brand, sőt! Donald Trump felsői és ajándéktárgyai gyakorlatilag bármilyen rosszak is lehetnének, hiszen Trump-cuccot felvenni poénos, ironikus, vicces, míg Hillary-t viselni inkább kampányolás, mint jófejkedés. És akkor itt van még valami, amiről fentebb már esett szó.

Donald Trump, president and chief executive officer of Trump Organization Inc. and 2016 Republican presidential candidate, is escorted by security after a rally aboard the Battleship USS Iowa in San Pedro, California, U.S., on Tuesday, Sept. 15, 2015. Trump said Sunday that he would flesh out his tax proposals in the coming weeks, but again vowed to raise rates on hedge fund managers, who the billionaire has portrayed as "getting away with murder." Photographer: Patrick T. Fallon/Bloomberg via Getty Images

A semmihez nem illő, tisztán, csak és kizárólag régimódi kampánycélzattal viselt piros sapka az, ami véglegesen Trump felé billenti a merchandising mérleget, hiszen elég nehéz lenne elképzelni, hogy mivel tudnának előállni a demokraták, ami csak fele ennyire tudna beleégni a köztudatba, mint a piros sapka, fehér Make America Great Again felirattal.

Visszatérve tehát az eredeti kérdéshez: ha az amerikai elnökválasztás csak arról szólna, hogy melyik jelölt számít erősebb brandnek, akkor nagy valószínűséggel ősztől Donald Trumpnak hívnák az Egyesült Államok elnökét, de mint tudjuk, a választások nemcsak arról szólnak, hogy ki tud több pólót eladni.

forrás: www.24.hu

forrás: www.24.huMost már csak az a kérdés, hogy ki ad el több pólót
 
Ha nagyot akarnánk mondani, akkor azt írnánk, hogy az amerikai elnökválasztás ma már csak annyiról szól, hogy melyik jelöltnek van több követője, kiről tweetelnek sűrűbben, egy szóval ki számít erősebb márkának. Még ha ez így, ebben a formában nem is igaz, azt azért el kell ismerni, nagyon sokat nyom a latba, hogy mely indulónak erősebb a self branding gépezete, magyarul ki körül van a nagyobb felhajtás.
 
A világ egyik legnagyobb hatalmú vezetőjének arculatát felépíteni talán a legkomolyabb kommunikációs feladatnak számít. Nem csoda hát, hogy szakemberek hada foglalkozik azzal, hogy Hillary épp milyen kifejezéseket használjon a beszédében, vagy hogy Trump melyik rendezvényen viselje a márikonikussá vált piros sapkáját.
 
Az arculat és a márka kiépítésének egyik klasszikus módja a merchandising, azaz a pólók, ajándéktárgyak, kitűzők, táblák forgalmazása. Bár az internet megjelenésével és a közösségi média térnyerésével jócskán átalakultak a kampányeszközök, (jóval egyszerűbb a Facebookon egyben tartani egy tábort, vagy épp közösséget teremteni) a politikai stratégák még mindig fontosnak tartják, hogy legyenek kézzelfogható tárgyak is, amelyekkel a választó ki tudja fejezni a hovatartozását.
 
Az elkövetkező hónapokban rengeteg dologban fogják összehasonlítani a demokrata és a republikánus elnökjelölteket, mi most annak néztünk utána, hogy ki, hogyan próbálja meg felöltöztetni a saját szavazóit.
 
 
Hillary sikkes, de Trump nagyobb poén
 
A két jelölt webshopját elnézve rögtön kiderül, hogy a demokraták jelöltjének csapata több erőt és kreatív energiát fektetett a ruhák, formák, szimbólumok kidolgozásába, mint Trumpék. Hillary cuccai simán, akár hétköznap is hordhatók, divatosak, de ugyanakkor látszik rajtuk, hogy kampányeszközök, az üzenetek pedig nem szájbarágósan jelennek meg.
 
 
Hillary kollekció
 
Ezzel szemben Donald Trump ruhái inkább csak szövegekből és direkt mottókból állnak. A Trump-kollekció darabjain leginkább a nemzeti színek dominálnak, sokat jelenik meg az amerikai zászló is, így a pólókat gyakorlatilag csak egy hajszál választja el a patrióta giccstől, talán csak az amerikai sas hiányzik
 
 
Trump pólók
 
A ruhadarabokat és az egyéb tárgyakat összehasonlítva egyértelmű, hogy Clintonék minőségibb, átgondoltabb terméket dobtak piacra, ám nem biztos, hogy ez azt jelenti, hogy a Hillary márka sikeresebb lesz, mint a Trump brand, sőt! Donald Trump felsői és ajándéktárgyai gyakorlatilag bármilyen rosszak is lehetnének, hiszen Trump-cuccot felvenni poénos, ironikus, vicces, míg Hillary-t viselni inkább kampányolás, mint jófejkedés. És akkor itt van még valami, amiről fentebb már esett szó.
 
Donald Trump, president and chief executive officer of Trump Organization Inc. and 2016 Republican presidential candidate, is escorted by security after a rally aboard the Battleship USS Iowa in San Pedro, California, U.S., on Tuesday, Sept. 15, 2015. Trump said Sunday that he would flesh out his tax proposals in the coming weeks, but again vowed to raise rates on hedge fund managers, who the billionaire has portrayed as "getting away with murder." Photographer: Patrick T. Fallon/Bloomberg via Getty Images
 
A semmihez nem illő, tisztán, csak és kizárólag régimódi kampánycélzattal viselt piros sapka az, ami véglegesen Trump felé billenti a merchandising mérleget, hiszen elég nehéz lenne elképzelni, hogy mivel tudnának előállni a demokraták, ami csak fele ennyire tudna beleégni a köztudatba, mint a piros sapka, fehér Make America Great Again felirattal.
 
Visszatérve tehát az eredeti kérdéshez: ha az amerikai elnökválasztás csak arról szólna, hogy melyik jelölt számít erősebb brandnek, akkor nagy valószínűséggel ősztől Donald Trumpnak hívnák az Egyesült Államok elnökét, de mint tudjuk, a választások nemcsak arról szólnak, hogy ki tud több pólót eladni.
 
forrás: www.24.hu
Szurkolói összecsapások voltak Nizzában is
 
Az északír és a lengyel szurkolók összecsaptak egymással a franciaországi labdarúgó Európa-bajnokság második játéknapján, szombaton Nizzában.
 
Az AP amerikai hírügynökség beszámolója szerint eleinte nem volt egyértelmű, kik kezdeményezték az összecsapásokat, de az internetre felkerült felvételeken jól látszik, hogy a körülbelül húsz verekedő többsége sötétzöld pólót viselt, ami az északírek hagyományos színe. A rohamrendőrség gyorsan beavatkozott, és megfékezte a huligánokat.
 
Christian Estrosi, Nizza polgármestere elítélte a történteket. "A huligánok viselkedése elfogadhatatlan, szigorúan meg kell büntetni őket" - írta közösségi oldalán. Azt is elárulta, hogy késő este egy embert letartóztattak az esettel kapcsolatban, majd megköszönte a rendőrség munkáját.
 
A Reuters brit hírügynökség vasárnapi összefoglalója szerint hét ember sérült meg szombat este Nizzában.összecsapások voltak Nizzában is
 
 
Az északír és a lengyel szurkolók összecsaptak egymással a franciaországi labdarúgó Európa-bajnokság második játéknapján, szombaton Nizzában.
 
Az AP amerikai hírügynökség beszámolója szerint eleinte nem volt egyértelmű, kik kezdeményezték az összecsapásokat, de az internetre felkerült felvételeken jól látszik, hogy a körülbelül húsz verekedő többsége sötétzöld pólót viselt, ami az északírek hagyományos színe. A rohamrendőrség gyorsan beavatkozott, és megfékezte a huligánokat.
 
Christian Estrosi, Nizza polgármestere elítélte a történteket. "A huligánok viselkedése elfogadhatatlan, szigorúan meg kell büntetni őket" - írta közösségi oldalán. Azt is elárulta, hogy késő este egy embert letartóztattak az esettel kapcsolatban, majd megköszönte a rendőrség munkáját.
 
A Reuters brit hírügynökség vasárnapi összefoglalója szerint hét ember sérült meg szombat este Nizzában.
Minták, feliratok, szexi szabások – Ezek a nyár legmenőbb pólói!
 
Az egyszínű és a kicsit vagy alig díszített basic pólók mellett idén rengeteg extrém fazon és minta közül válogathatunk. Mutatjuk is a kedvenceinket!
 
Feliratok és minták 
 
Ha a szabás terén a hagyományos pólókra szavazol, akkor is érdemes nyáron feldobni kicsit a letisztult darabokat. Egy mintás vagy feliratos pólóhoz ráadásul nem is kell más, csak egy sort vagy farmer. 
 
 
1. H&M 6990 forint 2. H&M 5990 forint 3. H&M 5990 forint 4. H&M 6990 forint 5. H&M 2990 forint 6. H&M 1290 forint
 
Crop topok 
 
 
Mi legszívesebben magas derekú sorttal hordjuk a crop topokat, így sokkal szebben simul az outfitbe, mint ha az egész derekunk kint lenne. A kínálat egyébként igencsak bőséges: imádnivaló minták, színek és feliratok várnak. 
 
 
1. H&M 2990 forint 2. H&M 2990 forint 3. H&M 2990 forint 4. H&M 3990 forint 5. H&M 2990 forint 6. Zara 2595 forint
 
Elő a vállakkal 
 
Imádjuk az idén beköszöntött új trendet, ami a vállakat helyezi előtérbe. A vállak villantása ugyanis szexi, de mégsem tolakodó, mutat is valamit, de a fantáziának is helyet hagy. 
 
 
1. H&M 3990 forint 2. H&M 2990 forint 3. H&M 3990 forint 4. Mango 7995 forint 5. H&M 9490 forint
 
forrás: life.hu
 
forrás:life.huMinták, feliratok, szexi szabások – Ezek a nyár legmenőbb pólói!
 
Az egyszínű és a kicsit vagy alig díszített basic pólók mellett idén rengeteg extrém fazon és minta közül válogathatunk. Mutatjuk is a kedvenceinket!
 
Feliratok és minták 
 
Ha a szabás terén a hagyományos pólókra szavazol, akkor is érdemes nyáron feldobni kicsit a letisztult darabokat. Egy mintás vagy feliratos pólóhoz ráadásul nem is kell más, csak egy sort vagy farmer. 
 
 
1. H&M 6990 forint 2. H&M 5990 forint 3. H&M 5990 forint 4. H&M 6990 forint 5. H&M 2990 forint 6. H&M 1290 forint
 
Crop topok 
 
 
Mi legszívesebben magas derekú sorttal hordjuk a crop topokat, így sokkal szebben simul az outfitbe, mint ha az egész derekunk kint lenne. A kínálat egyébként igencsak bőséges: imádnivaló minták, színek és feliratok várnak. 
 
 
1. H&M 2990 forint 2. H&M 2990 forint 3. H&M 2990 forint 4. H&M 3990 forint 5. H&M 2990 forint 6. Zara 2595 forint
 
Elő a vállakkal 
 
Imádjuk az idén beköszöntött új trendet, ami a vállakat helyezi előtérbe. A vállak villantása ugyanis szexi, de mégsem tolakodó, mutat is valamit, de a fantáziának is helyet hagy. 
 
 
1. H&M 3990 forint 2. H&M 2990 forint 3. H&M 3990 forint 4. Mango 7995 forint 5. H&M 9490 forint
 
forrás:life.hu
Sztárok beszédes pólókban
 
Tavasszal a sztárok is szívesen hordanak vicces és feltűnő felirattal díszítettpólókat. Így van ezzel Rihanna, Paris Hilton és Emma Watson is. Ami a szívükön az a pólójukon! Nézd csak! 

Paris Hilton imádja hangoztatni a véleményét, hiszen tudja bárhová megy paparozzók követik a szállodalánc örökösnőjét. Az "Imádom a cipőket, táskákat és a fiúkat" póló mellett, annak is hangot ad, hogy ő imádja a rózsaszín életét.
 
 
 
                                          

Rihanna egykoron visszafogottabb stílusban hódított, ám a pólója a pimasz hippikorszak jelmondatát adja vissza: Szeretkezz, ne háborúzz! Emma Watsonkedvenc városa New York így előszeretettel hord I LOVE YOU NEW YORK felirattal díszített pólókat.
 
 
Te felvennél hasonlókat mint amiket a celebcsajok viselnek?
 
 
 
forrás: www.hotdog.hu

Több mint ütős volt a Walking Dead vérgyűjtő standja

A Blood Store következő állomása a KÖKI Terminál volt, február 11-én csütörtök reggel nyitottak, de aznap még csak fotózkodni, és kvízt lehetett kitölteni ajándékokért. Maga a véradás pénteken, február 12-én volt 12-19 óráig. Vérért cserébe bögrét, pólót, tollat kapott a rajongó. Egy korábbi ilyen akciónál - a budapesti Árkádban - volt, aki kétszer is akart vért adni egymás után, hogy több ajándékot kapjon.

A véres akcióról eltérő vélemények születtek a neten. Volt, aki kifejezetten ízléstelennek, és volt, aki viccesnek és ötletesnek találta a kezdeményezést. Mindenki döntse el maga, hogy melyik táborba tartozik! :)

forrás:  www.origo.hu

Promóció menekültekkel
 
Tavaly a norvég ellátórendszer csaknem összeroppant az országba érkező menekültáradat súlya alatt. Az 5 milliós skandináv államba hirtelen több mint 31 ezer menekült érkezett, a Norvég Menekültügyi Igazgatóság pedig úgy oldotta meg a helyzetet, hogy magánkézbe adta az utcákon alvó menedékkérők elhelyezésének feladatát.
 
Hasonló állami megbízással egyébként Németországban is működnek cégek, ott azért népszerűek a magánvállalkozások, mert jóval olcsóbban tudják elhelyezni a menekülteket, mint az állam. Az European Homecare nevű szervezet például 1000 fős személyzettel több mint 150 ezer menekültet lát el. Az olcsóbb ellátásnak azonban olyankor ára van: a 2014-ben hatalmas nyereséget zsebre rakó ORS által üzemeltetett traiskirscheni osztrák menekülttábor az UNHCR szerint rossz higiéniai körülményei, zsúfoltsága és rossz ellátottsága miatt alkalmatlan a feladata ellátására, és a táborban embertelen körülmények uralkodnak.
 
De nemcsak a menekültekkel közvetlenül együtt dolgozó cégek jutnak pénzhez a menekültkrízisben. A felfokozott német közhangulatot meglovagló promóciós termékek, például a „refugees welcome” feliratú pólók népszerűvé válásával még az Amazon is keresett. Németországban. A Bild című napilapot pedig azzal támadták, hogy önmaga reklámozására használja ki a menekültválságot. A német labdarúgás első és másodosztályában minden csapattal megállapodtak, hogy a Bild által indított Wir helfen („Segítünk”)-kampány logójával ellátott mezben lépnek pályára. Miután a hamburgi St. Pauli csapat visszalépett a kezdeményezéstől, a Bild főszerkesztője, Kai Diekmann a szélsőjobboldali szervezetekhez hasonlította a csapatot. Erre további 9 csapat határolódott el a Bild kezdeményezésétől, és a közvélemény a lap ízléstelen népszerűsítésével vádolta a Bildet.
 
forrás: www.hvg.hu
Star Wars, Star Wars, Star Wars minden szinten
 
Az Ébredő Erő keltette őrület ott is gázol, ahol nem a direkt brandhatásokkal operálnak, hanem hagyományosnak tekinthető technológiákkal srófolják a forgalmat. A Tesco minden Star Wars-os játékot jelentős kedvezménnyel árul, s nemcsak a Legókat, hanem például figurákat, fénykardokat, jelmezeket, jegyzetfüzeteket, uzsonnásdobozokat, karkötőket és még ki tudja, miket. Lehet kapni a legújabb film szereplőit és eszközeit, de árulnak például Star Wars-os pendrive-ot.
 
A Star Wars-os cuccok persze a filmbemutatótól függetlenül is menők – gondoljunk csak például az egész évben sláger Darth Vader-, Han Solo- vagy Luke Skywalker-pólókra, vagy az iskolakezdésre, amikor a tanszeres polcokat árasztják el a különféle Star Wars-motívumos tolltartók, iskolatáskák, tornazsákok, füzetek.
 
Az internetes piactér aztán tele van Star Wars-os árukkal, a Darth Vader formájú fülhallgatókon keresztül a csaknem minden szereplő és volt szereplő arcképével szitázott ruhadarabokon és lábbeliken át természetesen a felmérhetetlen mennyiségű fizikai és elektronikus játékig. Ezek forgalmát nagy valószínűséggel még a szokásos karácsonyi felfutásnál is magasabbra tolja az Ébredő Erő mozikba kerülése.
 
forrás: www.hvg.hu
Illegális ruhaszállítmányt szűrt ki az EKÁER
   
A vámosok egy fővárosi raktárnál kirakodó kamiont ellenőriztek, ami a fuvarlevél szerint Magyarországra nem hozott semmit, és épp Bulgáriába tartott.
 
 
Ruhaneműk illegális piacra kerülését akadályozta meg a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) az EKÁER útdíjkameráinak adatai alapján. A NAV munkatársai a főváros egyik X. kerületi raktáránál ellenőriztek egy kamiont, amelyből éppen kirakodtak. A fuvarokmányok szerint a pólókból, sportnadrágokból és női felsőkből álló szállítmány nem is lehetett volna magyarországi raktárban, mivel a szállítási cél Bulgária volt. A fuvarra nem kértek EKÁER számot, ezért a NAV mulasztási bírságot szabott ki.
 
A cég helyszínre érkező képviselője csupán 64 doboz árut ismert el sajátjának, a többit a fővárosi EKÁER-munkacsoport visszapakoltatta a kamionra. A rakteret hatósági zárral lezárták, majd a rakomány útjának nyomon követését rendelték el. Az elektronikus közútiáruforgalom-ellenőrző rendszer (ekáer) adatai alapján a kamion – a fuvarokmányok szerinti úti célnak megfelelően – Ártándnál kilépett országból.
 
A NAV számított arra, hogy az árut visszahozzák Magyarországra, ezért folytatták a kamion figyelését. Egy nappal később az útdíj-kamerák az észak-alföldi ekáer-munkacsoportnak jelezték: a kamion Ártándnál ismét belépett az országba. A kamion ellenőrzésekor kiderült, hogy a jármű ugyanazzal a rakománnyal tért vissza Magyarországra. A fuvarlevél szerint Bulgáriából Szlovákiába vitte a ruhaneműt, a tachográf adatai szerint azonban nem járt Bulgáriában a kamion. A NAV ismét megakadályozta a rakomány lerakodását és a kamion - a NAV kíséretével - végül Rajkánál ismét kilépett az országból.
 
A NAV szerint az áru tulajdonosa a ruhaneműt adófizetés nélkül tervezte értékesíteni Magyarországon. Az ügyben érintett cég több éves szünet után a 2014. IV. és 2015. I. negyedévi bevallásaiban több mint 400 millió forintnyi közösségi termékértékesítést vallott be, miközben csupán 10 millió forint értékben vásárolt árut – írta a NAV közleményében.
 
forrás: www.hvg.hu
PÓLÓRA KERÜLT SZÍRIA BOMBÁZÁSA 
 
Putyin szíriai bombázását támogató pólók lepték el a Kremltől néhány perc sétányira lévő egyik ruhabolt polcait.
 
A pólók többségén a szír városokban robbanó bombák látszódnak, és akad olyan is, amin Putyin kemény tekintettel kutat harci fegyverek után, de olyan is kapható, amin Szíria elnökének, Aszad támogatására buzdítanak. Az üzlet büszke, hogy így támogathatja Putyin politikáját. 
 
 
Az oroszok pedig veszik a felsőket, mint a cukrot, így kifejezve tiszteletüket az orosz elnök felé. Az egyik vásárló azért vásárolt a pólókból, mert szerinte az anyaföldnek szüksége van rá, egy idősebb nő pedig a felső megvásárlásával Putyint akarja támogatni, aki – állítása szerint – csak Oroszországért dolgozik.
 
forrás: www.bors.hu
Kézzelfogható ikonok, amiket minden Star Wars-rajongó imádni fog
  
Többek között Darth Vaderről, Yodáróé, R2-D2-ról és Chewbaccáról is készült olyan stílusú ikon, mint amit a mobilunkon megszoktunk. De ezúttal nem telefonon kell keresni őket, hanem párnára, táskára vagy épp telefontokra helyezhetők.
 
Önmagában már az is elég menő lenne, ha a Star Wars szereplőinek arca köszönnének vissza alkalmazások ikonján, de Michael Flarup ennél tovább ment. A dán dizájner elkészítette a látványos logókat, majd ajándéktárgyakra helyezte őket, amelyeket meg is lehet rendelni.
 
A grafikák itt láthatók, ha pedig valamelyik megtetszik, akkor alatta a “Get Prints” lehetőség alatt meg is lehet rendelni tőle a keretezett képeket, párnákat, mobiltokokat, táskákat és pólókat, többek között Darth Vader, Yoda, R2-D2 és Chewbacca arcával.
 
A Star Wars-rajongóknak biztos tetszeni fog, ha ilyen ajándékot ad nekik, de egy álmukat nehéz lesz valóra váltani, a távirányítható R2-D2 hűtő ugyanis hihetetlen összegbe kerül. Persze van még sok kütyü, amelyek a Star Wars-rajongóknak biztosan tetszik
 
forrás: hvg.hu
Meztelen koncertet tervez Miley Cyrus
 
Az énekesnő tervei szerint nem csak ő, hanem zenésztársai és a közönség is levetkőzne.
 
 
Az egykori Hannah Montana, az elmúlt években formabontó és provokatív médiamegjelenéseiről és művészeti megoldásairól elhíresült Miley Cyrus jelenleg az amerikai artpop kultzenekarával, a Flaming Lipsszel turnézik (november 19. és december 6. között hat amerikai városban lépnek fel) – azzal az együttessel, mely Cyrus kitűnő új nagylemezén, a Miley Cyrus & Her Dead Petz című albumon is közreműködik (olyannyira ott van, hogy a legtöbb dal Cyrus–Flaming Lips-kollaboráció – az albumról egyébként itt írtunk).
 
Az énekesnő most azt tervezi, hogy olyan koncertet adnának, melyen ő, a zenekar és a közönség is meztelen. Ezen a fellépésen forgatnák a Milky Milky Milk című szám klipjét.
 
Cyrus-nak egyébként is szívügye a női test szabadsága. Ő volt a szószólója a Free The Nipples (Szabadságot a mellbimbóknak) című kampánynak is. „Nem a mellről van szó, az emberek nem félnek a mellektől. A mellbimbó, az téma. Amerika rendben van a mellekkel – a mellbimbó – az az amit nem szeret. (…) Sosem értettem, hogy ez miért van így” – mondta idén Jimmy Kimmel műsorában, majd a műsorvezető kérdésére, miszerint mit szól az édesapja az öltözködéséhez, azt válaszolt: „Az apám jó fej, mert bár azt hiszem, szívesen venné, ha nem lenne kint állandóan a cicim, mégis inkább szívesen veszi, hogy kint vannak, és jó ember vagyok, mint hogy pólót viseljek, és ribanc legyek.”
 
A koncert tervéről a Flaming Lips vezére, Wayne Coyne Instagram üzenetben tudatta követőit és rajongóit.
 
forrás: www.hvg.hu
 

Blog

2015.10.13 11:03
Will Smith fia, Jaden Smith egy nála néhány évvel idősebb, elég balhés modellel, Sarah Snyderrel jár.

A modell legerősebb balhéja egy táskalopási ügy, ami még június közepén kezdődött, Snydert azzal gyanúsítják, hogy egy házibuliból ellopott egy kb. 4 millió forintos táskát. Az ügyből könnyen tárgyalás lehet, mert a két ellenérdekelt fél nagyon nem tud megegyezni egymással, Snyder azt mondja, hogy ártatlan, és bocsánatkérést követel, a másik oldal pedig a táskát és kártérítést akar. A fenti képen Snyder szeptember 30-i szettje látható, ebben a pólóban ment a bíróságra, igen, a saját rabosítási képe van a pólón.

 
forrás: velvet.hu
2015.10.09 09:44
Először majdnem csődbe vitte a családot Ziggy, akinek átszállításhoz tizenötezer dollárért kellett magángépet bérelni, ma már azonban pénzt hoz a házhoz. A hirtelen az internet sztárjává váló házi kedvencnek ma már nemcsak saját weboldala és facebook profilja van, de webshopot is üzemeltet.
 
Kristin Hartness gyerekkora óta szerette volna megosztani életét egy kis disznóval, így miközben bárpultosként dolgozott a Karibi-térség egyik szigetén, magához vett egy tízkilós disznót, akivel körbe utazgatta a szigetet, az útról készült képeket pedig Ziggy, a disznó saját Facebook profilján osztotta meg. Az utazó disznó egyre népszerűbb lett, miközben szépen lassan kikerekedett és megközelített a 100 kilót is, ami mint később kiderült komoly problémává vált, amikor a család úgy döntött, hogy visszaköltözik az Egyesül Államokba - számol be az agrárszektor.hu. Ugyanis Ziggy átszállításához ki kellett bérelni egy 15 ezer dolláros charterjáratot, amire még közösségi finanszírozási kampányt is indítottak.
 
Az állat körüli hajcihő közben egyre csak növelte rajongói számát, mígnem a Ziggy The Traveling Piggy branddé nem vált, amit gazdái felismervén el is kezdték legyártani a pólókat, poharakat és egyéb ajándéktárgyakat, amelyeket Ziggy saját websopján értékesítenek. Az alábbi videón még korábbi Virgin-szigeteki otthona partján lubickol.
 
forrás: hvg.hu
2015.09.28 10:29
 
Hajdú Péter felesége az öltözködési szokásaival kapcsolatban nyilatkozott a Vasárnapi Blikknek. A cikk alapján manapság leginkább szoknyákat és ingeket hord, lehetőleg olyanokat, amikből csak pár darab készült, és annyi gönce van, hogy már nem fér el a hatalmas gardróbjában.
 
Sarka Kata elárulta, hogy amikor építkeztek, a tervek alapján eredetileg sokkal kisebb lett volna a helyiség, férje azonban meglepte őt a hatalmas ruhatárral. Pont úgy, mint Mr. Big Carry Bradshow-t a Szex és New Yorkban.
 
„Mint minden nő, én is nagyon szeretek öltözködni. Mostanában már a konzervatívabb stílust kedvelem, leginkább szoknyában, ingben és magas sarkúban indulok el itthonról reggelente. Amikor viszont hazajövök, azonnal átöltözöm valami lezserebbe” – árulta el Sarka Kata, aki otthon melegítőt hord, de olyat, ami csinos. Ez egy lezserebb pólót jelent, amiből általában kint van a válla, és egy nadrágot.
 
Arról is beszélt, hogy viszonylag sok időt tölt vásárlással, és ami megtetszik neki, azt azonnal megveszi.
 
„Nem szeretek sok időt tölteni egy üzletben sem, úgyhogy nem is gondolkodom sokat. Sőt fontos nekem, hogy a darabok, amiket vásárolok, egyediek legyenek. Számos olyan ruhám, cipőm van, amiből csupán pár darabot gyártottak, mert nem szeretem, ha szembejön velem az utcán valami.”
 
forrás: www.velvet.hu
2015.09.14 10:16
Hiába van tele a gardróbod, néha órákig tart, mire összeállítasz egy tetőtől talpig tökéletes szettet? Szerezd be ezeket a kötelező ruhadarabokat, és elfelejtheted ezt a fashion-problémát!
 
1. A farmer, ami tökéletesen áll
 
Mindegy, hogy skinny, boyfriend vagy hagyományos szabású, a lényeg, hogy ne álljon el se a csípődnél, se a derekadnál, a popsidon és a combodon pedig szuperül mutasson! A feltűnően koptatott verzió helyett inkább válassz visszafogottabb, semlegesebb színűt, mert azt könnyebben kombinálhatod más ruhákkal. Egy jó minőségű farmerre megéri akár spórolnod is, mert utána évekig hordhatod majd!
 
2. Egyszínű póló
 
Elsőre biztos nem gondolnád, de sokszor pont attól lesz stílusos a szetted, hogy a feltűnő felsők helyett egyszerű fehér pólóba bújsz! Ráadásul erre a pasik is buknak! Szánj rá időt, és próbálj fel többféle fazont (V-nyakút, körkivágásút, csónaknyakút), hogy megtaláld, amelyik a legjobban passzol hozzád!
 
3. Maxi ruha
 
A nyári szezon elengedhetetlen darabja egy hosszú, földig érő ruha: szellős, szexi és kényelmes. Ha alacsonyabb vagy, válassz függőleges mintájút vagy ombré színűt, így nem fog összenyomni!
 
4. Bőrdzseki
 
A fesztiválszezonban vagy egy szimpla hűvösebb nyári estén jól jöhet egy fekete bőrdzseki. Akárcsak a farmernál, itt is megéri egy jobb minőségű, picit drágább darabot választanod, mert ez sosem megy ki a divatból. Felejtsd el a feltűnő díszítéseket, szegecseket, inkább egy letisztultabb darabot szerezz be, amit sportos és elegánsabb szettekhez is felvehetsz.
 
5. Fekete blézer
 
Akár állásinterjúra indulsz, akár bulizni, egy szűkített fazonú, fekete blézer igazi jolly joker, mert egy pillanat alatt elegánsabb lesz tőle az outfited! Sötét farmerrel, blúzzal vagy pólóval és egy szép nyaklánccal pedig az irodába is tökéletes.
 
forrás: www.cosmopolitan.hu
2015.09.08 12:50
A nem mindennapi ruhadarab állítólag javítja a tartást és formálja a hasat is.
 
A hátfájásnak mindegy, hogy valaki ülő- vagy állómunkát végez, vagy épp rendszeresen hajolgat: nem válogat és mindenkit megtalál. A kínzó tünetekre a többség gyógyszert vesz be, míg mások rendszeresen járnak masszíroztatni, és olyanok is vannak, akik megtehetik, hogy pihentessék a fájó testrészt.
 
Azt viszont meglepően kevesen tudják, hogy már a testtartás egyszerű változtatásával megszabadulhatunk a kínzó fájdalmaktól. A Pelham & Strutt cég ezt a hiányosságot vette észre, épp ezért elkészítette a pólót, ami beépített pántjaival ösztönzi a viselőt, hogy helyes testtartással álljon a gép mellé vagy üljön a monitor elé. A pántok egyébként elsősorban attól védenek, hogy a vállaink előreessenek, vagyis megakadályozza az ülő munka során jól ismert görnyedt testtartás felvételét, ráadásul erősíti és formázza is a hasat.
 
A póló készítői két évig tervezték az okos eszközt, mindezt úgy, hogy folyamatosan konzultáltak egy fizioterapeutával, Judith Pitt-Brooke-kal is, aki azért felelt, hogy a termék tényleg hatékonyan működjön. „Mivel nem hiszek a csodákban, pláne nem a gyors javulást és gyógyulást ígérő termékekben, ezért az elején némi szkepticizmussal fogadtam ezt a pólót is. Amikor először kézbe kaptam, még nem is volt tökéletes, de a fiúk hagyták, hogy elmondjam a véleményem, majd pontról pontra meg is fogadták a tanácsaimat” – mondta Judith Pitt-Brooke.
 
forrás: www.24.hu
2015.08.31 10:01
Egy apuka, aki nem bízza a véletlenre a dolgot, ha a lánya randijairól van szó. Ahelyett, hogy otthon aggódna, vagy esetleg egy sörétes puskával a fotelben ülve várná a mit sem sejtő udvarlókat, sokkal viccesebb, ámde rettentően hatásos módját választotta annak, hogy a lányát ostromló fiúk tudtára adja, hogy a lányával bizony óvatosan kell bánni.
 
 
Mert egy lányos apuka számára a legnagyobb kincs a kislánya. Óvja a széltől is, pici baba kora óta. És a lányos apukákban van egy hatalmas félelem is kezdettől fogva: mi lesz, amikor a lánya felnő, tini lesz, és elkezd bulizni, randizgatni. Ilyenkor a legkeményebb férfiak is aggódnak legbelül, és szeretik tudni, hogy a lányuk milyen fiúkkal találkozik. Ez az apuka is hasonlóan érezhet, mert csak ebben a pólóban hajlandó elengedni a lányát, ha randira megy. Egy megnyerő kép a faterről, és hatalmas betűkkel a felirat: Óvatosan srácok, ez itt az apám!
 
Egy apuka, aki nem bízza a véletlenre a dolgot, ha a lánya randijairól van szó. Ahelyett, hogy otthon aggódna, vagy esetleg egy sörétes puskával a fotelben ülve várná a mit sem sejtő udvarlókat, sokkal viccesebb, ámde rettentően hatásos módját választotta annak, hogy a lányát ostromló fiúk tudtára adja, hogy a lányával bizony óvatosan kell bánni.
 
 
Mert egy lányos apuka számára a legnagyobb kincs a kislánya. Óvja a széltől is, pici baba kora óta. És a lányos apukákban van egy hatalmas félelem is kezdettől fogva: mi lesz, amikor a lánya felnő, tini lesz, és elkezd bulizni, randizgatni. Ilyenkor a legkeményebb férfiak is aggódnak legbelül, és szeretik tudni, hogy a lányuk milyen fiúkkal találkozik. Ez az apuka is hasonlóan érezhet, mert csak ebben a pólóban hajlandó elengedni a lányát, ha randira megy. Egy megnyerő kép a faterről, és hatalmas betűkkel a felirat: Óvatosan srácok, ez itt az apám!
 
forrás: www.ilyennincs.com

 

2015.08.24 14:11
Nyíregyháza – Mekkora szerencse kell vajon ahhoz, hogy 75 ezer rajongó közül éppen azt az egyet válassza ki az imádott világhírű sztár, aki talán a legeslegjobban szeretett volna közvetlen közelről találkozni vele. Kovács Krisztina álma valóra vált: Robbie Williams a színpadra hívta a nyíregyházi jogász hölgyet.
 
Meglátni és megszeretni – no, nem egy pillanat műve volt. De egy ­kétórás koncertfelvétel betette a kaput Kovács Krisztina számára. Az a nevezetes 2003-as, Knebworth Parkban rögzített buli megtekintése bőségesen elegendőnek bizonyult, hogy belezúgjon Robbie Williamsbe. Na nem úgy. Csak mint rajongó. Rongyosra nézte az ominózus DVD-t, a többi pedig tündérmese. Illetve dehogyis. Maga a valóság.
 
Háromszor Budapesten, egyszer a londoni futballszentélyben, a Wembley-ben, legutóbb Pozsonyban tombolt az angol popikon előadásán. Mígnem eljött a Sziget Fesztivál nulladik napja. Ami, persze nem egy nulladik típusú találkozás. A negyvenegy éves szupersztár szeme ugyanis megakadt a nyíregyházi jogász hölgyön. Na, nem véletlenül.
 
A minap megejtett hangverseny a harmadánál tartott, amikor Robbie Williams intett, Kovács Krisztinát sem kellett noszogatni – máris a színpadon termett. Hetvenötezer embert kerülgetett a sárga irigység, alighanem jó néhányan a fél életüket odaadták volna ezért a jelenetért.
– Pozsonyban nem sikerült felhívni magamra a figyelmet, holott akkor is az első sorban álltam, kezemben az önéletrajzi könyvével, amit szerettem volna dedikáltatni vele – taglalta a történteket Kovács Krisztina.
– Bár nem sikerült, a koncertet – mint mindegyiket – természetesen élveztem, és legalább a műsort is megismertem. Ennek később nagy hasznát vettem.
 
De még mennyire! A Szigeten így tutira mehetett (már ha lehet ilyet mondani). A ­délelőtti terepszemlén felmérte, hol lesz a legideálisabb hely, ahol szinte testközelbe kerülhet kedvencével. A szlovák túrán eszébe véste, hogy a hangverseny akusztikus része a legprímább alkalom a kontaktusra. Mivel a pesti banzájon ugyanazt a műsort nyomták, amit ő már betéve ismert – eljött a várva várt perc. Élete álmának beteljesülése. Ő lett a szerencse kegyeltje.
 
– Robbie a színpad szélén állt, három-négy méterre tőlem – ecsetelte Krisztina.
– A magasba nyújtottam a könyvet, és mintha kétszer is rám nézett volna. Intett a biztonsági őrnek, hogy kérje el tőlem, viccelődött egy sort, hogy ki olvas ilyeneket, aztán visszadobta. Aztán megint visszakérte, megkérdezte hangosan a nevemet, mondta, mutatkozzak be. Izgulni sem volt időm, tulajdonképpen fel sem fogtam az egészet. A következő számot már úgy konferálta be, hogy nekem, Krisztinának fogja énekelni. Még játszottak két nótát, a rajongók pedig tudták, hogy a Candy című dalnál hív fel valakit. A körülöttem állók már szóltak, készüljek, mert szerintük én leszek a kiválasztott. És tényleg! Leültetett maga mellé, később hosszú ölelés után adott két puszit, táncolt velem. Tíz percig lehettem a színpadon, ahol befújt a parfümjével, azt a pólót azóta sem mostam ki.
 
Egy vérbeli rajongó nem ismer lehetetlent. Amikor 2006. július 19-én az akkori Népstadionban (ma már Puskás Ferenc nevét viseli a dózerolásra váró aréna) lépett fel Robbie Williams, Krisztina és barátnője már kora reggel letáborozott a létesítmény bejáratánál. A 17 órai kapunyitást csaknem étlen-szomjan böjtölték ki a harmincöt fokos szaharai hőségben. Mindezt azért, hogy a lehető legjobb helyről, testközelből, az első sorból láthassák a brit bálványt.
 
forrás: www.szon.hu
2015.08.17 09:57
Ön felvenne egy Trófea feliratú pólót? A nők egy része nem, nem véletlenül akadtak ki a neten, amikor a Target online áruház elrukkolt ezzel a termékkel. Szerintük szexista, nyilván. A Twitteren egyesek azt nehezményezték, hogy miért nem található meg a felirat férfi pólókon, mások konkrétan kimondták, hogy egy cég, ami elvileg támogatja a nemek közötti egyenlőséget, nem árulhatna olyan ruhadarabot, amivel fiatal lányok trófeának címkézhetik magukat. 
 
A Target szóvivője Molly Snyder a Today-nek elmondta, nem állt szándékukban megsérteni a vásárlókat, és minden visszajelzés fontos számukra, arról azonban nem beszélt, hogy kivonják-e a terméket kínálatukból. “A kérdéses póló az eljegyzési és esküvői kollekciónk egyik darabja, ami a női és a plus size részlegen is elérhető. A kollekcióban egyébként “Mrs” és “Menyasszony” feliratú pólók is találhatóak, amiket egyfajta mókának szántunk, és vásárlóinktól nagyon pozitív visszajelzéseket kaptunk ezekről” - állítja Snyder. Egyébként meg a szóvivő szerint hiába hőbörög a nép a Twitteren, a pólóval kapcsolatban nem esett be sok panasz.
 
forrás: www.divany.hu
2015.08.10 10:23
Nagy felháborodás kísérte Ausztráliában, hogy a buszmegállókba kihelyezett Magic Mike plakátok meztelen férfitesteire fehér pólót applikáltak. Egyes hozzászólók szerint ez egyszerűen bűn az emberiség ellen, és felháborító, hogy cenzúráznak egy plakátot. Több buszmegállóban ugyanis Channing Tatum, Joe Manganiello, Matt Bomer, Adam Rodriguez és Kevin Nash a farmerhez fehér, testhez álló pólóban feszí
 
A felháborodás után a Mirror írta meg, hogy a pólós plakátokat speciális papírra nyomták, ami éjjel nem látszik, és sötétben a fiúk félmeztelenek, nappal pedig pólósak.
Egyébként valószínűleg teljesen értelmetlen a pólókkal variálni, a film így is, úgy is szinte csak nőket érdekel, a jegyeladások szerint a filmre 96 százalékban nők vettek jegyet. Channing Tatum szerint a filmben azt mutatják meg, hogy a férfiakat is ugyanúgy lehet tárgyiasítani, ahogyan azt a nőkkel szokták megtenni egy-egy film kapcsán.
 
forrás: index.hu
2015.07.27 10:34
A Zeljeznicar mától árusítja azokat a pólókat, amelyek a múlt heti, Ferencváros elleni budapesti 1–0-s győzelmének állítanak emléket.
 
„Dzenis (Beganovic) meccsvégi gólja híven szimbolizálja az FK Zeljeznicarra jellemző küzdeni tudást, a jelenlegi fiatal csapatot, amelynek vezéregyéniségei a saját utánpótlásunkból kerültek ki, és jelképezi a csapatot kilencven percen át, sőt Budapesten azon túl is megalkuvás nélkül biztató drukkerek hitét, kitartását is. A budapesti gól örök emlék marad a mostani szurkológeneráció számára” – olvasható a klub közleménye. A pólót egyelőre 200 darabos kollekcióban gyártották le, 100-at kékben, 100-at feketében.
 
forrás: nb1.hu
<< 1 | 2 | 3 | 4 >>

Blog

2016.08.30 14:21
  Keress egy régi pamutpólót, és gyárts belőle divatos felsőt percek alatt, varrás nélkül!   Egy bő, ejtett vállú felsőt sportosan, vagy akár elegánsan is hordhatsz. Ez a fazon visszafogottan szexi, és minden alkaton jól áll.     Nézd meg, hogyan készíthetsz egy...
2016.08.17 11:29
„Felejtsétek el az öltönyt, a nyakkendőt, nyugodtan viseljetek trikót és farmert!” Ezt tartalmazza a JP Morgan bank minapi e-mail-üzenete, amelyet a vezérkar az alkalmazottaknak küldött. Csupán a kliensekkel találkozó munkatársaknak kötelező a hagyományos öltözködés, de nekik is csak akkor, amikor...
2016.06.28 14:19
Szurkolói összecsapások voltak Nizzában is     Az északír és a lengyel szurkolók összecsaptak egymással a franciaországi labdarúgó Európa-bajnokság második játéknapján, szombaton Nizzában.   Az AP amerikai hírügynökség beszámolója szerint...
2016.05.03 14:20
Környak vagy V-nyak?   Alapvetően kétféle nyak létezik, és a megmondók szerint fontos, melyiket választod. A hagyományos nyakú darabok a vékonyabb férfiaknak állnak jobban, mert a nyak vonalát szélesítik, és valamelyest formásabbnak érzékeltetik a vállakat. A hosszú nyakú és nyújtottabb...
2016.03.21 10:28
Nem csak a klubja, de az európai fociszövetség is megbüntette azt az orosz focistát, aki Vlagyimir Putyint ábrázoló mezben játszott az oroszokkal fagyos viszonyban lévő Törökországban.   Az Európai Labdarúgó Szövetség (UEFA) ötezer eurós (1,5 millió forintos) pénzbüntetéssel sújtotta a...
2015.12.18 09:54
Sárvár – Értékes műszaki kütyük helyett jószerivel csak vízzel teli palackokat, olykor egy-egy pólót kaptak azok a vevők, akiket egy sárvári férfi ültetett fel. A csalótól az interneten lehetett mobiltelefont, tabletet rendelni, ám a netezők pénzükért cserébe semmit sem láttak. A trükkös férfi...
2015.12.07 09:31
Az Aranycsapat legendája szerencsét hozott a kispesti focicsapat olasz edzőjének. A tréner a meccsen zakóban feszít, a sajtótájékoztatóra a kabalaruhát veszi fel     Az Aranycsapat legendája szerencsét hozott a kispesti focicsapat olasz edzőjének   Budapest — Bejött Marco...
2015.11.02 10:20
A sima, fehér póló az a ruhadarab, amit viseltünk már az irodában, egy megbeszélésen, a hétvégi buliban és aludtunk is benne. A fehér póló a divat üres lapja, bárhogyan kombinálhatjuk, és bármilyen kiegészítővel feldobhatjuk. A Life.hu most megmutatja, mi mindent tehetsz...
2015.10.26 13:33
Pierrot vonzódik a keleti kultúrához és ez az öltözködésében is meglátszik.   Saját pólótervezővel büszkélkedhet Pierrot – értesült a Bors. A Dal zsűrijének legkritikusabb ítésze nem bízza a véletlenre megjelenését, ezért egy hazai festőművész, Gyulai Attila munkáit viseli ruháin. A...
2015.10.13 11:05
Amikor a Nike kitalálta, hogy kiad egy olyan pólószériát, amelyen a "Won't Be Caught" (Nem Kaptok El) felirat van, (feltehetően) nem gondoltak arra, hogy nem egy, hanem rövid időn belül két bűnöző is úgy dönt majd, hogy pamut-iróniába öltözve megy majd másokat meglopni - a szöveg eredetileg a...
1 | 2 | 3 | 4 >>

Elérhetőség

Pólóközpont Alfa Kőérberki Office, 1112 Budapest, Repülőtéri út 2. IV. em. +36-20-388-7010 info@polokozpont.hu